Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1276
    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    156.154.70.1
    156.154.71.1



    usta yasaklamıyor usta kafasına göre video yükleyenlerin ip adreslerini vermedği için youtube ayar veriyor... ben cahilim
    Bütün dünya bunu sorun etmezken ustan neden bunu sıkıntı yapıyor
    Pc nin ayarlarını değiştirdim oradan Youtube a girebiliyorum ama cep telefonunu kullanıyorum şu an bunun ayarlarını değşştîremedim
    Ustaya söyle bir zahmet , bu kadar çok korkmasın .. Korkunun ecele faydası olmaz zaten

    Yorum

    • tyanali
      Yasaklı
      • 09 Ekim 2009
      • 462

      #1277
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      usta şimdi de bilgisyara yazılım mühendisimi oldu jinekologtan sonra hangisiydi hatırlıyamıyorum ama hakikaten büyük usta imiş..etrafında bu kadar koyun bulacak biri gerçekten zor bulunur bu devirde
      madem ayıktınız niye teslim ettiniz ingilize ülkeyi ... hele az kaldı kim koyun göreceğiz yakında

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #1278
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Iyi geceler abi
        Ben de yatarım çok geç kaldım herkese iyi geceler
        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        yüzümde güzel bir gülücükle yatmaya gideyim gariherkese iyi geceler..
        İyi geceler arkadaşlar.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #1279
          bak bu mısır'a gelen demokrasi..

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #1280
            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            madem ayıktınız niye teslim ettiniz ingilize ülkeyi ... hele az kaldı kim koyun göreceğiz yakında
            biraz eskiye gidin..Osmanlı niye verdi ingilizlere koskoca ülkeyi? verdiklerinizden sonra tırnaklarıyla insanlar yeni bir ülke yarattılar..ama siz hala pes etmediniz ve şimdi o ülkeyi tekrar satıyorsunuz...sorun burada işte.ama sizin anlayabilmeniz daha çok zaman alacak..siz biat etmeye dvam edin..
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #1281
              tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bak bu mısır'a gelen demokrasi..

              Suriye yeMİT tarafından gönderilen ve jandarma tarafından durdurulmak istenen o silahların ne yaptığını gerçekten görmek ister misin? ama gerçekten neler oluyor farkında mısın?
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #1282
                Biraz ileri gideceğim galiba ama, Secdeye yatıpta etrafında ne olup bitenin farkında olmayan insanlar..içimden "dikkatli olun..oyuna geliyorsunuz..sizin inançlarınız üzerinden oyunlar oynanıyor diye haykırmak istiyorum.."
                Allah bize içinde iyilik olan insanı versin. gerisi teferruat.
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #1283
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Biraz ileri gideceğimhttp://forum.keyborsa.com/images/smilies/broc.gif galiba ama, Secdeye yatıpta etrafında ne olup bitenin farkında olmayan insanlar..içimden "dikkatli olun..oyuna geliyorsunuz..sizin inançlarınız üzerinden oyunlar oynanıyor diye haykırmak istiyorum.."
                  Allah bize içinde iyilik olan insanı versin. gerisi teferruat.
                  ben seni anlıyorum benim dini duygularımı sömürüp kandırıyorlar beni öylemi
                  bende senin gibi düşünürdüm önceleri... yıllarca milliyetçi takıldım sadece slogan milliyetçisi olduğumu fark ettim... ülkedeki mason medya ağının ne isteğine bağlı olarak oluşturulan gündemleri ağzımda geveledim yıllarca.... işin aslı şu ya kapitalizmin sana çizdiği çizgide durursun yada yok olursun...türkiye'ye biçilen rol 3. dünya ülkesi olmak... ülke direniyor hayır diyor... bütün mesele bu iyi geceler.

                  Yorum

                  • vahhun
                    Çalışkan
                    • 12 Ağustos 2013
                    • 2846

                    #1284





                    http://odatv.com/vid_video.php?id=8D0GE
                    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #1285
                      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      ben seni anlıyorum benim dini duygularımı sömürüp kandırıyorlar beni öylemi
                      bende senin gibi düşünürdüm önceleri... yıllarca milliyetçi takıldım sadece slogan milliyetçisi olduğumu fark ettim... ülkedeki mason medya ağının ne isteğine bağlı olarak oluşturulan gündemleri ağzımda geveledim yıllarca.... işin aslı şu ya kapitalizmin sana çizdiği çizgide durursun yada yok olursun...türkiye'ye biçilen rol 3. dünya ülkesi olmak... ülke direniyor hayır diyor... bütün mesele bu iyi geceler.
                      kominist misiniz?
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #1286
                        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        ben seni anlıyorum benim dini duygularımı sömürüp kandırıyorlar beni öylemi
                        bende senin gibi düşünürdüm önceleri... yıllarca milliyetçi takıldım sadece slogan milliyetçisi olduğumu fark ettim... ülkedeki mason medya ağının ne isteğine bağlı olarak oluşturulan gündemleri ağzımda geveledim yıllarca.... işin aslı şu ya kapitalizmin sana çizdiği çizgide durursun yada yok olursun...türkiye'ye biçilen rol 3. dünya ülkesi olmak... ülke direniyor hayır diyor... bütün mesele bu iyi geceler.
                        arkadaşım..sizin biat ettiğiniz adam kapitalizm in hasını yapıyor..hala anlayamıyorsunuz..emlak fiyatları ile oynayan ve bunu ülkenin ilerlemesi olarak düşünen biri mütehaitten öteye gitmez..insanların barınma ihtiyaçları eger manipüle ediliyorsa o ülkede kapilazim varlığını en üst düzeye çıkartmış demektir zaten...sosyalist toplumlarda devlet insanlar için çalışır insanlar devlet için değil....
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #1287
                          Aman syn detox Hitler in partisinin isminde de sosyalizm geçiyor.'' Nasyonal Sosyalist Alman İşçi Partisi ''

                          Tyanali emmi 80 öncesinde yaşasaydı davadan döndüğü için vurulmuş olacaktı

                          Anlatabildim sanırım.
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #1288
                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • vahhun
                              Çalışkan
                              • 12 Ağustos 2013
                              • 2846

                              #1289
                              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #1290
                                vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Aman syn detox Hitler in partisinin isminde de sosyalizm geçiyor.'' Nasyonal Sosyalist Alman İşçi Partisi ''

                                Tyanali emmi 80 öncesinde yaşasaydı davadan döndüğü için vurulmuş olacaktı

                                Anlatabildim sanırım.
                                yazdıklarımı bazen üzülerek yazıyorum..çünkü 80 öncesinide yaşadığım için içim gidiyor..düşündükleri ve savundukları için ölen..şimdi benim aldığım nefesi alamayan arkadaşlarım içinde düşünüyorum. biz bunları daha önce yaşadık..nir daha yaşamak isyemiyoruz..benim haykırışım bundan dır.
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information