Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Bana uyar abim. Avrupa yakası da Anadolu da olur. Sizlere uygun olduktan sonra. Zaten dediğin gibi kalabalık olmayacak. Tabi diğer dostaları da görmek isteriz. Herkes davetli,
bazen uzun süre aynı yerde buluşunca birsüre sonra güzel fiyatlar alabiliyorsun..hem de seni tanımış oluyorlar..çoğaldığımızda yeni katılan arkadaşlara daha az maliyetli olacaktır.. gerçi ben hala anlayamamışımdır ki 10 bin lira kağıda basarsın 300-500 kaybedersin ama yemeğe 50 tl vermezsin..hemde burada birçok mahremiyetini bile paylaştığın insanlarla??? neyse birgün inşallah burada herkezi davet edecek paraya ulaşırım
bazen uzun süre aynı yerde buluşunca birsüre sonra güzel fiyatlar alabiliyorsun..hem de seni tanımış oluyorlar..çoğaldığımızda yeni katılan arkadaşlara daha az maliyetli olacaktır.. gerçi ben hala anlayamamışımdır ki 10 bin lira kağıda basarsın 300-500 kaybedersin ama yemeğe 50 tl vermezsin..hemde burada birçok mahremiyetini bile paylaştığın insanlarla??? neyse birgün inşallah burada herkezi davet edecek paraya ulaşırım
parayla ilgili sıkıntı olacağını zannetmiyorum abi.. zaten gittiğimiz yerler pahalı yerler değil.. bence, zaman problemi olabilir.. İstanbul da gerçekten organize olmak zor.. hafta sonu çalışanların da olduğunu düşünürsek, buluşabilmek için bütün bir güne ihtiyaç oluyor neredeyse.. bence zaman probleminden dolayı yeterli katılım olmuyordur..
bazen uzun süre aynı yerde buluşunca birsüre sonra güzel fiyatlar alabiliyorsun..hem de seni tanımış oluyorlar..çoğaldığımızda yeni katılan arkadaşlara daha az maliyetli olacaktır.. gerçi ben hala anlayamamışımdır ki 10 bin lira kağıda basarsın 300-500 kaybedersin ama yemeğe 50 tl vermezsin..hemde burada birçok mahremiyetini bile paylaştığın insanlarla??? neyse birgün inşallah burada herkezi davet edecek paraya ulaşırım
İnşallah zamanla emeline ulaşırsın saygıdeğer dostum. Rabbim gönlüne göre versin. Buradaki ve diğer köydeki değerli arkadaşların hem hisselerinde hemde hayatta başarılı ve kazanan sağlıklı sihhatli kişiler olmasını Rabbim nasip etsin.
HALİL REÇBER â€@HalilRecber · 9 sa. DOLAR Yıllıklarda satıcılı bölgeye geçmek üzere.Yıllıklarda satıcılı bölgeye geçmesi demek 2014 yılı potansiyel hedefleri 1.920 ve 1.850dmk
parayla ilgili sıkıntı olacağını zannetmiyorum abi.. zaten gittiğimiz yerler pahalı yerler değil.. bence, zaman problemi olabilir.. İstanbul da gerçekten organize olmak zor.. hafta sonu çalışanların da olduğunu düşünürsek, buluşabilmek için bütün bir güne ihtiyaç oluyor neredeyse.. bence zaman probleminden dolayı yeterli katılım olmuyordur..
Yorum