Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #1201
    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bana uyar abim. Avrupa yakası da Anadolu da olur. Sizlere uygun olduktan sonra. Zaten dediğin gibi kalabalık olmayacak. Tabi diğer dostaları da görmek isteriz. Herkes davetli,
    bazen uzun süre aynı yerde buluşunca birsüre sonra güzel fiyatlar alabiliyorsun..hem de seni tanımış oluyorlar..çoğaldığımızda yeni katılan arkadaşlara daha az maliyetli olacaktır.. gerçi ben hala anlayamamışımdır ki 10 bin lira kağıda basarsın 300-500 kaybedersin ama yemeğe 50 tl vermezsin..hemde burada birçok mahremiyetini bile paylaştığın insanlarla??? neyse birgün inşallah burada herkezi davet edecek paraya ulaşırım
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1202
      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Sabahtan mı demleneceğiz?
      alkol olmayan başka alternatifler de var ben de..
      istersen kütüphane de buluşalım kuzen

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #1203
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        burada Fenerbahçe aleyhine yazı yazmayınca sorun olmuyor..
        başkan çok fanatik..
        Her modun bir kusuru olcak. Başkan da fanatik.

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #1204
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          kahve neden bozuyor abi
          boğaz manzaralı mekanlarda içilebilecek ne güzel kahveler var..
          fazla kafein sonucunda denize atlayıp dönememekte var..oysa rakı içinde doğğğğğğru eve gidiyorsun..yatağını özlüyorsun bir de bu açıdan bak
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #1205
            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            kahve beni bozar
            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            kahve neden bozuyor abi
            boğaz manzaralı mekanlarda içilebilecek ne güzel kahveler var..
            O kadar para veriyor çakırkeyif olmak için. Neden kahve içip ayılsın?

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #1206
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bazen uzun süre aynı yerde buluşunca birsüre sonra güzel fiyatlar alabiliyorsun..hem de seni tanımış oluyorlar..çoğaldığımızda yeni katılan arkadaşlara daha az maliyetli olacaktır.. gerçi ben hala anlayamamışımdır ki 10 bin lira kağıda basarsın 300-500 kaybedersin ama yemeğe 50 tl vermezsin..hemde burada birçok mahremiyetini bile paylaştığın insanlarla??? neyse birgün inşallah burada herkezi davet edecek paraya ulaşırım
              parayla ilgili sıkıntı olacağını zannetmiyorum abi.. zaten gittiğimiz yerler pahalı yerler değil.. bence, zaman problemi olabilir.. İstanbul da gerçekten organize olmak zor.. hafta sonu çalışanların da olduğunu düşünürsek, buluşabilmek için bütün bir güne ihtiyaç oluyor neredeyse.. bence zaman probleminden dolayı yeterli katılım olmuyordur..

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #1207
                kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                İyi geceler.
                İyi geceler, hoş gelmişsiniz.

                Yorum

                • süphan
                  Aktif
                  • 12 Temmuz 2011
                  • 379

                  #1208
                  http://www.diken.com.tr/vitrin/suriy...kiye-yaptirdi/

                  Biraz önceki linkin biraz daha kapsamlı hali

                  Yorum

                  • che big
                    Katılımcı
                    • 09 Ekim 2012
                    • 142

                    #1209
                    kungfucu kardesimizde burdaymis...hastalik ne durumda?yeni bir gelisme var mi?
                    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #1210
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      alkol olmayan başka alternatifler de var ben de..
                      istersen kütüphane de buluşalım kuzen
                      Bu gün d&r'daydım zaten. Kitap aldım.

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #1211
                        kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        İyi geceler.
                        Iyi geceler saygideger hemserim..
                        sagligina dikkat et.
                        Kendine iyi bak...

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1212
                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Bu gün d&r'daydım zaten. Kitap aldım.
                          hangi kitabı aldın ?

                          Yorum

                          • kungfucu
                            Seyirci Üye
                            • 30 Eylül 2013
                            • 57

                            #1213
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            bazen uzun süre aynı yerde buluşunca birsüre sonra güzel fiyatlar alabiliyorsun..hem de seni tanımış oluyorlar..çoğaldığımızda yeni katılan arkadaşlara daha az maliyetli olacaktır.. gerçi ben hala anlayamamışımdır ki 10 bin lira kağıda basarsın 300-500 kaybedersin ama yemeğe 50 tl vermezsin..hemde burada birçok mahremiyetini bile paylaştığın insanlarla??? neyse birgün inşallah burada herkezi davet edecek paraya ulaşırım
                            İnşallah zamanla emeline ulaşırsın saygıdeğer dostum. Rabbim gönlüne göre versin. Buradaki ve diğer köydeki değerli arkadaşların hem hisselerinde hemde hayatta başarılı ve kazanan sağlıklı sihhatli kişiler olmasını Rabbim nasip etsin.

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #1214
                              HALİL REÇBER â€@HalilRecber · 9 sa.
                              DOLAR Yıllıklarda satıcılı bölgeye geçmek üzere.Yıllıklarda satıcılı bölgeye geçmesi demek 2014 yılı potansiyel hedefleri 1.920 ve 1.850dmk

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #1215
                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                parayla ilgili sıkıntı olacağını zannetmiyorum abi.. zaten gittiğimiz yerler pahalı yerler değil.. bence, zaman problemi olabilir.. İstanbul da gerçekten organize olmak zor.. hafta sonu çalışanların da olduğunu düşünürsek, buluşabilmek için bütün bir güne ihtiyaç oluyor neredeyse.. bence zaman probleminden dolayı yeterli katılım olmuyordur..
                                Bence de zaman ile ilgili sıkıntıdır.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information