Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Çook içki içtim kuzen..pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKuzen ne olcek yawf zati en son bizle içtiysen 1 ayıda geçti bah bana haftada 2-3 gün garanti ,detox abiyi hiç konuşmayalaım



Ha bu arada hayatımdan çıkartmaya çalışıyon malışıyon ama senin gibi fondipliyenide bu alemde kimse görmedi.







Fondipimin iyi olması ondan
Hiç ayılmadan 3-4 gün geçirdiğim bile oldu

O akşamki fondip bir şey değildi ..

Çok çektim çok
Yorum
-
Ne tür belgesel abidetox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterarkadaşlar bana müsade..battaniyemi alıp belgesellere bakayım..herkese güzel bir haftasonu dilerim...
Yorum
-
ben DENİZ BAYKAL diyorum..detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterherkese selamlar....cumhurbaşkanlığı için Metin Fevzioğlu daha çok yakışır diye düşünüyorum..gerçi ben Fevzioğlunu, Muharrem İnce ve Emine Ülker Tarhan ile birlikte yeni CHP nin başında görmeyi daha çok isterdim ya neyse..“Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”
Yorum
-
Abazayım abaza....pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKemal Derviş olsun ozaman
Sarışın esmer farketmez
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Bu saatte aslanların geyik yakalayışını izleyecek halî yoktur herhaldedetan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster







Yorum
-
Badeniye ne oluyor ben onu çözemedimrealist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBu saatte aslanların geyik yakalayışını izleyecek halî yoktur herhalde





Yorum






Yorum