Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #796
    pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam Detan abi nasılsın haftaya bi organizasyon yapalım mı ne dersin..?


    Birkaç gün önce forumda konuşulmuştu. detox ayın 19-20 si olabilir dedi, ben de bir önceki hafta da olabilir dedim; öyle kaldı. Herkese uyarsa önümüzdeki hafta sonu buluşalım.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • alpbike
      Kumarbaz
      • 02 Kasım 2011
      • 402

      #797
      ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Arkadaş gerçekten merak ediyorum, bu arkadaş yazdıklarında gerçekten samimi mi diye.... bir vicdan sahibi, bu olanları nasıl kabul edebilir, nasıl kabul ediyor eğer anlatırsa gerçekten anlamaya çalışacağım....

      Bu arada şerefinize arkadajlar güzel geceler güzel muhabbetler .... burada okumakta yazmakta bir zevk...
      Şerefine kardeşim

      O arkadaş samimi değil bence. Mutlak bir çıkar ilişkisidir. Bir nevi jöleli vakası.....

      Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #798
        ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Arkadaş gerçekten merak ediyorum, bu arkadaş yazdıklarında gerçekten samimi mi diye.... bir vicdan sahibi, bu olanları nasıl kabul edebilir, nasıl kabul ediyor eğer anlatırsa gerçekten anlamaya çalışacağım....

        Bu arada şerefinize arkadajlar güzel geceler güzel muhabbetler .... burada okumakta yazmakta bir zevk...


        Valla üstad biz kendisini yaklaşık 1 yıla yakındır tanırız

        Bahtık olmuyor tanımamazlıhtan geliyoz takılın kafanıza göre yawf

        Yorum

        • mterkan
          Yeni Üye
          • 01 Ağustos 2008
          • 11

          #799
          Vesayet de, benim halkım, benim bilmem neyim de..
          Anayasanın iki önemli müessesesini oylamaya koy...
          HSYK, AYM maddeleri yanında aymazlara şurup niteliğinde serpme maddeler koy...
          Aklı yeten, yetmeyenler "yetmez ama evet" artistliğine soyunsun...
          Rahmetli Aziz Nesin'den menkuller sayesinde, istediğini elde et, sonrasında elde ettiklerinle oluşturduğun kurumların kararına saygı duyma.....
          Eeeeeeeeeee yetti be...

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #800
            alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Sağol kardeşim
            Evli barklı çocuklu eksin ne kadar olursa o kadar

            Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
            Bir dahaki sefere hep birlikte olur inşallah, eskiden rakı balık yapıyorduk ama realist kuzenim bütün konsepti değiştirdi ''Fondip'' gecemize bekleriz

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #801
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              İcraaatın içinden mi? Selamlar bu arada abim.


              Selam aok.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • ainos
                Aktif
                • 27 Temmuz 2011
                • 323

                #802
                alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Şerefine kardeşim

                O arkadaş samimi değil bence. Mutlak bir çıkar ilişkisidir. Bir nevi jöleli vakası.....

                Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                Valla üstad biz kendisini yaklaşık 1 yıla yakındır tanırız

                Bahtık olmuyor tanımamazlıhtan geliyoz takılın kafanıza göre yawf
                dediğiniz gibi olsun, ama yazdıklarımı okuyup cevap verme zahmetinde bulunursa, kendisini anlamaya çalışırız....
                bi zıgara içip gelem

                Yorum

                • pool
                  Yasaklı
                  • 30 Eylül 2013
                  • 298

                  #803
                  detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Birkaç gün önce forumda konuşulmuştu. detox ayın 19-20 si olabilir dedi, ben de bir önceki hafta da olabilir dedim; öyle kaldı. Herkese uyarsa önümüzdeki hafta sonu buluşalım.
                  Valla siz bilirsiniz Detan abi, Detox abi birazdan gelir olmadı hafta içi netleştiririz haftaya kuzenlerde müsayitse olabilir benim için..

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #804
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    İcraaatın içinden mi? Selamlar bu arada abim.
                    Kuzen hoş geldin baa niye selam vermiyon de bahem ?

                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #805
                      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Bir dahaki sefere hep birlikte olur inşallah, eskiden rakı balık yapıyorduk ama realist kuzenim bütün konsepti değiştirdi ''Fondip'' gecemize bekleriz
                      İstanbula gelirsem bende diplerim mutlaka. Eywallah

                      Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #806
                        ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Arkadaş gerçekten merak ediyorum, bu arkadaş yazdıklarında gerçekten samimi mi diye.... bir vicdan sahibi, bu olanları nasıl kabul edebilir, nasıl kabul ediyor eğer anlatırsa gerçekten anlamaya çalışacağım....

                        Bu arada şerefinize arkadajlar güzel geceler güzel muhabbetler .... burada okumakta yazmakta bir zevk...
                        Yok hocam bu son derece normal vaka..

                        Daha beterleri var... g.tunun gili olayim.vsvs.. en vahimine kadar gidiyor.. Sozun bittigi yer o taraf..

                        Adam tayyip bir bagiriyor..diyorrr..
                        "Hey kocum bee. Var mi senin gibisi"..diyor..
                        Burda ezilmislik mi var??.. tutuculuk mu var???. Var birseyler..

                        Ben teknik insanim..bu toplum bilimcilerin isi..

                        Ben muhalefet partilerinin yerinde olsam toplum bilimcilere bunun sebeplerini analiz ettirip.. cozmeye calisirdim..Var bunda bir is..
                        Afiyet olsun serefe.. ben de turku dinleyip bir taraftan yaziyorum..

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #807
                          pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Bir dahaki sefere hep birlikte olur inşallah, eskiden rakı balık yapıyorduk ama realist kuzenim bütün konsepti değiştirdi ''Fondip'' gecemize bekleriz
                          Selamlar kuzen ..
                          Ne geceydi bee.. Ne bulduysam kafaya diktim gitti

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #808
                            anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Yok hocam bu son derece normal vaka..

                            Daha beterleri var... g.tunun gili olayim.vsvs.. en vahimine kadar gidiyor.. Sozun bittigi yer o taraf..

                            Adam tayyip bir bagiriyor..diyorrr..
                            "Hey kocum bee. Var mi senin gibisi"..diyor..
                            Burda ezilmislik mi var??.. tutuculuk mu var???. Var birseyler..

                            Ben teknik insanim..bu toplum bilimcilerin isi..

                            Ben muhalefet partilerinin yerinde olsam toplum bilimcilere bunun sebeplerini analiz ettirip.. cozmeye calisirdim..Var bunda bir is..
                            Afiyet olsun serefe.. ben de turku dinleyip bir taraftan yaziyorum..


                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • ainos
                              Aktif
                              • 27 Temmuz 2011
                              • 323

                              #809
                              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Yok hocam bu son derece normal vaka..

                              Daha beterleri var... g.tunun gili olayim.vsvs.. en vahimine kadar gidiyor.. Sozun bittigi yer o taraf..

                              Adam tayyip bir bagiriyor..diyorrr..
                              "Hey kocum bee. Var mi senin gibisi"..diyor..
                              Burda ezilmislik mi var??.. tutuculuk mu var???. Var birseyler..

                              Ben teknik insanim..bu toplum bilimcilerin isi..

                              Ben muhalefet partilerinin yerinde olsam toplum bilimcilere bunun sebeplerini analiz ettirip.. cozmeye calisirdim..Var bunda bir is..
                              Afiyet olsun serefe.. ben de turku dinleyip bir taraftan yaziyorum..
                              daha beter dediklerini hiç hesaba katmıyorum... umutsuz vakalar... ama bu arkadaş; burada genel düzeyin üzerinde olan insanların yazdıklarını, ortaya koydukları fikirleri nasıl görmemezlikten gelip kendini kandırıyor kafam almıyor....

                              Bu arada sık sık Enez'e ( ainos) giderim, yazları oradayımdır... Dolayısıyla silivri ceva evinin oradan geçerim... Bu ergenekon, balyoz olayları olmadan önce cezevi etrafında hummalı bir yol çalışması vardı, cezaevine bağlantı yolları falan.... çalışma bitti davalar patladı....
                              Geçen hafta yine oradan geçtim, şimdi de hummalı bir ek bina çalışmaları yapılıyordu... cezaevini büyütüyorlar... bakalım ne çıkacak...

                              Yorum

                              • pool
                                Yasaklı
                                • 30 Eylül 2013
                                • 298

                                #810
                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Selamlar kuzen ..
                                Ne geceydi bee.. Ne bulduysam kafaya diktim gitti


                                Hoş geldin kuzen...

                                Haftaya yine yapalım

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information