Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #826
    Mansur Yavaş'ı aday göstermezler bir büyükşehir belediye başkanlığına aday gösterilmiş kaybet / miş- tirilmiş' de olsa ciddi anlamda memleketin önemli konumlarında başkanlık yapmamış, vakıf-parti-Aym gibi hoop cumhurbaşkanlığı adaylığı çok zor..

    Şuan Haşim Kılıç en ideal adaydır..Tabi yanlı bir tarafı var ancak cumhurbaşkanlığına mutlaka ve mutlaka bir hukukçunun aday gösterilmesi memleket vizyonu içinde daha iyi olucaktır.

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #827
      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Ben kedilere bakayım, sonra da yatarım. Herkese iyi geceler.
      ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      herkeje eyi gejeler mutu rüyalar.. ....
      İyi geceler..

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #828
        herkese selamlar....cumhurbaşkanlığı için Metin Fevzioğlu daha çok yakışır diye düşünüyorum..gerçi ben Fevzioğlunu, Muharrem İnce ve Emine Ülker Tarhan ile birlikte yeni CHP nin başında görmeyi daha çok isterdim ya neyse..
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • pool
          Yasaklı
          • 30 Eylül 2013
          • 298

          #829
          Hoş geldin Detox abi.. Evet Metin Fevzioğluda olabilir gibi ama doğudanda oy almalı bunu hesaba katmak lazım..Tayibin karşısına çıkıcak biri olmalı...!

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #830
            pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Hoş geldin Detox abi.. Evet Metin Fevzioğluda olabilir gibi ama doğudanda oy almalı bunu hesaba katmak lazım..Tayibin karşısına çıkıcak biri olmalı...!
            hoş bulduk sevgili pool...genç, dinamik, hukukcu ve en önemlisi dürüst...doğuda yada batıda büyük illerde yaşayan Kürtlerin oyunu alır diye düşünüyorum..
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #831
              pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Mansur Yavaş'ı aday göstermezler bir büyükşehir belediye başkanlığına aday gösterilmiş kaybet / miş- tirilmiş' de olsa ciddi anlamda memleketin önemli konumlarında başkanlık yapmamış, vakıf-parti-Aym gibi hoop cumhurbaşkanlığı adaylığı çok zor..

              Şuan Haşim Kılıç en ideal adaydır..Tabi yanlı bir tarafı var ancak cumhurbaşkanlığına mutlaka ve mutlaka bir hukukçunun aday gösterilmesi memleket vizyonu içinde daha iyi olucaktır.

              Haşim Kılıç AKP'ye yakın bir isim. CHP ve MHP destekler mi sence?
              Mansur Yavaş da hukukçu ama sıradan bir hukukçu; devlet tecrübesi konusunda haklısın.
              Geçmişteki asker kökenli cumhurbaşkanlarımızın olduğunu unutmayalım. Şu anda Başbuğ'un da adı geçiyor. Bunların askeri kademelerde yönetim tecrübeleri vardı ama devlet yönetme tecrübeleri yoktu.
              Olur veya olmaz bilemem ama banim mantığım Mansur bu işe uygun diyor.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #832
                sevgili detan yine döktürmüşsün..hem borsa da hem de face de tebrikler tahminler yine nokta atışı
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • kungfucu
                  Seyirci Üye
                  • 30 Eylül 2013
                  • 57

                  #833
                  Hayırlı olsun yeni başlık. 2 gün giremedim bayağı sayfa oluşmuş. Hayırlı geceler iyi hafta sonları dilerim.

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #834
                    başkan gaddarı gözlüyor galiba
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #835
                      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      herkese selamlar....cumhurbaşkanlığı için Metin Fevzioğlu daha çok yakışır diye düşünüyorum..gerçi ben Fevzioğlunu, Muharrem İnce ve Emine Ülker Tarhan ile birlikte yeni CHP nin başında görmeyi daha çok isterdim ya neyse..


                      Selam detox, nerelerdesin?

                      Fevzioğlu'nu da sanırım MHP desteklemez. O adamı ben de seviyorum ama gönülden geçene değil de sonuç alma açısından olumlu olabilecek bir seçenek düşünmeye çalışıyorum.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #836
                        kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Hayırlı olsun yeni başlık. 2 gün giremedim bayağı sayfa oluşmuş. Hayırlı geceler iyi hafta sonları dilerim.


                        Selam arkadaşım. Nasılsın?
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #837
                          Cümleten hayırlı geceler.

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #838
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Selam detox, nerelerdesin?

                            Fevzioğlu'nu da sanırım MHP desteklemez. O adamı ben de seviyorum ama gönülden geçene değil de sonuç alma açısından olumlu olabilecek bir seçenek düşünmeye çalışıyorum.
                            selamlar dün eşimle biraz turladık bugün de babamla zaman geçirdim..biraz yorulmuşum..bir de hala bu seçim saçmalıkları beni gerçekten herşeyden soğuttu..
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • vahhun
                              Çalışkan
                              • 12 Ağustos 2013
                              • 2846

                              #839
                              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                              Yorum

                              • vahhun
                                Çalışkan
                                • 12 Ağustos 2013
                                • 2846

                                #840
                                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information