Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #991
    youtubsuz olmuyor burasıda... Müslüm babadan bi şarkı iyi giderdi şimdi..

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #992
      kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      İyi geceler saygıdeğer dostum.
      Nasılsınız? Sağlığınız, keyfiniz yerindedir umarım.

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #993
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        arkadaşı iyi ağırlayın
        çay kayfe ne varsa ikram edin

        makinistten sonra vizyonuda kaçırmayalım
        Çay kahve bmem ama bira var şu an arkadaşımız isterse.

        Yorum

        • pool
          Yasaklı
          • 30 Eylül 2013
          • 298

          #994
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          jileti kaptım gelddim

          Kapamamaşsın

          Çıkmıyor artık maalesef...

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #995
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            bu defa sahiden uyuyom

            iyi geceler
            5. Kez iyi geceler başkan.

            Yorum

            • pool
              Yasaklı
              • 30 Eylül 2013
              • 298

              #996
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Çay kahve bmem ama bira var şu an arkadaşımız isterse.
              Anlaşıldı ortam kesat

              Buraya sardığına göre kuzen

              Yorum

              • pool
                Yasaklı
                • 30 Eylül 2013
                • 298

                #997
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                bende çalışıyo
                Uyku zamanın gelmiş

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #998
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  arkadaşı iyi ağırlayın
                  çay kayfe ne varsa ikram edin

                  makinistten sonra vizyonuda kaçırmayalım
                  Çok iyi ağırlandı diye düşünüyorum
                  MAKINIST abim, ama ortami belji beğenmedi. Dayı olsa kesin kalırdı.

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #999
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Çok iyi ağırlandı diye düşünüyorum
                    MAKINIST abim, ama ortami belji beğenmedi. Dayı olsa kesin kalırdı.
                    Dayı şifreli odada

                    Yorum

                    • vizyon
                      Aktif
                      • 05 Nisan 2014
                      • 276

                      #1000
                      Herkese Merhaba,

                      ben almanya dan vizyon. 1998 yilindan beri borsayla ilgileniyorum. Teknik analiz ve Elliott dalga analizin ögrencisiyim.
                      Saygilar
                      Analizler sadece öngörüdür. Hiç birşeyin garantisi yoktur
                      Twitter: @vizyonface

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #1001
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        iyi geceler
                        6
                        Sonra 50.000 yazım oldu dersin başkan. Olur tabi bunun 30.000 tanesi iyi geceler zaten.

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #1002
                          pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Dayı şifreli odada
                          Kuzu topiğinde mi? Orada yok.

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #1003
                            vizyon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Herkese Merhaba,

                            ben almanya dan vizyon. 1998 yilindan beri borsayla ilgileniyorum. Teknik analiz ve Elliott dalga analizin ögrencisiyim. Dilegim yeni dostluklar bulmak.

                            Saygilar
                            Merhabalar, hoş gelmişsiniz. Dost arıyorsanız burada bolca bulacağınıza emin olabilirsiniz.

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #1004
                              Yakışıklı kuzen selam, nasılsın?

                              Yorum

                              • vahhun
                                Çalışkan
                                • 12 Ağustos 2013
                                • 2846

                                #1005
                                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information