Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #961
    Memlekette böyle insanlarla beraber yaşıyoruz.

    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #962
      Mehmet Sadrettin "Sadri" Alışık (d. 5 Nisan 1925, Paşabahçe, Beykoz İstanbul - ö. 18 Mart 1995, İstanbul), tiyatro, sinema oyuncusu ve Türkiye'nin yetiştirdiği en büyük komedyenlerdendir.

      Ruhu şad olsun...



      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • vahhun
        Çalışkan
        • 12 Ağustos 2013
        • 2846

        #963
        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

        Yorum

        • gücsüzkarınca
          Katılımcı
          • 22 Mart 2014
          • 77

          #964


          gözlerim doldu...
          yemin ediyorum..

          bu aralar çok sık oluyor
          ota boka gözlerim doluyor..
          hele bir de fonda duygusal müzik varsa..

          ben böyle değildim...
          arkadaşlar
          yaş 39/man
          size bir sorum olacak
          orta yaş bunalımı yaşadınız mı?
          yaşadıysanız kaç yaşında ?
          yaşadıysanız sizde nasıl belirtiler oluyordu ?

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #965
            Bana müsaade, gideyim Cumhuriyet'e iki kadeh içeyim.

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #966
              gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


              gözlerim doldu...
              yemin ediyorum..

              bu aralar çok sık oluyor
              ota boka gözlerim doluyor..
              hele bir de fonda duygusal müzik varsa..

              ben böyle değildim...
              arkadaşlar
              yaş 39/man
              size bir sorum olacak
              orta yaş bunalımı yaşadınız mı?
              yaşadıysanız kaç yaşında ?
              yaşadıysanız sizde nasıl belirtiler oluyordu ?
              Tehlikeli donemdesiniz...

              Yasamin 7 yillik periyodlarin katlari olduguna dair ciddi arastirmalar var. Internette bolca mevcut..
              Bu teoriye gore 40 li yaslarin ilk evresi..yani 6 inci evre onemli bir donem..
              Insan bu donemde acaba hayatta birsey kacirdim mi??..
              Acaba eksik birseyler mi var? Sorgulamasi yapiyor..

              Bu benim cevremde ve bende boyle oldu..
              kimisi motorculuga.. kimisi enstruman kursuna.. kimisi evli olmasina ragmen"arayisa" atildi..
              Velhasil tehlikeli bir donem .. Ayni zamanda dogru kararlar verip en keyif alinacak donem cunku..Maddi sikintilarin hafifledigi bir periyod...

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #967
                YEARS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                ben DENİZ BAYKAL diyorum..
                Size katilmak isterdim ama..
                CB makami tarafsizligi on planda olmasi gereken ve herkesin saygi duydugu bir makam..
                Ozellikle onumuzdeki secimler halk tarafindan yapilacagi icin ve bu pozisyonda da partizanligin on plana cikmasi olasi bence..
                Rte aday olabilir..Onun karsisinda tum kesimleri birlestiren herkesin sevip saydigi birisi alternatif olabilir.
                Deniz Baykal sadece CHP secmeninin oyunu alabilir ve secilme olasiligi dusuk bence...

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #968
                  aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bana müsaade, gideyim Cumhuriyet'e iki kadeh içeyim.
                  Rakı balıktan vaz geçtik Beşiktaş Thales'e geldik.

                  Rakı balığı abilerim ve kuzenlerimle yaparım.

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #969
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Bana müsaade, gideyim Cumhuriyet'e iki kadeh içeyim.
                    mekanın iyisinide nasıl bilin afiyet olsun şerefe

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #970
                      YORUMSUZ...
                      fuatavni (@fuatavni) saat 8:42 PM on Cmt, Nis 05, 2014 gibi tweetledi:
                      21. Herkes bir şey olmayacakmış gibi hesap yapsın. Beyefendi ülkeyi terkettiğinde bugünün savunucuları ardından en ağır küfürleri edecek.
                      (https://twitter.com/fuatavni/status/452501614356877313)

                      Yorum

                      • tyanali
                        Yasaklı
                        • 09 Ekim 2009
                        • 462

                        #971
                        bubası ehmeh almaya gönderse trip yapacah twitter gençlüğü apple store önünde amerikada gördüğünü yapayarak yaşayarak öğrenmek için guyruh yapıyor.. lahin dimeh istediğim makarna yiyen gençlerin ayıbı deel bu her fırsatta laf sohtuğunuz başbahanında ... bu ziktimin sistemi kendisine garşı duranı her zaman didiğim gibi ya asar ya zehirler ya hırgız yapar... siz hükümete gızacağınıza aylık 40-50.000 dolar mayışınan kuduran ağzından köpükler saçarak memleketi dizayn etmeye çalışan yazarlara gızın, ha benim babam..

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #972
                          tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          mekanın iyisinide nasıl bilin afiyet olsun şerefe
                          Teşekkürler.

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #973
                            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Rakı balıktan vaz geçtik Beşiktaş Thales'e geldik.

                            Rakı balığı abilerim ve kuzenlerimle yaparım.
                            Kuzen orası çok gergin bi yer çıkın ordan ilerde ''elma'' var ekşınlı bi yer naçizane tavsiye

                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #974
                              tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              bubası ehmeh almaya gönderse trip yapacah twitter gençlüğü apple store önünde amerikada gördüğünü yapayarak yaşayarak öğrenmek için guyruh yapıyor.. lahin dimeh istediğim makarna yiyen gençlerin ayıbı deel bu her fırsatta laf sohtuğunuz başbahanında ... bu ziktimin sistemi kendisine garşı duranı her zaman didiğim gibi ya asar ya zehirler ya hırgız yapar... siz hükümete gızacağınıza aylık 40-50.000 dolar mayışınan kuduran ağzından köpükler saçarak memleketi dizayn etmeye çalışan yazarlara gızın, ha benim babam..
                              Sen kendi zenginini yaratıyosun ne farkediyorki tiiyanali ?

                              Bu kafa ile yol olmaz...!

                              Atatürkü sen ve başkan'ların anlamalı önce....

                              Bak önce ben sana Ahmet kayadan bi dörtlük yazıyım...!

                              Pir sultan'ı düşün anne, şeyh bedretinn'i
                              Börklüce'yi Torlak Kemal'i...
                              Insanları düşün anne!
                              Düşün ki yüreğin sallansın,
                              Düşün ki o an güneşli güzel günlere inanan
                              Mutlu bir yusufcuk havalansın...

                              ...

                              Ama zor Sivası anlayamazsınız, kahramanmaraşı, hatayı, 1914'ü, dersimi...

                              Siz bunları anlayamadığınız için hiç bir zaman anlaşılmıyacaksınız...!

                              İş'te bu yüzden bugünler sizin için lale Devri'dir...

                              Bu devir sizin için bir başlangıç değil 10 yıllık bir maceradan ibaret kalıcaktır...

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #975
                                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Kuzen orası çok gergin bi yer çıkın ordan ilerde ''elma'' var ekşınlı bi yer naçizane tavsiye
                                Kalkarız zaten birazdan...

                                Artıkbiz de buluşalım artık.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information