Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1141
    Ve maç biter GS 1 - FB 0
    Tebrikler Avrupa fatihi büyük cimbombom ...

    Yorum

    • tyanali
      Yasaklı
      • 09 Ekim 2009
      • 462

      #1142
      maçın sonucu ne olursa olsun ihale yine hükümete çıkar... göktaşı düşse hükümetten biliyorlar

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #1143
        Biz Boşnaklar,Kosovalılar,Arnavutlar Göçmenler bu ülkede Türk olarak Yaşamaktan onur duyuyoruz..!!
        (https://twitter.com/mertbalkan944/st...87764585852930)

        Mert Balkana tesekkurler..Ama Mert bazi dostlarimi unutmus;.
        Benim Cerkes ve Gurcu arkadaslarim da var..onlar da en az yukaridakiler kadar kendilerini Turk hisettiklerini muhabbetlerimiz de soyluyorlar..
        Sorun bence bu dostlarimizda degil..

        Sorun bunu temcit pilavi gibi surekli dile getiren yoneticilerimizde...!

        Almanca bir deyim vardir.. muhtemelen cok benzeri de Ingilizce de vardir..
        "Teile auf kleinere Stucken, bis man es verdauen kann"
        Yani rahatca sindirebilecegin kadar kucuk parcalara bol diyor..

        Iste yaptiklari resmen bu!!!

        Fazla soze ne hacet???

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1144
          Başkanım nerdesin

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #1145
            Bir Fenerbahçe taraftarı olarak Galatasaray taraftarı dostlarımı tebrik ediyorum.

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #1146
              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Başkanım nerdesin
              Başkan federasyon kuruluna golün iptali için başvuru yapmaya gitmiş.

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1147
                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Bir Fenerbahçe taraftarı olarak Galatasaray taraftarı dostlarımı tebrik ediyorum.
                Sağol kuzenim çok centilmen sin .. Gerçekten güzel oynadık ve hakettik kuzenim

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1148
                  aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Başkan federasyon kuruluna golün iptali için başvuru yapmaya gitmiş.
                  Başkan seçimlerden sonra bir şivava da burdan yedî

                  Yorum

                  • merthan
                    Katılımcı
                    • 24 Ekim 2013
                    • 2

                    #1149
                    Fenerbahçe arenada seyirci baskısını yenemez aynı kadıköydeki baskı gibi 50000 kişi etkiliyor ali sami yen gibi değil orası

                    Yorum

                    • che big
                      Katılımcı
                      • 09 Ekim 2012
                      • 142

                      #1150
                      che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      selam cafe
                      bir sorum olacak....208.000€ %3,6 sabit faiz ile %2 ana para geri ödemeli kac sene de biter?
                      söyle öne alayim...bunun bir formülü vardi ben bulamadim...
                      İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                      tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #1151
                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Başkan seçimlerden sonra bir şivava da burdan yedî
                        Başkana ben kendi takımdaşı olarak takıldım, siz fazla üzerine gitmeyin. Sonuçta başkan biraz fanatik.

                        Siz de başkanı Fenerbahçe taraftarı olsa da seviyorsunuz. Güzel olan da bu.

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1152
                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Başkana ben kendi takımdaşı olarak takıldım, siz fazla üzerine gitmeyin. Sonuçta başkan biraz fanatik.

                          Siz de başkanı Fenerbahçe taraftarı olsa da seviyorsunuz. Güzel olan da bu.
                          Tabiki de kuzen ..
                          Sen hiç merak etme..
                          Başkanı bul da biraz teselli edelim

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #1153
                            Galatasaraylıları tebrik ederim..

                            Fenerliler nerede kesin merkez hakem kurulunu taşlamaya gitmişlerdir

                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #1154
                              Bugün yanında bayan olan galatasaray atkılı arabayı taşlayan fenerlileri bulup gerekli cezaların verilmesi gerekli...Yakışır mı delikanlıya yanında bayan olan bir arabaya saldırmak..

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #1155
                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Bir Fenerbahçe taraftarı olarak Galatasaray taraftarı dostlarımı tebrik ediyorum.
                                bir Galatasaray taraftarı !? olarak teşekkür ederim ama ben artık maç seyretmiyorum..bütün çirkinlikler..kavgalar...yanlış yere gidiyor futbol...
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information