Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Mert Balkana tesekkurler..Ama Mert bazi dostlarimi unutmus;.
Benim Cerkes ve Gurcu arkadaslarim da var..onlar da en az yukaridakiler kadar kendilerini Turk hisettiklerini muhabbetlerimiz de soyluyorlar..
Sorun bence bu dostlarimizda degil..
Sorun bunu temcit pilavi gibi surekli dile getiren yoneticilerimizde...!
Almanca bir deyim vardir.. muhtemelen cok benzeri de Ingilizce de vardir..
"Teile auf kleinere Stucken, bis man es verdauen kann"
Yani rahatca sindirebilecegin kadar kucuk parcalara bol diyor..
Bugün yanında bayan olan galatasaray atkılı arabayı taşlayan fenerlileri bulup gerekli cezaların verilmesi gerekli...Yakışır mı delikanlıya yanında bayan olan bir arabaya saldırmak..
Yorum