Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #4516
    hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, aynen ole.. O yüzden insanları ecdad Turk Kürt diye ayırmak yerine, ahlaklı ahlaksız diye ayırmak uygun geliyor bana
    Hepimiz kardeşiz bu öfke ne diye
    size tezatlıklar içinde düzen konulu bir tiyatro sundum.... mesela akp'nin abd projesi olduğuna inanıyorsun emme faruh laloğlunun tarsus amerikan koleji mezunu olup çok galiteli bir chp'li olduğuna ve Abd yi çok sevdiğine inanmıyorsun

    güccük birnot düşeyim ittihat ve terakkinin kuruluşu ile tarsus amerikan kolejinin kuruluş yılı aynıdır falan filan

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #4517
      Barış Manço...


      Mekanın cennet olsun güzel insan.




      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #4518
        KAPANIŞMETRE (Kopyala yapıştır, altına devam et) (Saat 16..00 da biter.)

        detan 72.974
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • alpbike
          Kumarbaz
          • 02 Kasım 2011
          • 402

          #4519
          Öyle deme bence artık Cumhurbaşkanı olmalı...
          Öyle göte, böyle tarrak misali....

          (yoksa öyle değilmiydi o söz)

          gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı


          Kamer Genç
          23 Şubat 1940 doğumlu
          74 yaşında

          6 dönemdir vekil
          Rezalet...
          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #4520
            Eskiden 'KAPANIŞMETRE' diye ayrı bir topiğimiz vardı. Lig gibi, puan cetveli yapıyorduk; sezon sonunda en yüksek puanı toplayan birinci oluyordu.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #4521
              BarışManço'nun en bağendiğim yabancı şarkısı.




              Yorum

              • Artı
                Aktif
                • 06 Temmuz 2009
                • 237

                #4522
                ...
                Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #4523
                  Emekliler partisi..

                  gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı


                  Kamer Genç
                  23 Şubat 1940 doğumlu
                  74 yaşında

                  6 dönemdir vekil
                  Rezalet...
                  Resmen parti degil...
                  Emeklileri barindirma ve besleme merkezi diyorsunuz yanii..

                  Bir nevi "siyasi yazlik" gibi bir sey diyebilir miyiz??

                  Yorum

                  • hpsmj
                    Aktif
                    • 25 Mart 2012
                    • 160

                    #4524
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Vahdettin'in Amerikan Başkanına Mektubu
                    http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/18/33/254.pdf
                    Vahdettin'in torunları yaw.. 90 senedir aynı ezberden konuşuluyormuş meğer...



                    Vahdettin hala Osmanlı İmparatorluğu'nun tarihe karıştığını ve yerine
                    yeni bir devletin kurulduğunu kabul edememektedir. Mevcut durumu geçici
                    görmektedir.
                    Kendi iradesiyle ülkeyi terk ettiği halde hala saltanat ve hilafet
                    haklarının varlığından söz edebilmektedir.
                    Ankara'da toplanan ve ulusun gerçek temsilcilerinden oluşan Türkiye
                    Büyük Millet Meclisi üyelerini fıtne çıkaran isyancı kişiler olarak görmekte
                    ve bunların alacağı kararları geçersiz saymaktadır. Dolayısıyla da Türkiye
                    Cumhuriyeti' ni tanımamaktadır.
                    Saltanat ile hilafetin ayrılmasını, önce saltanatın daha sonra da hilafetin
                    kaldınlmasını sağlayan Türkiye Büyük Millet Meclisi üyelerini dini, kökeni,
                    vatanı belli olmayan asker kişiler ile onlarla işbirliği içinde bulunan küçük
                    bir şer zümresi olarak nitelemektedir.

                    Vahdettin, hilafeti kaldırmanın Türk Ulusu'nun yetkisinde olmadığını,
                    hilafet sorununun tüm İslam ülkelerinin gönderecekleri uzman kişilerden
                    oluşacak bir meclis tarafından çözüme bağlanabileceğini iddia etmektedir.
                    Ayrıca şeriata aykın kararların hangi makam tarafından alınırsa alınsın
                    geçersiz olacağını belirterek ulus egemenliğine dayanan bir devletin var
                    olduğunu kabul etmemektedir.
                    Vahdettin, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin aldığı bu kararlann İslam
                    dünyasında olumsuz yanlalar yaratacağı gibi diğer ülkelerin iç
                    güvenliklerinin bozulmasında da etkili olacağını belirterek adeta aba altından
                    sopa göstermektedir.

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23119

                      #4525
                      detan 72.974

                      radyolog 72345
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #4526
                        Ağzından zorla laf alırdık ama severdim efedi yi, kayboldu gitti, nerede bir pasta görsem aklıma geliyor, bir mumda onun için yakıyorum.

                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        takip etmesi zor yoksa yaaprdık eskiden efedi nikli bi arkadaş vardı destek atardı oda kayboldu ortalıktan
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #4527
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          takip etmesi zor yoksa yaaprdık eskiden efedi nikli bi arkadaş vardı destek atardı oda kayboldu ortalıktan

                          Eski forumlarda çok emeğim var çok! (Senin de var)
                          Tabloyu her gün güncellerdim. Üstelik günün birinci geleni erkekse güzel bir hatun, kadınsa bir buket çiçek ile ödüllendirdim.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • Artı
                            Aktif
                            • 06 Temmuz 2009
                            • 237

                            #4528
                            ...
                            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                            Yorum

                            • yetkisiz
                              Katılımcı
                              • 18 Aralık 2013
                              • 80

                              #4529
                              KAPANIŞMETRE (Kopyala yapıştır, altına devam et) (Saat 16..00 da biter.)

                              yetkisiz 73.073
                              detan 72.974
                              ayhan53: 72.072,72

                              Yorum

                              • hpsmj
                                Aktif
                                • 25 Mart 2012
                                • 160

                                #4530
                                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                size tezatlıklar içinde düzen konulu bir tiyatro sundum.... mesela akp'nin abd projesi olduğuna inanıyorsun emme faruh laloğlunun tarsus amerikan koleji mezunu olup çok galiteli bir chp'li olduğuna ve Abd yi çok sevdiğine inanmıyorsun

                                güccük birnot düşeyim ittihat ve terakkinin kuruluşu ile tarsus amerikan kolejinin kuruluş yılı aynıdır falan filan
                                sayın tyanali,
                                taaa en baştaki measjımda ne yazdım?
                                """sizin beyan ettiginiz fikrinizle birleştirirsek ilginc bir durum ortaya cıkıyor. ine soyluyorum tape de boyle bir şey var mıydı hatırlamıyorum, ama eger varsa akp daha onceden kılıcdaroglunun gelecegini biliyordu.. bu durumda akp amerika kucagındaydı ki bu vesile ile kılıcdaroglunu chp başına gelecegini önceden öğrendi.. öte yandan amerikanın kılıcdaroglunu chp başına getirmesinin sebebi, akp ye karsı güclü bir muhalefet yaratmak mıydı? belki amerika çekicekti fişlerini / ya da genel seçimlerde daha buyuk olaylar olacak ve çekecek, ama ukrayna olayı yüzünden bölgenin daha da karışmasını istemediler.. tabi bunu zaman gösterecek, ama olmayacak şey değil."""

                                amerikanın kucagna oturmadan başa geçmek zor diyorum.. ininde azcıkta chp otursun, hiç değilse daha demokrat ve özgür bir ülke olur diyorum.

                                bu arada kılıcdaroglu amerikaya gitti geldi, adam hitabet politika uretme konularında iki level atladı.. işte iktidar amerikadan geciyor

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information