Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gücsüzkarınca
    Katılımcı
    • 22 Mart 2014
    • 77

    #4366
    Tuncay Özkan
    Muzaffer Tekin e övgüler düzüyor

    Midem bulandı.....

    Yorum

    • gücsüzkarınca
      Katılımcı
      • 22 Mart 2014
      • 77

      #4367
      Bizde makarnacı diye
      kömürcü diye
      Halkımıza çakıp duruyoruz
      Demediğimizi bırakmıyoruz..

      Hadi samimi iseniz
      Cesaretiniz varsa...
      Bir kelam da Tuncay Özkan a laf edin.... ?

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #4368
        494 sayfa

        Burda sanki bir elektrik var.
        03 nisandan bu yana neredeyse 500. Sayfaya gelmisiz..

        Fikirlerin saygili ve ozgur bulusmasinin etkisi bu bence..

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #4369
          gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Bizde makarnacı diye
          kömürcü diye
          Halkımıza çakıp duruyoruz
          Demediğimizi bırakmıyoruz..

          Hadi samimi iseniz
          Cesaretiniz varsa...
          Bir kelam da Tuncay Özkan a laf edin.... ?
          Evet sn. Gucsuzkarinca..

          Tuncay Ozkan bircok medya mensubu gibi 21.yuzyilda sirf
          Muhalif oldugu icin hapse atilmistir..

          Biliyorsunuz boyle yuzlerce gazeteci tv ci var..
          Baskici rejimlerin tipik ozelliklerindendir bu durum..

          "Sen veriyorsun onun maasini" demedi mi???

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #4370
            Keyifli bir aksamdi..
            Dostlara tesekkur ederim..
            iyi geceler olsun..

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #4371
              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Keyifli bir aksamdi..
              Dostlara tesekkur ederim..
              iyi geceler olsun..
              bizde size teşekkür ederiz..size de iyi geceler yarınlarınız güzel olsun.
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • uguraltun
                Katılımcı
                • 30 Eylül 2013
                • 3

                #4372
                dostlara selamlar saygılar ..

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #4373
                  Günaydınlar herkese .. Iyi seanslar
                  Ben kaçarım

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #4374
                    oda gule buda gule bizdede var atagule bize her yer şanzalize

                    günaydın en bi traderler

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #4375
                      Cümleten selamlar, herkese hayırlı kazançlar.

                      Çarşamba öarşafa dolanma günü müydü?

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #4376
                        Emmi bu analiz sana gelsin

                        hipokrat Nickli Üyeden Alıntı
                        YAŞAR ERDİNÇ

                        Grafikte görüldüğü üzere, gün içi hareket bandı 2 bin puandı ve sürekli olarak vurguladığım işlem miktarı 950 milyon lot oldu. Teknik olarak bakıldığında, güçlü bir işlem miktarı ile yaklaşık 1500 puanlık bir düşüş oldu. Dünkü bu hareket, en azından BIST-30 hisseleri için, geçen hafta görülen düzeltme hareketlerine göre çok daha net bir geri çekilme sinyali oldu. Dolayısıyla endeksin artık 74.500 seviyesinde çok güçlü bir direnci oluştuğunu söyleyebiliriz. Bunları teknik analiz dinamiklerine göre söylüyoruz. Daha basitçe ifade etmek gerekirse, belki bugün değil ama önümüzdeki bir hafta içinde endeksin 69.000-71.000 aralığındaki 2 bin puanlık kanala kadar düşüş olasılığı çok arttı.

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #4377
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Günaydınlar herkese .. Iyi seanslar
                          Ben kaçarım
                          Günaydın, iş beklemez kuzan. Unutma da Pool kuzenimize bir telefon ediver sana zahmet. Ben de merak ettim.

                          Yorum

                          • tyanali
                            Yasaklı
                            • 09 Ekim 2009
                            • 462

                            #4378
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Emmi bu analiz sana gelsin
                            benim yazdıklarımıda yaşar Erdinç'e twitle .... benden ona gelsin

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #4379
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Günaydın, iş beklemez kuzan. Unutma da Pool kuzenimize bir telefon ediver sana zahmet. Ben de merak ettim.
                              Okey kuzen ararım .. Görüşürüz

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #4380
                                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                güNlükte sat yoq henüz

                                yarın gelebilir belki !
                                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                sat yok reis başkan

                                henüz yarın belki

                                aLım fırsatı kalabilir belki
                                89.750

                                selametle

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information