Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #4291
    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu an ecamdan aya bakıyorum. Çok güzel. Etrafında bir kırmızı hare var gibi.


    Muhteşem...


    Kanlı Ay Tutulması, Güneş, Ay ve Dünya'nın aynı hizaya geldiği sırada dünyanın gölgesinin Ay üzerine düşmesiyle birlikte Ay'ın kırmızı renge bürünmesi olarak açıklanıyor.

    Uzmanlar, bu ay tutulmasını güneşin batışı sırasında gökyüzünün kırmızı bir renge bürünmesine benzer bir durum olarak açıklıyor. Amerika üzerinde açıkça görülen Kanlı Ay Tutulması yaklaşık 78 dakika sürerken, uzmanlar Türkiye'de gündüz olmasından dolayı bu astronomi olayının görülmediğini belirtti.

    Bu tür bir doğa olayının yüzyıllar boyunca ender görülebilecek bir şey olduğunu kaydeden NASA yetkilileri ise, Amerikalılardan bu anın tadını çıkarmalarını istedi. 4 kez gerçekleşecek Kanlı Ay Tutulması dizisinin ilkini oluşturan bu ay tutulmasının yanı sıra 2014 yılı içerisinde 8 Kasım'da, 2015 yılı içerisindeyse 4 Nisan ve 28 Eylül tarihlerinde Kanlı Ay Tutulması tekrar yaşanacak.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #4292
      İyi akşamlar.
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #4293
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Kanlı Ay Tutulması, Güneş, Ay ve Dünya'nın aynı hizaya geldiği sırada dünyanın gölgesinin Ay üzerine düşmesiyle birlikte Ay'ın kırmızı renge bürünmesi olarak açıklanıyor.

        Uzmanlar, bu ay tutulmasını güneşin batışı sırasında gökyüzünün kırmızı bir renge bürünmesine benzer bir durum olarak açıklıyor. Amerika üzerinde açıkça görülen Kanlı Ay Tutulması yaklaşık 78 dakika sürerken, uzmanlar Türkiye'de gündüz olmasından dolayı bu astronomi olayının görülmediğini belirtti.

        Bu tür bir doğa olayının yüzyıllar boyunca ender görülebilecek bir şey olduğunu kaydeden NASA yetkilileri ise, Amerikalılardan bu anın tadını çıkarmalarını istedi. 4 kez gerçekleşecek Kanlı Ay Tutulması dizisinin ilkini oluşturan bu ay tutulmasının yanı sıra 2014 yılı içerisinde 8 Kasım'da, 2015 yılı içerisindeyse 4 Nisan ve 28 Eylül tarihlerinde Kanlı Ay Tutulması tekrar yaşanacak.

        Güzel bir düşüş akşamının ardında olması için tek yorum yapaym zamanlama manidar.

        Fakat görüntüsü gerçekten çok güzel.

        Yorum

        • alidimitri
          Katılımcı
          • 08 Ekim 2013
          • 71

          #4294
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          İyi akşamlar.
          iyi akşamlar

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #4295
            BABAM SAĞOLSUN!

            Başbakan Tayyip Erdoğan’ın oğlu Burak Erdoğan ‘gemiciklerine gemicik’ katmaya devam ediyor. MB Denizcilik’in sahibi Burak Erdoğan’ın filosuna ‘Penyez’ isimli bir gemi kattığı, geçtiğimiz haftalarda Brezilya’dan teslim alınan geminin fiyatının ise 15 milyon dolar değerinde olduğu iddia ediliyor.

            (Tapelerde sözü edilen, RTE'nin kredi verilmesi için talimat verdiği 15 milyon dolarlık gemi bu olsa gerek.)


            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #4296

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #4297
                İlkokul okurken bilim ve teknik dergisini alır sonra da beliirlili sayıya ulaşınca ciltletirdim.

                İlkokul zamanında kalma bir ansiklopedi okuma alışkanlığım vardı. Gerekli, gereksiz bir çok konu hakkında bilgi sahibi oluyorsun. Fakat arada tazelemek lazım. Çocukken vakit bol ama işe başlayınca zor.

                Yorum

                • alidimitri
                  Katılımcı
                  • 08 Ekim 2013
                  • 71

                  #4298
                  aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Güzel bir düşüş akşamının ardında olması için tek yorum yapaym zamanlama manidar.

                  Fakat görüntüsü gerçekten çok güzel.
                  açığa sattım abi dün gece dediğim gibi malıda geri aldım T+2 de spek düşünsün

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #4299
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    İlkokul okurken bilim ve teknik dergisini alır sonra da beliirlili sayıya ulaşınca ciltletirdim.

                    İlkokul zamanında kalma bir ansiklopedi okuma alışkanlığım vardı. Gerekli, gereksiz bir çok konu hakkında bilgi sahibi oluyorsun. Fakat arada tazelemek lazım. Çocukken vakit bol ama işe başlayınca zor.


                    Bana benziyorsun - Ya da ben sana
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #4300
                      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      BABAM SAĞOLSUN!

                      Başbakan Tayyip Erdoğan’ın oğlu Burak Erdoğan ‘gemiciklerine gemicik’ katmaya devam ediyor. MB Denizcilik’in sahibi Burak Erdoğan’ın filosuna ‘Penyez’ isimli bir gemi kattığı, geçtiğimiz haftalarda Brezilya’dan teslim alınan geminin fiyatının ise 15 milyon dolar değerinde olduğu iddia ediliyor.

                      (Tapelerde sözü edilen, RTE'nin kredi verilmesi için talimat verdiği 15 milyon dolarlık gemi bu olsa gerek
                      "Mal da yalan mülk de yalan var birazda sen oyalan" lafını boşa dememişler. Şimdilik babam sağ olsun diyor da vakti zamanı gelince başın sağ olsun diyecekler onu unutuyorlar.

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #4301
                        alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        açığa sattım abi dün gece dediğim gibi malıda geri aldım T+2 de spek düşünsün
                        Hayırlısı olsun. Bakalım pala haftalık kapanışı ne yapacak?
                        Ben de biraz HALKB aldım.

                        Yorum

                        • REİS
                          Tecrübeli
                          • 24 Aralık 2012
                          • 542

                          #4302
                          alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          açığa sattım abi dün gece dediğim gibi malıda geri aldım T+2 de spek düşünsün
                          mal canın yongası dır derler...spek bu gece uyuyamas
                          BaLtaCı

                          kârda otur,zarardan cabuk cık...

                          Yorum

                          • alidimitri
                            Katılımcı
                            • 08 Ekim 2013
                            • 71

                            #4303
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Bana benziyorsun - Ya da ben sana
                            aynen bende bayılırdım bilim teknik dergisinin fotoğraflarına bakarken

                            Yorum

                            • hpsmj
                              Aktif
                              • 25 Mart 2012
                              • 160

                              #4304
                              Eve yeni geldim, ankaranın tiki tanki yerinde bira içtik döndük benim kagıt nasıl ucmus ole

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #4305
                                Şimdilik bana müsaade, daha sonra yine gelirim.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information