Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterVergim de neymiş



:
Ormana vergi memuru gelmiş

Tilki ormanda nefes nefese koşuyormuş. Karşısına çıkan kaplumbağa- Tilki kardeş ne bu telaş ?-
'Ormana maliyeciler gelmiş' demiş tilki ' Şimdi birbakarlar bende kürk , hanımda kürk , çocuklarda kürk , dünyanın vergisini yazarlar... !
Bunu duyan kaplumbağa telaşla yürümeye başlamış . Onu telaşlı gören leylek - Hayrola kaplumbağa kardeş ne bu telaş ? diye sormuş-
'Maliyeciler ormanda' demiş kaplumbağa 'Bende ev hanımda ev çocuklarda ev ' yakalanırsak dünyanın vergisini alırlar !-
Leylekte hemen uçuşa geçmiş .Ağaçların üzerinden maymun seslenmiş -Leylek kardeş ne iş ?Bu ne acele -
Vergi memurları herkese ceza yazıyormuş , bizi bilirler her yaz göç ederiz. Bende yazlık ,hanımda yazlık , çocuklarda yazlık ,vergi borcundan batarız ...
Maymun bunu duyar duymaz bağırarak ağaçtan ağaca atlamaya başlamış. Biraz ilerledikten sonra durmuş.Kendi kendine ;
-İyide ben niye kaçıyorum ki ? demiş .
Benim kıçım açık , hanımın kıçı açık ,çocukların kıçı açık...
Başkanım görmedin galiba vergim ne
Yorum
-
süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBaşkanım görmedin galiba vergim ne

vergim değil, Vergin.
Teknik modun adıymış
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Bireysel Emeklilik Koç hisseleri
Takip Ettiğim Allianz BES fonlarının aylık getirileri;
Fon....................19.03.2014 Fiyat .... 15.04.2014 Fiyat ..... Aylık % getiri
AGL (esnek)........... 0,042788 ........... 0,045134 ........ +%5,48
ALI (koç hisseleri)... 0,013221 ........... 0,014755 ....... +% 11,6
AMG (eurobond)...... 0,032595 .......... 0,032557 ....... -%0,1
AMF (devlet kt.)....... 0,009629 .......... 0,009987 ........ +%3,7
Mart ortasında BES portföyün bir kısmını ALI ya çevirmiştim.. Tam nokta atışı oldu.....

Yorum
-
ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıbenle panik hapı arkadaş arssında geçer yarış
radyologla detox süprizler



Yorum
-
Ben bir tek çakma modu biliyorum. Yeter de artar bile.ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıülen bu forum kadar modları takmayan/tanımayan üyesi olan başka bi yer varmıdır




http://forum.keyborsa.com/member.php/2969-vrgngns
O biiiirrrrr rodeo, o birrrrr kaplumbağa sever.



Yorum
-
benim sorunumda çözülmediayhan53 Nickli Üyeden AlıntıSÜPHAN YENİ BİLDİRDİ
diğer sorunlu yazan arkadaşlar
alıntı yapmadan yada soruya cevap vermeden yazan arkadaşların problem düzeldimi.DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
Başkanın ki düzelmez. İflah olmaz bir bilgisayar bozucusu...cemil59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAyhan başkan seninki düzeldim?
Yorum



Yorum