Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • REİS
    Tecrübeli
    • 24 Aralık 2012
    • 542

    #4201
    bovespa 51 bini aşaya kırmamak icin cebelleşiyo,dikiş tutmazsa yarın bistte şenlik olur
    BaLtaCı

    kârda otur,zarardan cabuk cık...

    Yorum

    • süphan
      Aktif
      • 12 Temmuz 2011
      • 379

      #4202
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      benimki derken
      siz bakmayın gaddarın kuşu ötmüyo muhabbetine

      külliyen yalan

      yazı sorunum çözüldü sizinkine uğraşıyom.

      Çözülmedi başkanım mağduruz

      Yorum

      • REİS
        Tecrübeli
        • 24 Aralık 2012
        • 542

        #4203
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        bova kayan bize neler yapmaz

        Bovespa 50.882,49 51.596,55 51.593,24 50.844,54 -714,06 -1,38% 16:53:00
        ben şort değilde pala şort olmuş olsaydı şuan enaz %2 eksisi vardı bistin..pala ile reis farkı burada,ben şorttayım diye düşürmüyo namıssız...
        BaLtaCı

        kârda otur,zarardan cabuk cık...

        Yorum

        • süphan
          Aktif
          • 12 Temmuz 2011
          • 379

          #4204
          süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Çözülmedi başkanım mağduruz

          Alıntı yapmadan yazmak haram bize

          Sistem affedersin bize alıntı yapmadan yazamazsın adam değilsin diyor

          Şaka gibi

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23119

            #4205
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            bova kayan bize neler yapmaz

            Bovespa 50.882,49 51.596,55 51.593,24 50.844,54 -714,06 -1,38% 16:53:00
            kaysınlar artıkın

            beklioz emanuellaa
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #4206
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              benimki derken
              siz bakmayın gaddarın kuşu ötmüyo muhabbetine

              külliyen yalan

              yazı sorunum çözüldü sizinkine uğraşıyom.
              Senin ki düzeldi mi derken başkanın ki yamuk muymuş?

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #4207
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                külliyen yalan dedik
                benimki yeni elektrik direkleri gibi dümdüz

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #4208
                  Neyse ben erkenden eve kaçayım. Biraz kitap okurum. Akşama görüşmek üzere. Cümleten iyi akşamlar.

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23119

                    #4209
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Neyse ben erkenden eve kaçayım. Biraz kitap okurum. Akşama görüşmek üzere. Cümleten iyi akşamlar.


                    Türker Nart :

                    Dünyadaki 1,5 milyar müslüman muhtemelen geçtiğimiz ocak ayında mevlid kandilinde kutlamıştır ülkemizde 23 nisana sabitlenen doğum haftası islamı siyasallaştırmanın belgesidir ki başlı başına bu bile yeterlidir ... Ama günah işleme özgürlükleri var tabi biz anlayamayız bırakın müslümanlığı bizler insan değiliz , egemen bakara makara yapsın herşeyi en iyi onlar bilir
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • REİS
                      Tecrübeli
                      • 24 Aralık 2012
                      • 542

                      #4210
                      REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      eyvallah hocam.
                      kapanışa doğru daha bi agresifleşmesini beqliyorum paladan..barajın kapaanı yarım bile açsa bi woşşş sesi duyulur sanırsam
                      dedikmi dedik
                      woşşşş sesini duyan varmı
                      BaLtaCı

                      kârda otur,zarardan cabuk cık...

                      Yorum

                      • REİS
                        Tecrübeli
                        • 24 Aralık 2012
                        • 542

                        #4211
                        pala tenhada lönkcü sıkıştırdı sanırım,o nasıl veriş lem üüüüle pala
                        BaLtaCı

                        kârda otur,zarardan cabuk cık...

                        Yorum

                        • Misafir

                          #4212
                          Günler çabuk geçer bizim buralarda, 'makara' yapanlar da işaret fişeği çakar yakındır..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #4213
                            güNlükte sat yoq henüz

                            yarın gelebilir belki !

                            Yorum

                            • Misafir

                              #4214
                              tyanali ver bi coşku hadi bak Niğde'niz elden gidiyo diyolar ))

                              Az buz değil epey bi dünyanız değişecek diyolar hemide,

                              geriye sayım yapıyonuz demi ??

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #4215
                                REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                pala tenhada lönkcü sıkıştırdı sanırım,o nasıl veriş lem üüüüle pala
                                sat yok reis başkan

                                henüz yarın belki

                                aLım fırsatı kalabilir belki

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information