Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #4036
    dimitri, detan ı izle..trend konusunda burada fazla yazmayan fakat ana trendleri çok iyi yakalayan eski bir dosttur.burada çok gizli eski cevherler var..gaddar ı da hafife almayın sizden bizden eski kaşardır
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • alidimitri
      Katılımcı
      • 08 Ekim 2013
      • 71

      #4037
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      dimitri, detan ı izle..trend konusunda burada fazla yazmayan fakat ana trendleri çok iyi yakalayan eski bir dosttur.burada çok gizli eski cevherler var..gaddar ı da hafife almayın sizden bizden eski kaşardır
      yazmıyorlar abi trend vs
      4 çikin hatundan hangisinin gideri var fotosuna bisürü yorum var ama

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #4038
        alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        yazmıyorlar abi trend vs
        4 çikin hatundan hangisinin gideri var fotosuna bisürü yorum var ama
        şifre hatunlar zaten yazmaz mı..yazıyorlar ama arada kalıyor..sonuçta burası sohbet odası..hızlı geçiyor...
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #4039
          günlüklerdeki flamayı söylediğinde shorttum..bakıpta ulen diyene kadar yedim %1.5 u..
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #4040
            verdik 6bin küsuru..sonra verdim kendime 1 hafta cezayı... yaramaz çocuk gibi hissediyorum bazen..ama kanım bozuk ne yapayım
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • alidimitri
              Katılımcı
              • 08 Ekim 2013
              • 71

              #4041

              Yorum

              • alidimitri
                Katılımcı
                • 08 Ekim 2013
                • 71

                #4042
                evet sn detan

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #4043






                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • vahhun
                    Çalışkan
                    • 12 Ağustos 2013
                    • 2846

                    #4044
                    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #4045
                      sabahlarınız hayırlı olsun...şişe uzaklaşıyor yatma vakti
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • vahhun
                        Çalışkan
                        • 12 Ağustos 2013
                        • 2846

                        #4046
                        İyi geceler...

                        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #4047
                          Altın için yükseliş ortamı hazır
                          15.04.2014 - 07:57
                          ABD'de düşen faizler, Ukrayna'da artan tansiyon ve ABD ekonomisinin gücüne dair endişelerin altın fiyatlarını yükselteceği öngörüldü
                          Altın fiyatlarındaki yükselişin süreceği tahmin edildi. CNBC'nin görüşlerini aldığı TJM Institutional Services'tan Jim Iurio, "Gördüğüm ve duyduğum her şey altın fiyatlarını destekler yönde" şeklinde konuştu. GRZ Energy'den Anthony Grisanti ise altın fiyatlarının artması için "mükemmel bir üçlü ortam" oluştuğunu söyleyerek, bunları "ABD'de düşük faiz ortamı, Ukrayna'da artan jeopolitik risk ve küresel ekonomisinin gücüne dair endişeler" olarak sıraladı.

                          'TEKNİK SEBEPLER ENGELLİYOR'

                          Spot altının artmamasının tek nedeninin teknik sebepler olduğunu söyleyen Iurio, "Eğer altın 10 dolar daha yükselirse buradan yukarı doğru ciddi şekilde hareketlenebilir" dedi.

                          '1390 DOLARA ÇIKAR'

                          Luiro, altının 1335 olara yerleşmesi halinde bir sonraki hareketin 1390 dolara doğru olacağını söyledi.

                          NİSAN BAŞINA GÖRE 50 DOLAR YUKARIDA

                          Altın fiyatları Nisan ayı başına göre 50 dolar yukarıda seyrediyor. ABD'de tahvil faizleri ise son bir haftadır düşüşte.
                          http://www.borsagundem.com/emtia-dov...zir-586072.htm

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #4048
                            Ülker, Hakmar'a talip
                            5.04.2014 - 07:38
                            Organize perakende mağazacılıkta pazarına lideri konumunda olan Ülker Grubu, yeni bir satın almaya hazırlanıyor
                            İndirimli perakendede Şok, DiaSA ve Onurex operasyonlarıyla hızlı bir çıkış yapan Ülker'in şimdi de Hakmar Ekspres'le masaya oturduğu konuşuluyor

                            Yaptığı satın almalarla organize perakendede ağırlığını artıran Ülker Ailesi şimdi de Hakmar Ekspres'i radarına aldı. Sabah gazetesinin kulis haberine göre, Yıldız Holding'in sahibi Ülker Ailesi, Hakmar'ı 2011'de devraldığı Şok Marketler aracılığıyla bünyesine katmaya hazırlanıyor.
                            Edinilen bilgiye göre Şok'un İstanbul'da faaliyet gösteren yerel zincir Hakmar Ekspres mağazalar zinciri ile satın alma konusunda görüşmeler yaptığı konuşuluyor. 275 şubesi bulunan Hakmar Ekspres'i almasıyla Ülker Ailesi'nin organize perakendede özellikle de discount (indirimli) pazarında gücü de artacak. Edinilen bilgilere göre Şok ile Hakmar arasında görüşmeler sürerken, uzmanlar sektörde BİM dışında hemen hemen bütün markaların fazla kâr elde edemediğini belirtiyor.

                            BİM'E DE ORTAK

                            Bizim Toptan Mağazacılık'ın sahibi olan Yıldız Holding ve iştirakleri 4 bin 51 şubesiyle sektörün en büyük ağı olan BİM'in de yüzde 5 hissedarı konumunda. 3 yıl önce 600 milyon liraya Migros'tan Şok'u alan Yıldız Holding, 2013'te de Diasa'yı 320, Onurex'i ise 33 milyon liraya devralmıştı. Holding bünyesinde bulunan Diasa'nın son açıklanan verilere göre bin 222, Şok'un bin 200, Bizim Toptan Mağazacılık'ın 144, Onurex'in ise 119 mağazası bulunuyor.

                            UCZ'Yİ ÜLKER'E YAKIN İSİMLER ALDI

                            Şubat TA 2 bin şubeli mağazacılık zinciri UCZ'yi de Yıldız Holding ve Murat Ülker'e yakınlığı ile bilinen Ergün Bodur, Ertan Acar, İsmet Or, Ahmet Özaktaç ve Veysel Taşkın almıştı. Bizim Toptan Mağazaları'nın eski yönetim kurulu üyesi olan Bodur, şu anda Ülker Ailesi'ne ait Doğa Bitkisel Ürünler'in yöneticisi. Bu şirketin yanı sıra Ülker'e ait Oyaş Okyanus'un Yönetim Kurulu Üyesi Ertan Acar, Ülker'e ait Baycan Pazarlama'nın eski yöneticisi. İsmet Or ise Cafe Crown'un kurucusu olarak tanınıyor.
                            http://www.borsagundem.com/borsa-kul...lip-586068.htm

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #4049
                              15.04.2014 - 07:10

                              Avrupa borsalarının güne yükselişle başlamaları bekleniyor

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #4050
                                aytun bilgin â€@aytunbilgin 6 dk.
                                BIST100 : figürde son durum ... pic.twitter.com/otroIddBzG


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information