Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • alidimitri
    Katılımcı
    • 08 Ekim 2013
    • 71

    #3976
    REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hoşbulduk
    doktor hastanın ayağına gelirmiş derlerdide inanmazdım... sende hoşgeldin hocam
    hayırdır abi benim şifreyi vereyim öteki köy için görülecek hesap varsa

    Yorum

    • alidimitri
      Katılımcı
      • 08 Ekim 2013
      • 71

      #3977
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      REİS şimdi kişileri analiz ediyor...nede olsa bizleri tam olarak tanımıyor..her ne kadar öteki köyde de yazanlar olsada nitekim buradaki kişiler biraz farklı..umarım kendini daha rahat hisseder ve burada daha fazla yazma zamanı olur?? yaa bu karikatürün rakı içeni yok mu?
      beni azıcık tanır sanırım ne deli dumrul olduğumu mesela

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #3978
        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        bu konu içinde baştan sona okuman gereken kişi...

        http://www.hisse.net/forum/showthrea...42647&page=280

        detox üstad..

        Heriki değerli üstadımızı da hissenette gördüm.
        Ama detaylı okuma fırsatım olmadı.

        Bi inceleyip öyle karar vereyim. Çok teşekkür ederim..

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #3979
          Rus savaş uçağından ABD gemisine taciz iddiası
          Karadeniz'in uluslararası sularında bir Rus savaş uçağının, ABD savaş gemisini 90 dakikadan uzun süre taciz ettiği ileri sürüldü.
          14.04.2014 Pazartesi 23:02

          Amerikalı bir askeri yetkili, Rus savaş uçağının, cumartesi günü Karadeniz'de 90 dakikadan uzun süre Amerikan savaş gemisinin yakınından uçuş yaptığını iddia etti.

          Adının açıklanmasını istemeyen Amerikalı askeri yetkili, cumartesi günü Rus savaş uçağının, USS Donald Cook destroyerine 900 metre mesafede, deniz seviyesinden 150 metre yükseklikte uçuş yaptığını bildirdi.

          Yetkili, Rus uçağının yakın uçuşu üzerine gemi komutanlarının telsiz uyarıları yaptığını, öte yandan herhangi bir olay yaşanmadığını ifade etti.

          Romanya'nın doğusunda uluslararası sularda görev yapan USS Donald Cook, Rusya'nın Kırım'ı ilhakı ve Ukrayna'da süregelen olaylar nedeniyle 10 Nisan'da Karadeniz'de konuşlandırılmıştı.

          "(Karadeniz'deki hadise) Provokatif ve amatörce"

          Beyaz Saray Sözcüsü Jay Carney, günlük basın brifinginde konuyla ilgili bir soru üzerine Rus savaş uçağının Karadeniz'de Amerikan savaş gemisinin yakınında uçuş yapmasını "provokatif ve amatörce" olarak niteledi.

          Carney, şunları kaydetti: "Rusya'nın Ukrayna'daki eylemlerinden, Ukrayna'yı istikrarsızlaştırma girişimlerinden çok endişeliyiz. Ukrayna sınırındaki binlerce Rus askerinden endişeliyiz. Ukrayna'nın doğusunda Rusya'nın yardımını ya da desteğini alan provokatif eylemlerden endişeliyiz. Ukrayna hükümetini de, zorlu bir vaziyeti ele almada gösterdikleri itidalden dolayı kutluyoruz."

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #3980
            alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            beni azıcık tanır sanırım ne deli dumrul olduğumu mesela
            valla benim de alkolik deli olduğum tescillendi zaten
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • REİS
              Tecrübeli
              • 24 Aralık 2012
              • 542

              #3981
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              REİS şimdi kişileri analiz ediyor...nede olsa bizleri tam olarak tanımıyor..her ne kadar öteki köyde de yazanlar olsada nitekim buradaki kişiler biraz farklı..umarım kendini daha rahat hisseder ve burada daha fazla yazma zamanı olur?? yaa bu karikatürün rakı içeni yok mu?
              aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
              enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
              BaLtaCı

              kârda otur,zarardan cabuk cık...

              Yorum

              • alidimitri
                Katılımcı
                • 08 Ekim 2013
                • 71

                #3982
                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                valla benim de alkolik deli olduğum tescillendi zaten
                abi senin avatarlar 10 numara gerçekten

                Yorum

                • alidimitri
                  Katılımcı
                  • 08 Ekim 2013
                  • 71

                  #3983
                  REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
                  enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
                  Abi ben malcıyım biliyon minnacık pala bile olamam ama BİST de total hacimin %1-2 sini yaptığım günlerde olmadı değil

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #3984
                    bana müsaade Allah'a emanet olun.. herkese iyi geceler..

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #3985
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      şu surata bir daha bak istersen
                      3 haftada düzelcek bişeye benziyor mu hiç
                      En azından ön çalışma diyelim. Yaza kadar bir şeyler olur. Ayrıca yanığa yoğurt iyi geliyor. Sana bir tır lazım galiba.

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #3986
                        alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Abi ben malcıyım biliyon minnacık pala bile olamam ama BİST de total hacimin %1-2 sini yaptığım günlerde olmadı değil
                        sen bir ara kredili yapıyordun..ne üzülüyordum bir bilsen...
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • alidimitri
                          Katılımcı
                          • 08 Ekim 2013
                          • 71

                          #3987
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          bana müsaade Allah'a emanet olun.. herkese iyi geceler..
                          iyi geceler dostum Allah rahatlık versin...

                          Yorum

                          • alidimitri
                            Katılımcı
                            • 08 Ekim 2013
                            • 71

                            #3988
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            sen bir ara kredili yapıyordun..ne üzülüyordum bir bilsen...
                            yine yapıyom abi ama miktarı azalttım

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #3989
                              REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
                              enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
                              ben kafadan girdim..öyle bir silmiş ki..ben kimim diye 3 senedir dolanıyorum başkan bile bulamadı valla..allahtan arşif falan varda
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • alidimitri
                                Katılımcı
                                • 08 Ekim 2013
                                • 71

                                #3990
                                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                ben kafadan girdim..öyle bir silmiş ki..ben kimim diye 3 senedir dolanıyorum başkan bile bulamadı valla..allahtan arşif falan varda
                                aynı gece atılmıştık hatırlıyorum

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information