Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
kömür gözlü bir kız arkadaşım vardı Antepli acayip içli köfte yapardı... eski günlere götürdün beni taaa 2006laraBEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKömür de pişiriyondur sen şimdi bide markarnaları..





közde makarna süperrr
Yorum
-
tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterfiliz markarna çok güzel doğuşun ....yumırtalısı var çoh hoş



ben barilla veya pastivalla seviyorum..
Yorum
-
Benim teknik analiz yazilimi kullanan ustadlara sorum olacak...
Gecen sene tavsiye userine "FINNET" satin aldim.
Yillik guncelleme icin bugun 150 tl istediler.
Ancak forumdan gordugum kadariyla "matriks teknik analiz" daha yaygin gibi.
Matriksde yatay eksende tarihleri net okuyamadim??
Hacim verileri yok sanki..??
Trader icin 110 tl liste fiyati var..
Kullanip memnun kalan varsa gorus rica derim..
Yorum
-
italian seviyon yanerealist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterben barilla veya pastivalla seviyorum..




makarna dansı
Yorum
-
Temel tıp fakültesini bitirip, beyin cerrahisi ihtisasına başlamış. İlk yurtdışı kongresinde, heyecanla farklı ülkelerden bir araya gelen doktorların arasına karışmış.
Bir köşede, kalabalık bir grubun aralarında tartışmakta olduğunu görüp konuşmalarına kulak kabartmış.
Aksanından İngiliz olduğu anlaşılan doktor şöyle diyormuş:
-Beyin cerrahisi bizde öyle ilerledi ki, beyin nakline başladık. Biz bir adamın beynini alırız, başkasına naklederiz
ve onu altı haftada iş arayacak hale getiririz.
Bunu duyan bir Alman cerrah, ….. atılmış:
-Bu hiç birşey değil; biz bir adamın beynini çıkarıp, başkasına naklederiz ve onu dört haftada orduya katılıp, savaşacak hale getiririz.
O ana kadar sessiz, sakin tartışmayı dinleyen Temel, yüksek sesle söylenmiş:
-Beyin nakli mi, ne kadar gereksiz !
Bir anda bütün gözler kendisine dönerken eklemiş:
-Biz Kasımpaşa'dan bir beyinsizi aldik ve Başbakan yaptık. Şimdi ülkenin yarısı iş arıyor, yarısı da savaşa hazırlanıyor...

Yorum
-
cafe
Sayın vahhunvahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçen gün de yazmıştım
Duygu ve düşüncelerin tamamıyla çıkar üstünde olan dünyamızda haala sizin gibi olanları görmek;inadına
Sadece gözlerimizin zevkini okşamakla kalmıyor,ruhumuzun zevkini de okşuyor...iyiki varsınız.
Yorum
-
bakalım cevap veren olur herhaldeNUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBu soruya hangi ÜSTAD cevap verebilir ki

Yorum
-
Yorum
-
dayı olsaydı sizin sorunuzu cevaplardı aslında ..NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBakalım
dayıyı tanıyorsunuz değil mi ?
Yorum
-
ya benim kagıttaki haber beni benden aldı, valla batağın içine girdik sanırım.. kafa gitti benim.Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterRevize edip güncelledim... Sabah açılışta yokum o yüzden şimdi aradan çıksın dedim,,,
niye oyle oldu hakkaten, sanki aranın daha da açılması gerekmiyor muydu bugun ?
Yorum



Yorum