Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • NUH
    Aktif
    • 12 Nisan 2014
    • 207

    #3916
    cafe

    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam böyle kağıt seçilmez ki
    ben borsadan fazla anlamam üstadlar yanıt versin sizin sorunuza
    Bu soruya hangi ÜSTAD cevap verebilir ki

    Yorum

    • Artı
      Aktif
      • 06 Temmuz 2009
      • 237

      #3917


      Nerde kaldı kırmızı yav, oyalayıp duru,,,
      Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

      Yorum

      • Artı
        Aktif
        • 06 Temmuz 2009
        • 237

        #3918
        İyi akşamlar Cafe ...
        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #3919
          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Kömür de pişiriyondur sen şimdi bide markarnaları..
          kömür gözlü bir kız arkadaşım vardı Antepli acayip içli köfte yapardı... eski günlere götürdün beni taaa 2006lara közde makarna süperrr

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #3920
            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            filiz markarna çok güzel doğuşun ....yumırtalısı var çoh hoş

            ben barilla veya pastivalla seviyorum..

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #3921
              ayıp idiyon datlum

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #3922
                Benim teknik analiz yazilimi kullanan ustadlara sorum olacak...

                Gecen sene tavsiye userine "FINNET" satin aldim.
                Yillik guncelleme icin bugun 150 tl istediler.

                Ancak forumdan gordugum kadariyla "matriks teknik analiz" daha yaygin gibi.
                Matriksde yatay eksende tarihleri net okuyamadim??
                Hacim verileri yok sanki..??
                Trader icin 110 tl liste fiyati var..

                Kullanip memnun kalan varsa gorus rica derim..

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #3923
                  realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  ben barilla veya pastivalla seviyorum..
                  italian seviyon yane

                  makarna dansı


                  Yorum

                  • Artı
                    Aktif
                    • 06 Temmuz 2009
                    • 237

                    #3924
                    Revize edip güncelledim... Sabah açılışta yokum o yüzden şimdi aradan çıksın dedim,,,
                    Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                    Yorum

                    • apache64d
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 18

                      #3925
                      Temel tıp fakültesini bitirip, beyin cerrahisi ihtisasına başlamış. İlk yurtdışı kongresinde, heyecanla farklı ülkelerden bir araya gelen doktorların arasına karışmış.

                      Bir köşede, kalabalık bir grubun aralarında tartışmakta olduğunu görüp konuşmalarına kulak kabartmış.

                      Aksanından İngiliz olduğu anlaşılan doktor şöyle diyormuş:


                      -Beyin cerrahisi bizde öyle ilerledi ki, beyin nakline başladık. Biz bir adamın beynini alırız, başkasına naklederiz

                      ve onu altı haftada iş arayacak hale getiririz.

                      Bunu duyan bir Alman cerrah, ….. atılmış:

                      -Bu hiç birşey değil; biz bir adamın beynini çıkarıp, başkasına naklederiz ve onu dört haftada orduya katılıp, savaşacak hale getiririz.

                      O ana kadar sessiz, sakin tartışmayı dinleyen Temel, yüksek sesle söylenmiş:

                      -Beyin nakli mi, ne kadar gereksiz !

                      Bir anda bütün gözler kendisine dönerken eklemiş:

                      -Biz Kasımpaşa'dan bir beyinsizi aldik ve Başbakan yaptık. Şimdi ülkenin yarısı iş arıyor, yarısı da savaşa hazırlanıyor...

                      Yorum

                      • NUH
                        Aktif
                        • 12 Nisan 2014
                        • 207

                        #3926
                        cafe

                        vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Sayın vahhun

                        Geçen gün de yazmıştım

                        Duygu ve düşüncelerin tamamıyla çıkar üstünde olan dünyamızda haala sizin gibi olanları görmek;inadına

                        Sadece gözlerimizin zevkini okşamakla kalmıyor,ruhumuzun zevkini de okşuyor...iyiki varsınız.

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #3927
                          NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Bu soruya hangi ÜSTAD cevap verebilir ki
                          bakalım cevap veren olur herhalde

                          Yorum

                          • NUH
                            Aktif
                            • 12 Nisan 2014
                            • 207

                            #3928
                            cafe

                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            bakalım cevap veren olur herhalde
                            Bakalım

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #3929
                              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Bakalım
                              dayı olsaydı sizin sorunuzu cevaplardı aslında .. dayıyı tanıyorsunuz değil mi ?

                              Yorum

                              • hpsmj
                                Aktif
                                • 25 Mart 2012
                                • 160

                                #3930
                                Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Revize edip güncelledim... Sabah açılışta yokum o yüzden şimdi aradan çıksın dedim,,,
                                ya benim kagıttaki haber beni benden aldı, valla batağın içine girdik sanırım.. kafa gitti benim.

                                niye oyle oldu hakkaten, sanki aranın daha da açılması gerekmiyor muydu bugun ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information