Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • hpsmj
    Aktif
    • 25 Mart 2012
    • 160

    #3571
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    ayrı topiklerde yazacaklar
    üye olan tıpkı kuzunun topiğinde olduğu gibi babonun kurallarına uyacakalr
    kuzunun eski topigini bulabiliyor muyuz ?

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #3572
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      ayrı topiklerde yazacaklar
      üye olan tıpkı kuzunun topiğinde olduğu gibi babonun kurallarına uyacakalr
      kurallar ne başkanım ?

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #3573
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        iyiki varsınız anti panik hocam çiçekleriniz de çok güzel olmuşlar
        Sv. Hpsmj .. Sv. Realist...
        Denir ya hani guzellikler guzellikleri cagristirir ya da getirir..
        Ya da modern terminoloji de "sinerji" yapar.
        siz dostlar gercekten bunu tesvik ediyorsunuz..
        Tum dostlara ben de cok tesekkur ederim.
        Bir aydan az zamanda 200 mesaj demek .. 2000 mesaj icin tum yollar acik demek gibi birsey..

        Guzel bir pazar aksami olsun. Kendinize iyi bakin...

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #3574
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          hk yi tanımıyonuz o yüzden öyle diyorsun bence rte ye oy at daha iyidir
          bu tip adamları değüil aym ye cumhurbaşkanlığı okul aile birliğine bile üye seçmemek lazım
          doğru söylüyorsun başkanım.. ben tanımıyorum sadece tv den gördüğüm kadarıyla çok kısır bir bilgiye sahibim.. ama CHP aday gösterirse de seçmekten başka şansımız yok gibi duruyor..

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #3575
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            2 kural var

            kural 1- babo ne diyorsa doğrudur
            kural 2 - babonun dediği yanlış diyorsan kural 1 geçerli
            ben almayayım... alana da mani olmayayım
            hele ki, en son kuzu faciasından sonra hiç işim olmaz..

            Yorum

            • hpsmj
              Aktif
              • 25 Mart 2012
              • 160

              #3576
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              2 kural var

              kural 1- babo ne diyorsa doğrudur
              kural 2 - babonun dediği yanlış diyorsan kural 1 geçerli
              he basitmiş.. olmazsa üçüncü kural - beğenmiyorsan "hadi sende"

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #3577
                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Sv. Hpsmj .. Sv. Realist...
                Denir ya hani guzellikler guzellikleri cagristirir ya da getirir..
                Ya da modern terminoloji de "sinerji" yapar.
                siz dostlar gercekten bunu tesvik ediyorsunuz..
                Tum dostlara ben de cok tesekkur ederim.
                Bir aydan az zamanda 200 mesaj demek .. 2000 mesaj icin tum yollar acik demek gibi birsey..

                Guzel bir pazar aksami olsun. Kendinize iyi bakin...
                teşekkür ederiz abi.. o sizin güzelliğiniz.. hayırlı akşamlar

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #3578
                  realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  ben almayayım... alana da mani olmayayım
                  hele ki, en son kuzu faciasından sonra hiç işim olmaz..

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #3579

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #3580
                      Birçok kişi ilk defa görüyor olabilir :
                      1928 Kayseri Uçak ve Motor fabrikası


                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #3581
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        haşim kılıç olmaz
                        5 para etmeuyen adam
                        kıytırık sayıştay denetçiliğinden özal sayesinde aym ye üye oldu
                        üye olduğu tarihte günah diye eve tv sokmayan adamdı
                        şu ana kadar raportör görüşlerine rağmen onlarca başvuruyu bizzat kendisi reddettirdi
                        oyların eşit olduğu kararlarda hep hükümet lehine oy kullandı

                        gralın kelepçesinin hukuk alanında ilk takılması gereken şahıs odur

                        olurda chp onu desteklerse
                        akp kimi aday göstermişse onu desteklerim
                        bunuda burada ilan ediyorum
                        Basganim dusun yani... HK nin baskan oldugu Aym bile rte nin hismina ugruyor..
                        Hk ki dedigin gibi hukukcu olmayan oraya Ozal zamaninda "yama" yapilmis biri..
                        Ama rte ne yapip edip orayi da yakinda isgal etmek ve kendi emir kullarini yerlestirmek isteyecektir..
                        Herkese ve ozellikle muhalefet partilerine hukukun bu son kalesini korumak icin buyuk "gorev" dusuyor..
                        Aym den sonra yoksa sira " muhalefetinde dizaynina" gelir boyle giderse..

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #3582
                          Borsa Kahini tarafından retweetlendi
                          TÜRKİYE GERÇEKLERİ â€@Mustafaselanik3 · 20 dk.
                          8-Salı günü Chp de olacaakları iyi takip ediniz.Başta İst il başkanı olmak üzere,kimler görevden alınacaktır?

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #3583
                            Selam arkadaşlar, iyi akşamlar.
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #3584
                              Fenerbahçemiz bugün itibariyle (matematiksel olarak değil ama istatistiksel olarak) şampiyonluğu garantiledi.
                              Mutluyuz
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • hpsmj
                                Aktif
                                • 25 Mart 2012
                                • 160

                                #3585
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Fenerbahçemiz bugün itibariyle (matematiksel olarak değil ama istatistiksel olarak) şampiyonluğu garantiledi.
                                Mutluyuz
                                detan abi,
                                bence tur kadıköy de atılmalı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information