Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #3541


    SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, “Kanal İstanbul projesini kazananlar özel firmalar olacak. O firmalar SPK’dan izin alarak sukuk çıkarabilirler" dedi

    http://www.borsagundem.com/siyaset-e...ede-585678.htm

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #3542

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #3543


        http://www.finansgundem.com/para-piy...sse-584897.htm

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #3544

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #3545
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            5 dakika gittik 2 gol daha olmuş
            kim kime kaymış başkanım

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #3546

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #3547
                9.9 milyar dolarlık 10 Türk bankası

                Brand Finance 500 küresel bankayı inceledi. Bu bankaların marka değerini hesapladı

                Araştırmaya göre, marka değeri açısından Türkiye’nin en değerli bankası Akbank oldu. Akbank’ı İş Bankası ve Garanti izledi. Bu yıl listeye Türkiye’den 10 banka girerken,bu bankaların toplam marka değeri 9.9 milyar dolar oldu.

                Listede, Akbank 94’üncü, İş Bankası 98’inci ve Garanti Bankası 122’nci sırada yer aldı. Yapı Kredi 142’nci, Ziraat Bankası 152’inci, Vakıfbank 166’ncı, Halkbank 180’inci, Finansbank 251’inci, Denizbank 341’inci ve TEB 348’inci oldu. Akbank geçen yıl 86’ncı, İş Bankası 89’uncu ve Garanti Bankası 110’uncu sırada yer bulmuştu.

                En değerlisi Wells Fargo

                Wells Fargo, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da listenin başında yer alırken, geçen yıl 3’üncü sırada bulunan HSBC bu yıl 26.8 milyar dolarlık marka değeriyle ikinci; 4’üncü sıradaki Bank of America ise bu yıl 26.6 milyar dolarlık marka değeriyle 3’üncü sıraya yükseldi. Araştırmaya göre, Citi 24.5 milyar dolar ile dünyanın en değerli 4’üncü, Chase ise 23.1 milyar dolar ile dünyanın en değerli 5’inci bankası oldu.

                500 bankanın bulunduğu listede, ABD’den 57, Japonya’dan 49, Çin’den 33, Fransa, İtalya ve Almanya’dan 21’er, İngiltere’den 19, Hindistan’dan 17, İspanya ve Avustralya’dan 13’er, Kanada’dan 11, Rusya, Suudi Arabistan ve BAE’den 10’ar banka bulunuyor. Listeye Çin’den giren 33 bankanın toplam değeri yaklaşık 117 milyar dolar olarak hesaplandı. Brezilya’dan listeye giren 9 bankanın toplam değeri 33.5 milyar dolar, Rusya’nın 10 bankasının toplam değeri 18 milyar dolar oldu.

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #3548
                  REPORT TURK â€@reportturk · 3 dk.
                  Ukrayna,silahlı Rus yanlısı isyancılara karşı ordunun da katılacağı geniş çaplı terör-operasyonu yapacağını açıkladı. pic.twitter.com/4VKtOK4bta

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #3549


                    25 Mart 2014 tarihinden itibaren, keşif/gözetleme faaliyetlerine devam eden 11'inci Komando Bölüğü unsurlarına, Doçka veya Bixi olduğu değerlendirilen silahlarla, seri ve tek tek atışlarla ateş açıldığı kaydedilerek meydana gelen olay sonucu herhangi bir zayiat olmadığı vurgulandı.

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #3550
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      büyük ihtimalle ablayı tost yapıyorlar
                      Tam buğday ekmeği arası taze kaşarlı tost...

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #3551


                        Dört büyük kulübün borcu 9 ayda 381 milyon TL arttı. Dakikada bin 34 lira zarar eden kulüplerin günlük borç artışı 1.4 milyon liraya ulaştı.

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #3552
                          Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı BDP'li Gültan Kışanak'ın, "Diyarbakır'da çıkan petrolden pay istiyoruz" açıklamasına, Bakan Yıldız'dan "Bu mümkün değil" yanıtı geldi.



                          vay vay vay

                          pay hee

                          sen önce diğer bölgelerde eşşek gibi çalışıp vergisini elektriğini sgk primlerini

                          ödeyip hiç bir fırsattan eşit yararlanamadığı halde devletine sadakatle bağlı

                          insanların haklarını beleş elektrik yeşil kart beleş fakir maaşı tarımsal teşvik olarak

                          hortumladıklarını bir geri öde devletin kasasına kaç kuruş katkın oluyor terörist sevici

                          k.....na geydiğin donların parası dahi bizim cebimizden çıkıyor sen önce bunları bir öde

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #3553
                            Keyborsa da 1 aydan az bir sürede 200.mesajıma ulaşmışım.. Tüm dostlara beni
                            teşvik ettikleri için teşekkür ederim......

                            ***

                            Güzel bir Nisan pazarında "hayatın ekonomik gidişatı ve grafiğini !!!" ekte sizlere paylaşıyorum..

                            Terörist saldırılardan, seçim haberlerinden, siyasetten benim gibi öööö gelenlere...

                            Geçen hafta diktiğim nergislerin hepsi açtı ve bana teşekkür ediyorlar..

                            Yorum

                            • hpsmj
                              Aktif
                              • 25 Mart 2012
                              • 160

                              #3554
                              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Keyborsa da 1 aydan az bir sürede 200.mesajıma ulaşmışım.. Tüm dostlara beni
                              teşvik ettikleri için teşekkür ederim......

                              ***

                              Güzel bir Nisan pazarında "hayatın ekonomik gidişatı ve grafiğini !!!" ekte sizlere paylaşıyorum..

                              Terörist saldırılardan, seçim haberlerinden, siyasetten benim gibi öööö gelenlere...

                              Geçen hafta diktiğim nergislerin hepsi açtı ve bana teşekkür ediyorlar..

                              Insallah 2000 i de görürüz
                              Çiçekler çok güzel gözüküyor, ayrıca tebrik ederim...

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #3555
                                iyiki varsınız anti panik hocam çiçekleriniz de çok güzel olmuşlar

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information