Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #3601
    herkese iyi geceler..

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #3602
      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Selam detan abim.

      Yakışıklı kuzen, hayırdır izin mi kullanıyorsun?
      evet kuzen yarın dan itibaren 3 hafta kadar yokum gündüzleri pek girebileceğimi zannetmiyorum.. görüşürüz iyi geceler..

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #3603
        Bu arada ilk kez android telefondan resim ekleyebildim..
        4.2 de hizli resim yuklerken hata veriyordu.
        4.3 surumune gecince hata vermedi...

        Mert Balkan twitt 4 sa.

        Yetiskin bir AKP li gunde 5 paket makarna yiyebilir..

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #3604
          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Selam detan abim.

          Yakışıklı kuzen, hayırdır izin mi kullanıyorsun?


          Aleykümselam aok.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #3605
            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            evet kuzen yarın dan itibaren 3 hafta kadar yokum gündüzleri pek girebileceğimi zannetmiyorum.. görüşürüz iyi geceler..
            Haftaya karpuz kesecektik. 19 veya 20 Nisan demiştik.

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #3606
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Haftaya karpuz kesecektik. 19 veya 20 Nisan demiştik.
              bir sonraki sefer katılırım kuzen .. inşallah tabi

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #3607
                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                bir sonraki sefer katılırım kuzen .. inşallah tabi
                Sana şimdiden iyi yolculuklar o zaman, seni fazla tutmayalım.

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #3608
                  sağol teşekkürler kuzenim... iyi geceler

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #3609
                    hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    detan abi,
                    bence tur kadıköy de atılmalı


                    Yani haftaya bize kıymayın mı demek oluyor bu
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #3610
                      Yarin is var guc var...
                      sabah erken kalkip, ekmek pesinde kosmak var..


                      Tum dostlara iyi geceler ve simdiden guzel bir Nisan haftasi dilerim...

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #3611
                        Fenerbahçe kendi rekorunu yenileyerek tarihe geçebilir.

                        Fenerbahçe önümüzdeki hafta oynanacak olan Beşiktaş deplasmanında galip gelirse diğer maçların sonuçlarına bakılmaksızın şampiyon olacak. Fenerbahçe 30. hafta sonunda şampiyonluğu garantilerse lig tarihine geçecek; lig tarihinde sezonun bitimine 4 hafta kala şampiyonluk turu atan ilk takım olacak.
                        Lig tarihinde en erken şampiyonluğu 1968-69 sezonunda yine Fenerbahçe yakalamış bitime 3 hafta kala şampiyon olmuştu.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #3612
                          Ben de yatayım, cümleten iyi geceler.

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #3613
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Fenerbahçe kendi rekorunu yenileyerek tarihe geçebilir.
                            umarım güzel bir şampiyonluk yaşarsınız...şimdiden tebrik ederim..ama şampiyonlar ligindeki 0 puan rekorunuzu kırabileceğinizi zannetmiyorum ufak bir takılma diyelim...herkese merhaba..iyi geceler.
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #3614
                              birazdan başkan bana sonsuza kadar iyi geceler diyecek galiba takılıyorum başkanım
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #3615
                                başkan yattı 1 ?
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information