Kod rakamlar ve yorumlari====>>>

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • STAH
    baba
    • 06 Nisan 2013
    • 73

    #46
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaddarım gelmesinmi
    ayhan kardeşim..onu bulabilir miyiz..ne dersin..?

    Yorum

    • STAH
      baba
      • 06 Nisan 2013
      • 73

      #47
      albica Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      sn.STAH.. hoşgeldiniz..varlığınız bizim için onurdur..hayırlı olsun..
      teşekkür ederim..asıl onur, burada sizler gibi değerli insanlar içinde bulunmak ve kabul görmektir..

      Yorum

      • STAH
        baba
        • 06 Nisan 2013
        • 73

        #48
        ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Forumda böylesine değerli insanları görmek çok güzel. Her geçen gün daha güçlü bir forum haline geliyoruz.
        Bi de tahminde bulunsak dimi
        teveccüh göstermişsiniz..sevgiler...

        Yorum

        • STAH
          baba
          • 06 Nisan 2013
          • 73

          #49
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Toplam sanayı uretımı subat'ta yıllık % +4.4 (beklentı: % +2.2 oncekı: % +1.9) *
          bakanın dediği gibi gaza basacaktık

          ama kaynağına gidip düzeltmişler

          (KAYNAKTAN DUZELTME)YILLIK SANAYI URETIMI ARTISI %4.4 DEGIL %1,6-CNBCE

          çektik gazdan ayağımızı
          bu tuik son zamanlarda ya erken açıklıyo ya yanlış açıklıyo
          bunlardamı çözüm sürecine takıldı
          bazen şaşırıyorum.. bunlar ekonomik gidişatı gerçekten iyi mi sanıyorlar..?

          yoksa tribünlere oynarken mi böyleler..?

          Yorum

          • STAH
            baba
            • 06 Nisan 2013
            • 73

            #50
            butsu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            vayyy Stah abey gelmiş , hoşgelmiş
            Sana yakışan yer burasıydı Stah hocam, daha önce de mesajlaşmıştık, kısmet bugüneymiş...
            teşekkürler sv.butsu..demek her şeyin bir zamanı varmış...

            Yorum

            • STAH
              baba
              • 06 Nisan 2013
              • 73

              #51
              TÜRKOĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              çok sevgili, hürmetedeğer ağabeyimiz, komutanımız STAH BABA
              hoşgeldin şeref verdin bizlere
              teşekkürler sv.TÜRKOĞLU kardeşim...o şeref bize ait..saygılar sevgiler...

              Yorum

              • STAH
                baba
                • 06 Nisan 2013
                • 73

                #52
                rocket Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Teşbih te hata olmasın lütfen,
                Aklıma bir Papağan fıkrası geldi:
                Adamın biri Pet shop a girmiş ,bakmış Çok güzel bir papağan sormuş bu papağan ne kadar ?
                Satıcı 5000 USD demiş 2 yabancı dil , İngilizcesi Fransızcası şakır şakır demiş, Adam bakmış yanın da başka bir papağan
                tüyleri rengarenk çok daha güzel peki bu ne kadar demiş Satıcı 10,000 USD 4 yabancı dili de harika konuşur .
                Adam dönmüş bakmış bu iki papağanın yanında yaşlı, tüyleri dökülmüş, yoluk başka bir papağan bu ne kadar ? demiş
                Satıcı 100,000 USD demiş .Adam şaşırmış niye demiş ? Walla nedenini bizde bilmiyoruz ama bu iki papağan ona ÜSTAT diyorlar
                STAH 'ı tanımam ama formumuzun çok çok değerli babaları Kuzu, Babo ve daha birçokları böylesine sıcak bir karşılama yapıyorlarsa,
                Bize de saygı ve sevgiler iletmek düşer HOŞGELDİN ÜSTAT
                sv.rocket...teveccüh göstermişsin teşekkür ederim ama borsada ÜSTAT olmak imkansız..

                öle olmadık zamanda, öle olmadık rüzgarlar eser ki; bir anda bildiklerinin ve ifade ettiklerinin kıymeti harbiyesi sıfır olur..

                bu sebepten;''ÜSTAT'' yerine ''fazla kazık yediği için TECRÜBE kazanmış''tanımlaması,daha gerçekçi bir tanımlama olacaktır..

                sevgiler..

                Yorum

                • STAH
                  baba
                  • 06 Nisan 2013
                  • 73

                  #53
                  TUNABEN10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  STAH ağabeyime selamlar, yeni köşesinde başarılar diliyorum.
                  teşekkür ederim TUNABEN10 kardeşim..seni de burada gördüğüme sevindim..

                  Yorum

                  • STAH
                    baba
                    • 06 Nisan 2013
                    • 73

                    #54
                    muratti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    stah abim hoşgeldin.takibe devam borsada olmasamda
                    teşekkürler sv.muratti..sevgiler...

                    Yorum

                    • STAH
                      baba
                      • 06 Nisan 2013
                      • 73

                      #55
                      eksper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Hoşgeldiniz...yazılarınızı bugün diğer köyden okudum...son derece faydalı bilgilerle ışık tutuyorsunuz..tuttuğunuz ışık yolumuzu aydınlatsın....Allah utandırmasın...
                      eğer faydalı olabiliyorsak ne mutlu bize...teşekkür ederim..

                      sevgiler saygılar...

                      Yorum

                      • STAH
                        baba
                        • 06 Nisan 2013
                        • 73

                        #56
                        STAH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                        yarın ne olursa olsun endeks kesinlikle 82.372 nin üstünde tutunmalıdır..

                        tutundu...

                        ve hatta 1.100 puan da üstüne koydu...

                        saatlik grafiklerde;

                        kapanış>ortalama>82.500 denklemin gerçekleşmesi sebebi ile yukarı yönde bir TEPKİ geldi...

                        karşımızda duran tabloda çok önemli bir rakamın altı çizilmiş durumda.. hemen o rakamı yazalım...



                        bu rakam neden çok önemlidir..? sorusunu maddeler halinde inceleyelim..


                        1-)KAPANIŞ>ORTALAMA>83.900..denkleminin gerçekleşmesi ve dahi mometumun 9/9 periyodundan teyit alması,bu gün görülen yukarı yöndeki tepki hareketinin güçlenmesine ve dahi 86.700 lerdeki direncin tekrar test edilmesine ve belkide kırılmasına sebep olacak bir hareketi başlatacaktır..


                        2-bu arada denklemin gerçekleşmesi ya da gerçekleşmemesi halinde etkileyeceği diğer alanları yazmadan evvel, 9 gün periyotlu momentum indikatörüne çizilen 9 günlük basit ortalamanın ne alemde olduğuna bakalım...daha önce de bir kaç kez yazdım..burada yeni okuyacaklar için bir defa daha yazmak isterim..MOMENTUM indikatörü endeksin yön göstergesidir...orada başlayan hareketin yönü bir kaç gün içinde endekse yansır...bu sebepten dikkatli takip edilmesinde endeksin yön tayini açısından büyük faydaları vardır...nasıl takip edilmesi gerekir..? sorusuna da bir açıklık getirelim..

                        günlük grafiklerde 9 günlük momentum değeri...;99.25

                        9 günlük basit ortalama...................................;102.23

                        99.25/102.23=0.97

                        endeksin yukarı yönde güçlü bir şekilde hareketine devam edebilmesi için sonucun 1 den büyük olması gerekir...

                        1 değerinden artı yönde uzaklaşma katsayısı, yukarı yönde endeksin ne kadar güçlü ya da yavaş hareket ettiğini gösterir..1 değerinden eksi yönde uzaklaşma katsayısı ise endeksin aşağı yöndeki hareketinin ne kadar güçlü ya da yavaşladığını gösterir..


                        mesela dün 0.9675 olan gösterge bu gün 0.97 değerine yükselmiş..yani indikatör bu günkü harekete teyit vermiş...bazen endeks yükselirken indikatör tam tersi hareket ederki böyle zamanlarda son derece dikkatli olmak gerekir...

                        saatlik grafiklerin momentum takibi ise; günlük grafiklerde olabilecek muhtemel değişikliklerin ön göstergesi mahiyetinde rakamlar elde etmek açısından önemli bir yere sahiptir..

                        böylece;'' endeks ne tarafa gitcek''diye ot yolmaktan kurtulma ihtimali ortaya çıkmaktadır...

                        ölçümü çok hassas olan bu indikatörün kullanılmasında faydalar vardır ama tabi isteyen kullanır...hiç kimsenin kullanma konusunda bir mecburiyeti yoktur..

                        o zaman gözümüzün önünde durması açısından momentumun bu halini manşete koyalım..





                        3-)bu konuya da değindikten sonra 83.900 seviyelerinin başka bir önemine değinelim...

                        bu seviyelerin yukarı yönde kırılmasının ya da kırılmamasının başka bir önemi de; günlük grafiklerde ortaya çıkma ihtimali yüksek olan OBO formasyonunun oluşup oluşmayacağı konusuna cevap verilmesinde faydalı olmasıdır..

                        şöyle bir projeksiyon yaparsak;

                        sol omuzun direnç noktası..; 83.900

                        baş..................................;86.370

                        sağ omuz.........................;83.000 ler


                        şeklinde bir görüntü ortaya çıkma ihtimali yüksek olacaktır...

                        tabi eğer 83.900 seviyeleri yukarı yönde kesilip destek yapılamaz ise...

                        o zaman endekste haftalık grafiklerde İKİLİ TEPE NEGATİF UYUMSUZLUK..günlük grafiklerde OBO görüntüsü ortaya çıkacaktır ki çifte kavrulmuş formasyonlar kıvamında bir durum hasıl olacaktır..

                        bu sebepten 83.900 lerin çoooookkkk yakından takip edilmesinde faydalar vardır....

                        diğer denklemleri yazıp yazıyı bağlayalım...

                        saatlik grafiklerde;

                        kapanış<ortalama<82.900..denklemi gerçekleşmediği sürece yukarı yönde hareket devam edecektir..

                        denklem gerçekleşirse 82.100-82.300 bandı yeniden test edilir...

                        herkese bol kazançlar yada kayıpsız bir gün dilerim...

                        Yorum

                        • kuzey
                          Katılımcı
                          • 28 Ağustos 2009
                          • 162

                          #57
                          Hosgeldiniz sn Stah. Borsa camiasinin butun agir toplarinin bu forumda olmasi bizler icin bulunmaz bir sans. Insallah hep boyle devam eder ve kuzu ve bikmis abimizin yanisira sizin de hem ogretici hem de bilgilendirici mesajlarinizdan mahrum kalmayiz. Simdiden emekleriniz icin tesekkurler.

                          Yorum

                          • golge_976
                            Yeni Üye
                            • 08 Nisan 2013
                            • 2

                            #58
                            HoŞgeldİnİz sayin stah, sİzİ uzaktan takİp edİyorum. DİĞer forumdan ayrilinca burda yazdiĞinizi ÖĞrendİm. KÜÇÜk yatirimcinin gerÇekten sİzİn gİbİ İnsanlara İhtİyaci var. LÜtfen yazmaya devam edİn.

                            Yorum

                            • VIX100
                              Tecrübeli
                              • 03 Kasım 2011
                              • 1945

                              #59
                              stah usta ,ismi lazım deel diğer köyden uzun süre takip ettim sonra nooldu,yazılara ara mı verdiniz bulamadım,hayırlı olsun
                              oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                              Yorum

                              • kemal52x
                                Aktif
                                • 11 Ocak 2011
                                • 237

                                #60
                                stah abi hoş geldin şeref verdin bizlere.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information