Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kenanji
    Katılımcı
    • 30 Haziran 2009
    • 136

    #2071
    simurg hocam. deniziniz duruyor mu?

    duruyorsa satıs haberi duşene kadar bekleyecekmisiniz?

    Yorum

    • mehmetayhan
      Demirbaş
      • 23 Temmuz 2008
      • 1850

      #2072
      simurg hocam senin deniz bu sefer 21000 soluk alacak ğibi iş süpürmüş tahtayı

      Yorum

      • reisim_43
        Aktif
        • 24 Eylül 2009
        • 273

        #2073
        Simurg hocam fonfk leri halen tutuyormusunuz.
        Birşeyler biliyorsan anlatki dostlar faydalansın.
        Birşeyler bilmiyorsan sus ki millet adam sansın.

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23089

          #2074
          dün en düşük/enyüksek point farkı 1300 dü


          şimdilik ise sadece 800 küsür
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • jakhall01
            Çalışkan
            • 18 Aralık 2008
            • 893

            #2075
            ELDEKİ SERÇE DAMDAKİ GÜVERCİNDEN İYİDİR.

            Yorum

            • sertez
              Katılımcı
              • 07 Nisan 2010
              • 22

              #2076
              endeksin 5 dakikalığında bir omuz baş omuz formasyonu var doğrumu acaba...

              Yorum

              • hızlıtrader
                Aktif
                • 03 Nisan 2012
                • 334

                #2077
                DYO boya hacim artışı ile 1,60 / 1,75 seviyelerini deneyebilir

                BURADAKİ YAZILARIM KESİNLİKLE AL - SAT - TUT TAVSİYESİ İÇERMEZ BUNA UYARAK KESİNLİKLE ALIM - SATIM YAPMAYINIZ ZARAR EDEBİLİRSİNİZ

                Yorum

                • SÜRGÜNEFE
                  Tecrübeli
                  • 20 Ağustos 2010
                  • 1442

                  #2078
                  Bereketli ola

                  Yorum

                  • mehmetayhan
                    Demirbaş
                    • 23 Temmuz 2008
                    • 1850

                    #2079
                    İpek doĞal enerjİ'nİn 2011 yili konsolİde net dÖnem kari 94.456.913 tl(Öncekİ 52.049.365 tl)

                    (12/04/2012 - 14:27:40)

                    Yorum

                    • mehmetayhan
                      Demirbaş
                      • 23 Temmuz 2008
                      • 1850

                      #2080
                      mehmetayhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      İpek doĞal enerjİ'nİn 2011 yili konsolİde net dÖnem kari 94.456.913 tl(Öncekİ 52.049.365 tl)

                      (12/04/2012 - 14:27:40)
                      karını neydeyse ikiye katlamış brde petrol arama işi vardı

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23089

                        #2081
                        iyisin güko
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • GÜKO25
                          Ankara sponsoru
                          • 02 Eylül 2009
                          • 11731

                          #2082
                          rheag tamammı desem devammı desen kararsız kaldım
                          Mevlana der ki;

                          Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
                          Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


                          YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23089

                            #2083
                            radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                            GOODY TUPRS VE CLEBİ duuryor

                            SULAR DURULMADAN EK ALIM YAPMICAM BAKALIM

                            eldekiler bunlar ;)

                            3 ünüde takip edin derim
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • mehmetayhan
                              Demirbaş
                              • 23 Temmuz 2008
                              • 1850

                              #2084
                              GÜKO25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              rheag tamammı desem devammı desen kararsız kaldım
                              böyle ğiderse-2500-2600 ğidebilir çok karasızsan üçte bir olabilir

                              Yorum

                              • mehmetayhan
                                Demirbaş
                                • 23 Temmuz 2008
                                • 1850

                                #2085
                                radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                eldekiler bunlar ;)

                                3 ünüde takip edin derim
                                tebrikler hocam

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information