VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #2356
    ata'ciğim ,teşekkürler ve tebrikler ,her zamanki gibi süpersin..hele son harekat süper ötesi oldu..bir yıldız gibi kayarım ...haa

    Organize işler yani ,tek günde Garan -%6 Isctr -%7

    Gözlerinden öperim

    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #2357
      Yakışıklı yieenim ata'cim naaptın böyle ya ..bi tatile gidiyorum 1 Nisan da geleceğim dedin daha 1hafta oldu;

      Şimdiden 1 Nisan şakası gibi oldu,alemi perma-perişan ettin XU030 BİR HAFTADA 20bin düştü 113196 gördü,Garan 7.70 dipten kapattı ,

      Orantısız gücünü bu kadar da hoyratça kullanma yanee gözünü sevim

      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • ata
        Tecrübeli
        • 13 Nisan 2014
        • 439

        #2358
        Patron ,Hörmetler


        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #2359
          Hoş geldin atacim ,4 gün oldu geleli vob dipten 10000 tek günde 7000 point yukarda ,bir kere daha tebrikler.Gözlerinden öperim
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #2360
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #2361
              23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun.

              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #2362
                Sevgili ata gitti mi piyasa düşer geldi mi piyasa yükselir bir daha gitti mi gene düşer,bu kaçıncı oldu..artık gelmiyeceğine göre de alem yazı-tura ile devam edecek;ve böylece de artık çok fazla yazmaya da gerek kalmadı.


                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #2363
                  ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Biz senin ekolundandık hep ,görüşürüz gene

                  Ve bu yazı ile noktayı koyalım.
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #2364
                    Ivır zıvır yazan tüm spek uşaklarına her zaman yaptığımız gibi olsun

                    Biz hep kazananız,hep öyledi ..hep öyle olacak İNŞALLAH

                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #2365
                      ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Biz senin ekolundandık hep ,görüşürüz gene

                      Patron,bir kere daha saygılar

                      Yorum

                      • ata
                        Tecrübeli
                        • 13 Nisan 2014
                        • 439

                        #2366
                        Bütün bu spek uşaklarına ve bunlarla beraber olanlara bir kere daha günlerini gösterdin ya CR7 patron ..sadece 6 iş gününde 13bin point soktun ya..alemin mutlak yegane tek PATRON'U olduğunu bir kere daha hep beraber gördük ya ..ne diyeyim...

                        Hörmetler

                        Yorum

                        • ata
                          Tecrübeli
                          • 13 Nisan 2014
                          • 439

                          #2367


                          PATRON,zamanı gelince gene konuşuruz

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #2368
                            ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Biz senin ekolundandık hep ,görüşürüz gene



                            Patron,bir kere daha saygılar

                            Yakışıklı kardeşim ata'cim ,Saygı bir bütün olarak bizdendir ya ne demek...


                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Sevgili ata gitti mi piyasa düşer geldi mi piyasa yükselir bir daha gitti mi gene düşer,bu kaçıncı oldu..artık gelmiyeceğine göre de alem yazı-tura ile devam edecek;ve böylece de artık çok fazla yazmaya da gerek kalmadı.



                            Sevgiyle beraber


                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #2369
                              CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Yakışıklı kardeşim ata'cim ,Saygı bir bütün olarak bizdendir ya ne demek...

                              Sevgiyle beraber

                              PATRON,tahmin edebiliyorum..

                              Blue Label'den yudum aldıktan sonra Havana Cigar'dan aldığın nefesin nefti renkli dumanını halka halka göğe doğru savururken arka fondaki müziği dinliyorsun ...şerefe

                              Hörmetler

                              Yorum

                              • sinterklass
                                Tecrübeli
                                • 17 Mayıs 2009
                                • 1522

                                #2370
                                Patronlar yine ben buradayım dediniz ama dönse artık
                                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information