VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #976
    kuzu emmi önce banka sonra sanayi hareket eder der .. yani zaman geldiğinde dip dönüşü yakalayabilirsek burda dip garan da yeşil bir hal resimleyebilirim
    kayıtlara geçsin ...
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • Misafir

      #977
      Sosyetik derin mevzular kağıdı Eregl, eskiler beri tam

      armatör'cü işi diyelim ).. Serin makina mübarek..

      Oysa KrdmD öylemidir hiç.. halk tipi, sıcak, mütevazi.. endeksi

      herbişeyi geriden takip eden ve ancak mutlaka birgün gereğini

      telafi eden ailenizin hissesi.. ))

      İzmdc vardı bide tam fanatik Karşıyaka stili arıza devreli kumpanyalı.. bi garip )

      Aklıma geldiler sektördaşlar ya.. Yemek olsalar, sırasıyla; havyar, ramazan pidesi ve..

      bilemedim ne denir sonuncusuna.. çubuk turşusu ?, yada midye (tava, dolma, vs.))..

      En egzotik ve fakat en az anlaşılır olan Eregl bu durumda, en lazımken günü kurtaracak

      iftar tadında Krdmd ve en sürprizlerle dolu olabilecek keyiflik ise İzmdc..

      Şimdi daha iyi oldu.. Anılar..

      Yorum

      • Bull Market
        Tecrübeli
        • 23 Mayıs 2007
        • 597

        #978
        izdaç, izmir demirçeliğin kısa söylenişi oluyo, ne zamandır hisseyle alakalı olmadığımdan, aklıma geldi borsada ilk aldığım hisse izdaç hissesi

        emir verdim izmir demirçelik dedim,

        izdaç alındı dedi,

        yok dedim ben izmir demirçelik alacaktım,

        tamam kardeşim izdaçlar alındı dedi, panik arttı bende

        yaa kardeşim izmir demir çelik dedim izdaç nereden çıktı?

        gülüşmeler derken bu olayla anladım izdaç nedir,

        hemde ilk alıp sattığım hissemdir kendisi.

        neyin tadında olduğunu unuttum,

        daha doğrusu hisse artık kabak tadı veriyor bana.
        Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #979
          beellrock hocam ne güzel anlatmışsın ya hu sanki sende matematik majority olduğu kadar edebiyat da var
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #980
            BiR anı de ben paylaşayım ,Marmara depreminden bir gün önce seans salonundaydık o zamanlar seans odaları modaydı ve o zamanlar DOHOL şimdiki Garan GİBİ LOKOMOTİFDİ,neyse Dohol dayım al tekke ver külah al papazı ver kızı o hengamede mini etekli oldukça gösterişli bir hatun salona girdi oldukça yüklü bir miktar EREGL ve AKÇANSA aldı , ozamanlar gençliğimizin doruğundayız bi de kendi paramızla böyle az değil Babanın parasıyla oynuyoruz hatuna hava olsun diye dohol lları satıp full ereğli aldım ,hatunun bir bakışı var o an anlatamam,sonrasını da anlatım mı?
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #981
              Garan 8.43 Vob 98700 Endeks 80532 ,Dolar 2.7222

              Tüm major bankalar negatif major holdingler negatif Vob negatif Xu100 negatif XU030 NEGATİF ,Garan +%0.71

              İyi haftasonları

              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #982
                Anlat hörmetli büyüğüm
                Ereğli nin hepsini sattı deme...
                Ben salonlara babamı bulmaya giderdim kırmızı şortliii iken...
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • Misafir

                  #983
                  sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  beellrock hocam ne güzel anlatmışsın ya hu sanki sende matematik majority olduğu kadar edebiyat da var
                  Teveccühünüz değerli Bayım, thanx..

                  Edebiyata genel anlamda sabrım, ilgim fazla olmuyor ancak mesele

                  okuma kısmı olunca 4-5 yaşım beri başladım bi heves ve okurum..

                  Edebi anlamda pek olamasada okurum da okurum, 42 bitmiş 43 yaşım

                  başlamış geçen hafta, niyet son nefesime kadar aynen devam inşallah..

                  Bu arada o matematik de major'ım olmadı, onla başladık ama ilk

                  fırsatta fakülteyi değiştirdik 2.sınıf itibariyle.. Yönetim bilimleri-

                  işletme, yandan çarklı ekonomi minor falan derken yüksek lisansdada

                  kültür-edebiyat incelemeleri diye yırttık aradan matematikle kafayı

                  sıyırıp ele günede rezil olmadan..)

                  Derin derya mevzu oluyo matematik, hele fakülte 3.sınıf ve sonrasıyla..

                  Evet severim temel bilim fakat herkese göre değil.. Bir noktayı geçince

                  öyle okyanusların açık denizlerin soğuk, ıssız, sonsuz, dipsiz ve

                  karanlık suları tadında..

                  Kıyılar, sahiller, kara ile suların buluştuğu zengin tabiat hem çok daha

                  güvenli, hemde çok daha güzel doğal olarak..)

                  Yorum

                  • Misafir

                    #984
                    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    BiR anı de ben paylaşayım ,Marmara depreminden bir gün önce seans salonundaydık o zamanlar seans odaları modaydı ve o zamanlar DOHOL şimdiki Garan GİBİ LOKOMOTİFDİ,neyse Dohol dayım al tekke ver külah al papazı ver kızı o hengamede mini etekli oldukça gösterişli bir hatun salona girdi oldukça yüklü bir miktar EREGL ve AKÇANSA aldı , ozamanlar gençliğimizin doruğundayız bi de kendi paramızla böyle az değil Babanın parasıyla oynuyoruz hatuna hava olsun diye dohol lları satıp full ereğli aldım ,hatunun bir bakışı var o an anlatamam,sonrasını da anlatım mı?
                    O tanışmışlıkla bi gayret al-sat, sat-al derken deprem rallisine

                    malsız yakalanma durumları mı hasıl oldu yoksa mini hatunda,

                    Sn. Bayım?)..

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #985


                      Garan 8.17 Vob 97250 Endeks 78951,Dolar 2.7370

                      İyi akşamlar.
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #986
                        Garan 8.30 Vob 98350 Endeks 80183 ,Dolar 2.7331

                        İyi akşamlar




                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #987


                          Garan 8.40 Vob 98925 Endeks 80713 ,Dolar 2.7340

                          Borsa'nın durumu tek kelime ile eyi .....

                          Bu toprakların yetiştirdiği en zeki insanlardan biri vefat etti..son an'a kadar hafızası yerindeydi..BABA adamdı

                          ALLAH affetsin rahmet etsin İNŞALLAH

                          Hayırlı Ramazan'lar.
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #988
                            Garan 8.47 Vob 100500 XU100 81932 ,Dolar 2.7098

                            Borsa ile ilgili eğlenceli bir dizi ,Sahurlayanlar için ideal

                            Hayırlı İftarlar.

                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #989
                              101450 vob 1 kontrat şort,2 kontratlık daha param var sonra sıkacağım
                              son durum 300 Garan 8.10 maliyetli açık 1 kontrat vob 101450 maliyetli şort.
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #990
                                Garan 8.52 Dolar 2.6970 Endeks 82454 Vob 101475

                                Ah Garan ahh



                                İyi tatiller.
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information