VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #1036
    Yunanların durumu kötü anlaşılan ,ula şeytan diyorki hazır kelepire düştüler bi iki ada kapalım ordan

    Bu son treydlerimde kazanırsam Mykonosu gözüme kestirdim hani ,adayı komple alacağım


    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #1037
      Hörmetli büyüğüm reklamlara kanma bütün mykonos taksimde...
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #1038
        üstteki mature abla da myknoosa tercih edilirdi 5 sene evvelinde

        kedinin fareyi getirip önüne atmasına hayran kaldım ...
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #1039
          haber ilk defa girecek şeklinde çıktı .... hükümet + syria = 2 belirsizlik
          denklem + soru + çözüm hepsi iç içe
          bizim topraklara şarapnel gelecek kadar yakını koalisyonun bombalaması NAH girersin demek mi yoksa ilk yardım mı
          sonucun çıkacağı yer burası ... hava saldırısıyla bu zamana kadar ypg nin önü açıldı ...
          suriyeye girilip ypg kovalanması akp + mhp yi anlamlı kılıyor
          ya girip +mhp ile varolursun ya da keyfin bilir demeye geldi iş (NAH değil ise) suriyeye girişle borsa bizi terste bırakır ...
          alternatifi başarısız ya da kimyasal durumlar.. incitici olur piyasa için ...

          yunan işinin sonuçları kullanılmadan suriyeye giriş falan olmaz piyasa hepsini ayrı ayrı kullanır ...
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #1040
            Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            En son 29 Mayıs akşamı kapanış itibarı ile endeks 30 un yukarıdaki grafına senaryoyu kazımıştım.

            Seçim sonucu ile endeksler düşünce dur bi bakıyım dedim son görüntü ne oldu bitti.

            Eh son hareketler azbuçuk senaryoya uymuş görünüyor, kırmız zigzag sonrası mavi etiketli a dalgası seçim sonucu düşüşle bittimi? yoksa bitmedimi? kuvvetli ihtimaldir bitti ama bellide olmaz bu işler, belki başka senaryo ilerliyordur.



            o gün buradan düşüş devam ederse 96500-98000 lere düşüş olabilir demişiz, netekim endeks 30 un 1 Hazirandaki düşüşü 97844 rakamına kadar gerçekleşmiş ve kırmızı zigzag için seçim öncesi yukarı gittikten sonra mavi a dalgası için seçim sonrası düşüş gerçekleşmiş görünüyor, ama acaba mavi a bittimi? ilerleyen senaryo bumu? ileriki günlerde yaşayıp göreceğiz bakalım, kimseye tavsiye değildir.
            olduğu gibi öne alalım inş dalga aynen devam eder aşağı oku bekliyorum
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • sinterklass
              Tecrübeli
              • 17 Mayıs 2009
              • 1522

              #1041
              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



              hisse bazlı değil gösterge bazlı takip ettiğimi daha önce söylemiştim

              üstteki grafik basit bi günlük bakış fakat o çizgileri fazla yukarı geçmedikçe aşağıdaki senaryo çalışmaya başlar

              fakat senaryoda şöyle bir durum var eur bazlı bakıyorum 3,5 eurdan hesaplansa bile 1,22 ler çıkıyor yükselen çizgi çok daha aşağıda

              yani çizginin tahminini beklerse ya felaketler olmalı ya eur uçmalı..... fakat yine de sanırım ekime kadar izleyeceğim graf ve indikatör budur ...



              kusura bakmayın israf ettim sayfaları emme yenisini koymam lazım dönüp baktığımda alt alta görebileyim ne etmişim kafa neredeymiş...
              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

              Yorum

              • Bull Market
                Tecrübeli
                • 23 Mayıs 2007
                • 597

                #1042
                evet b dalgası bitti dedik ama Suriye işi ne olacak?

                Suriye ye olası giriş sonun başlangıcıysa ne olacak?

                bende öyle tahmin ediyorumki girme işi spekülasyon, ama c dalgasına yarar, kimseye tavsiye değildir.
                Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1043
                  102 maliyetli 2 şort kontratı 100950 den flatledim Garan açıklar duruyor- biraz Ağustos vade takılayım bundan sonra
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #1044
                    Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                    yaptım grafı bakalım buda senaryo işte

                    grafik günlük endeks 30 undur, voba uyarlarsak, buradan düşüş devam ederse 96500-98000 lere düşüş olabilir ve arkası değişik şekillerde devam edebilirde, yinede üç aşağı beş yukarı olabilecekleri çizittirmeye çalıştım sadece, tabi birde bunun yukarı senaryosuda var ama ona girmiyorum, yukarı gelişirse onuda senaryolarız, kimseye tavsiye değildir.
                    asıl alıntı bu olmalıydı ..
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #1045


                      sağ alçalan çizgiyi kalınlaştırdım onu takip ederim diye heveslenmiştim ama havada kalmış...
                      ekimde 3,4 den verir mi ki ..
                      eğer ağır abi ereğli tekrar kanal üstüne yönelirse hiç bir şey vermez bize düşüş hikaye olur ...

                      haftalığa ya da euroluya hiç bakmayalım hiç düşmeyecek gibi ş...siz
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #1046
                        merkel if li euro çöker cümlesi kuruyor euro hala çıkıyor deli sandalına binmiş gidiyoruz herşey 0 olacak sonunda a. ......
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #1047
                          Garan 8.38 Vob 100150 Endeks 81756 , Dolar 2.6937

                          Gün gelirde Yunanlardan dolayı para kazanacağım aklımın köşesinden geçmezdi,dayan Çipras adamın dibisin

                          İyi akşamlar.


                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • Bull Market
                            Tecrübeli
                            • 23 Mayıs 2007
                            • 597

                            #1048
                            sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            asıl alıntı bu olmalıydı ..
                            evet bahsettiğinden anlaşılmıştı,

                            yalnız kafam karışık, burada hızlı düşüşlermi yaşıycaz yoksa ?

                            garantiden belli olur azbuçuk, 7,30-7,50 lere geliverirse bişeyler bişeyler deriz, tutar tutmaz artık kesin bişey kim diyebilir?

                            vabdada bugün yarın 97500-96000 arasına geliverdikmi sıkıntı kalmaz py lere.

                            kimseye tavsiye değildir.
                            Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                            Yorum

                            • Bull Market
                              Tecrübeli
                              • 23 Mayıs 2007
                              • 597

                              #1049
                              paritenin 1,1279 lara tepmesini bende anlayamadım ne olduysa,

                              çok şeyler planlanıyor çok fazla dolap dönüyor galiba

                              parite 5 dalga düştü a sonrası tepti b dersek, c dalgası bahsettiğim 1,05-1,07 aralığına şeklindemi olacak yoksa?
                              Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1050
                                http://forum.keyborsa.com/showthread...-online/page84

                                Garan 8.36 Vob 100325 Endeks 82249 ,Dolar 2.6797

                                Her zamanki gibi enteresan bir vadeydi,yeni vadenin stratejiğini de geleneksel bir şekilde arz edeyim.

                                İyi akşamlar


                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information