VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Bull Market
    Tecrübeli
    • 23 Mayıs 2007
    • 597

    #1066
    haftasının son günü coştular, 101700 altına sarksın artık diye bakıyorum, baktıkçada alıyolar,

    haftasonu yunanistan nihayet batacak galiba, 6 yıldır batıramadılar bu hafta sonu ipi çekilecek gibi, kimseye tavsiye değildir.
    Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1067



      Hisse dün kapanışta tüm önemli ortalamalarının altında ,bilimum cross'lar çoktan gerçekleşti bi 100-200 kalmıştı ki oldu olacak ve sahne hepimizin gördüğü inatla yukarı çekme telaşı ,neyi atlıyorum henüz anlamış değilim.
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #1068
        Ooo tatlı bir yavru ayı gelmiş bu ayıcıkla o kız garanti tavlanır hörmetli büyüğüm
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #1069



          Garan kız'dan cevap
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #1070
            sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Ooo tatlı bir yavru ayı gelmiş bu ayıcıkla o kız garanti tavlanır hörmetli büyüğüm
            Evet ,8.52 idi sonra avatar değiştiğimde 8.42 oldu 10 kademelik bu kadar etkileneceğini bilseydim önceden değiştirirdim



            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1071
              Garan 8.42 Vob 102350 Endeks 82791 ,Dolar 2.6655

              300 Lot Garan 8.10 açık ve 2 kontrat Ağustos vade 101475 Şort duruyor.

              Daha önceden de yazdığım gibi Bayram haftasında Bodrum'dayım ,21 Temmuz'da tatilden döneceğim..tekrar görüşene dek hoşçakalın
              şimdiden herkese İyi Bayramlar dilerim.

              İyi akşamlar.


              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #1072


                garan kız kopya çekmiş gibi

                ben de süleyman sebadaki vogue sanmıştım hörmetli büyüğüm

                x li oteldeydim balayında 1 yudum içemeden döndüm

                bi videoyu ekleyemedim ya hu
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #1073
                  Değerli büyüğüm beellrock kelamınızı özledik nerelerdesiniz..
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • Bull Market
                    Tecrübeli
                    • 23 Mayıs 2007
                    • 597

                    #1074
                    bizim dalgalar şaştıııı, bakalım noolcak
                    Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                    Yorum

                    • Misafir

                      #1075
                      sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Değerli büyüğüm beellrock kelamınızı özledik nerelerdesiniz..
                      Est. sayın bayım, sağol varol teşekkür ederim..

                      Buralardayım, herdaim takipteyim.. Ramazan mode on, birazda

                      all flat mode on.. Son 9-10 aydır uzun soluklu, yoğun ve yine

                      yeniden olabildiğince bereketli bir trade dönemi yaşamış

                      bulunmuştuk.., şükürler olsun.. Birazda bu vesileyle; hazır

                      herbiyerde neredeyse tüm ürünlerde böylesine belirsiz,

                      dalgalı, yanıltıcı ve testeremsi yalan-dolan piyasalarıda fırsat

                      bilerek 'safe-flat' ihtiyacımızı da giderdik bir nevi..

                      Ancak piyasaları iyi izleyip, analiz ve takip de ettik

                      önemli pek çok ürünü..

                      Hayırlısı bakalım yakın zamanlarda trade action yapıcaz artık

                      ve umarım 'flat' çıkışımız elmasımtrak kıymette olur..

                      Yorum

                      • Bull Market
                        Tecrübeli
                        • 23 Mayıs 2007
                        • 597

                        #1076


                        bu senaryo devam ediyor, son etiketlemeler mavi a ve mavi b dalgaları bitti bakalım noolcak.
                        Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                        Yorum

                        • Bull Market
                          Tecrübeli
                          • 23 Mayıs 2007
                          • 597

                          #1077


                          son durumu basitçe etiketleyiveriim dedim buyrun.
                          Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1078
                            Merhabalar VOB Online

                            Tatilden döndüm ,söz verdiğim gibi 21.7 de burdayım

                            Tatil süperdi fakat SURUÇ hadisesi tüm zevkimi yer ile yeksan etti ,daha önceki yazılarımda buna vurgu yapmıştım

                            Akreple yatan zehirini katlanacak ne yazık ki

                            ALLAH rahmet etsin .. sabır versin.
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1079
                              Ama realite de budur ki hayat devam ediyor ,tüm renkleri ile
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1080
                                Garan 8.17 Endeks 81583 Dolar 2.6856 ,Vob 100100

                                Daha önce defalarca arz ettiydim Vob çocuk oyuncağı.. kontrat sayısı belli oyuncular belli teminat belli ,hep kazanıyoruz orda zatii

                                hadise Spot dur

                                Spot ne demek ..spot GARAN demek ))

                                Bi bunun hakkından gelemedim ,tam geldiğim günde 8.10 gösteriyor hemide 3 lot ile ,yazı ile ÜÇ LOT,milyon lotlar havada uçarken benim maliyetime 3 lot ,3 lot yaaaaaaaa ,Mübarek Ramazan bitti rahat rahat yazabiliyorum şimdi bu şıllık ne demek istiyor şimdi üçün birini mi istiyor üçün üçünü mu istiyor annamadım ki
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information