VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Kasap
    Katılımcı
    • 05 Aralık 2015
    • 91

    #1291
    Müsaade isteme zamanı geldi..
    biraz soluklandık,
    ufak tefek hikayelerle bu referans forum sitesine renk katmaya çalıştık..
    burası da biraz fazla referans olmuş yaffs..
    günlerdir topik topik dolaşıyorum henüz kimseyle karşılaşma şerefine nail olamadım..


    beni buraya davet eden ata bey'e, misafirperliğinden ötürü teşekkür ederim.
    hoşçakalın...



    Yorum

    • ata
      Tecrübeli
      • 13 Nisan 2014
      • 439

      #1292
      Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Müsaade isteme zamanı geldi..
      biraz soluklandık,
      ufak tefek hikayelerle bu referans forum sitesine renk katmaya çalıştık..
      burası da biraz fazla referans olmuş yaffs..
      günlerdir topik topik dolaşıyorum henüz kimseyle karşılaşma şerefine nail olamadım..


      beni buraya davet eden ata bey'e, misafirperliğinden ötürü teşekkür ederim.

      hoşçakalın...



      http://forum.keyborsa.com/showthread...830#post631830



      http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B0T/page18

      http://forum.keyborsa.com/showthread...048#post632048





      Kısa bir zaman diliminde olsa da

      Sizinle beraber olmak

      Her zamanki gibi...büyük bir zevkti Sayın Kasap


      İtibar puanı ,her zamanki gibi ... şık ötesi.



      sağlıcakla kalın, saygı ve selamlar









      Sevgiler...

      Yorum

      • ata
        Tecrübeli
        • 13 Nisan 2014
        • 439

        #1293



        Ne zaman olduğu belli olmayana kadar ,görüşene dek herkese bol mutluluk diliyorum.

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #1294
          Kırmızı
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • Misafir

            #1295
            Yeşil yeşil

            Yorum

            • Misafir

              #1296
              Bu GaziAntep çıkışı da böyle bişey işte, öyle bi

              vole vurmalıkki Rep Gücü'ne; Giresun, Gümüşhane, Hakkari

              aynen ta Hatay'a kadar dön dolaş sür gelsin + style.. ))

              Yepisyeni Dünya Düzeni senii, The Big Long..

              Yorum

              • Misafir

                #1297
                Hey gidi.. ) Sağlıcakla, selamla, dualarla..



                The Big Long

                Yorum

                • Misafir

                  #1298
                  Ha bide Biden destekalı Bistek@ hatrına bu dönemdeki

                  velinimetimiz tüm cortçu kardeşlerimize ithafen başta kuzu

                  ve diğer kuzucuklar dahil izzeti ikram olunur ;



                  Hadi lem Dax-i Girl nazlanma gari..

                  Das Große Lang..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #1299
                    Bak hiç laftan anlıyonmu hele Dax-i girl.. E peki

                    madem biraz daha geriye gidelim belki izahı

                    mümkün olsun..



                    Yada daha gerilere ??..

                    Kahraman Türk askeri.. Kapiş ??
                    ...

                    Das Große Lang..

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #1300
                      HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Teveccühünüz Sayın ata ,siz ki her bir klibiniz ile 10 bin point yaparak alemi darmadağan eden birisiniz

                      Hörmetler

                      http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B0T/page16

                      http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page330



                      Okuyup ve okuduğunu anlamadan...yazmak ...İlginç



                      ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Dipten yaklaşık 2bin puan üstte bir kapanış

                      Fark ayrıntıdadır ,her zaman olduğu gibi.

                      Patron geldikten sonra kısmetse gene görüşürüz.



                      http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page332






                      Saygı ile ...

                      Yorum

                      • Misafir

                        #1301
                        Sevgiyle ve hayranlıkla iltifat etmiştir, ondan..

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #1302
                          Kırmızı...
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • Misafir

                            #1303
                            Siyah...

                            Şaka şaka )

                            Yorum

                            • Misafir

                              #1304
                              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Kırmızı...
                              Öte köyde ilgi topiğe 4.dak sonra yazmış bide aynı

                              bu nick'li bir arkadaş var dadaş style ne kadar güzel

                              yazmış..

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1305
                                http://forum.keyborsa.com/showthread...416#post631416

                                Son yazılarım bunlardı

                                Takdir ...okuyanlarındır.
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information