



Çek Cumhurbaşkanı Milos Zeman, mülteci akınını 'istila' olarak nitelendirdi ve 'Göçmenler ülkelerinde kalıp IŞİD'le savaşmalı' ifadesini kullandı.
http://www.radikal.com.tr/dunya/cek-...smali-1495744/
Olurmu caanım
onlar burada bizim sırtımızdan geçinen asalak yetmiyormuş gibi
birde onları besleyip semirtiyoruz daha
sonra gidip orada savaşıp şehit olan Türkmenlerin
evlerine barklarına çöreklensinler diye
birde gidip onların vatanını kurtarıp ellerine hazır
teslim etsek çok makbule geçecek ama neyse
daha size üç beş suriyeli gelmeden böğürmeye başladınız
biz yıllardır 5 milyon Suriyeliye bakıyoruz
hemde kendi karnımız açlıktan guruldarken











Yorum