Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #3406











    Çek Cumhurbaşkanı Milos Zeman, mülteci akınını 'istila' olarak nitelendirdi ve 'Göçmenler ülkelerinde kalıp IŞİD'le savaşmalı' ifadesini kullandı.

    http://www.radikal.com.tr/dunya/cek-...smali-1495744/

    Olurmu caanım

    onlar burada bizim sırtımızdan geçinen asalak yetmiyormuş gibi

    birde onları besleyip semirtiyoruz daha

    sonra gidip orada savaşıp şehit olan Türkmenlerin

    evlerine barklarına çöreklensinler diye

    birde gidip onların vatanını kurtarıp ellerine hazır

    teslim etsek çok makbule geçecek ama neyse

    daha size üç beş suriyeli gelmeden böğürmeye başladınız

    biz yıllardır 5 milyon Suriyeliye bakıyoruz

    hemde kendi karnımız açlıktan guruldarken

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #3407
      Dünyadaki Suriyeli sığınmacıların % 42'si Türkiye'de

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #3408

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #3409


          Rus gazeteci

          Potine domuz potuğu gibi sağlam geydirmiş :he:

          doğru demiş aslında sadece Ticaret değil

          bizim abazhalar gönderdikleri karılarının

          kombaralarını tıka basa $ la doldurup uğurlamasa

          rusyaya O rus lar açlıktan köpek gibi ölürler beahh :he:

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #3410
            Hele bir Bakın Batıdaki Anadolu Türkün Anasına
            belki evlatları yok belkide askerde ama yinede hiç kimseye
            boyun eğimiyor yeşil kart beleş maaş için kaymakamları valilerin
            makamlarına bile gitmiyor elektrik parasını kuruşu kuruşna ödeyip
            her ay başı PTT Ziraat bankası önünde haybeden gelecek fakir
            fukaradan cebren vergi salma adı altında toplanan vergileri iç etmek
            için asalak gibi beklemiyor.Tarlasına kenevir ekip çuvalla para kaldırma derdinde de değil
            o sadece karnını doyurup Rabbine şükür ediyor.

            Şayet Rabbim ona evlat bağışlamışsada ona sıkı sıkı tembih ediyor

            Bak oğul Haram yeme yetim malına el uzatma Bayrağına dinine sahip çık diyerek

            olay bu kadar basit Türkler sömürülüyor ve eziliyor ama en çok sömürenler böğürüp

            tepişiyor bu ülkede Devleti adalatle yönetip kim neyi hakediyorsa onu vermesi gerekenler ise

            gerek koltuğu kaybetme korkusu gerek ....t korkusuyla Bu fukara milletin nasibini

            PEŞKEŞ çekiyor birilerine HOYRATÇA




            Pazardaki küçük satıcılar ile pazarlık etmeyelim!. Onlar marketler zinciri açacak değiller!. Kazandıkları 1-2 lira ile hayatlarını devam ettiren ninelerimiz, dedelerimiz var, tanıyorum. Biz 2 lira ile zengin olmayız lakin onlar evine ekmek götürür!. BU GÖNDERİ ULAŞAN HERKES BU HAFTA MUTFAK ALIŞVERİŞİNİ PAZARDAN BÖYLE NİNE VE DEDELERDEN YAPSIN VE HAL HATIRLARINI SORUP HAYIR DUASINI ALSIN İNŞALLAH!..

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #3411


              Şırnak’ın Cizre ilçesinde, terör örgütü PKK üyelerince şehit edilen er 21 yaşındaki Necati Yenikapı’nın İzmir’de yaşayan babası Fevzi Yenikapı, “Demirtaş’ı Meclis’ten çıkarsınlar. O itleri çıkarsınlar. Ortalığı karıştıran onlar” dedi.

              Ayakta durmakta güçlük çeken şehidin babası Fevzi Yenikapı, “Demirtaş’ı Meclis’ten çıkarsınlar. O itleri çıkarsınlar. Ortalığı karıştıran onlar. Kardeşi kardeşe vurduran onlar. siyaset yapmasınlar. Yazıktır, günahtır. Ben de Kürt’üm. Anam Kürt, babam Kürt. Tek bayrağın altında yaşıyoruz. Türkiye Cumhuriyeti vardır. Başka bayrak yok. Al yıldızlı bayrağımız var. Kimseden korkmayız. Kim gelirse gelsin” diye konuştu.

              http://www.milliyet.com.tr/sehit-bab...haber-1134801/

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #3412
                Sur'da patlama ve çatışma... 9 güvenlik görevlisi yaralı

                http://www.milliyet.com.tr/sur-da-pa...undem-2170664/

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #3413


                  400 bin Türkmen PYD tehdidi altında

                  Suriye Türkmen Meclisi Başkanı Mustafa, '400 bin Türkmen PYD tehdidi altında,
                  Türkmenlerin kökünü kazımak istiyorlar'
                  dedi.

                  Suriye'de varoluş mücadelesi verdiklerini dile getiren Mustafa, dünyanın artık bu katliamları görmesi gerektiğini söyledi.
                  Rus uçaklarının, Türkmenlerin yaşadığı Hama ve Humus kırsalında Türkmen katlettiğini anlatan Mustafa, "Rusya, DAEŞ, Esed ve PYD, Türkmenlerin kökünü kazımak istiyor. 4 cephede savaşmamıza rağmen topraklarımızı teslim etmeyeceğiz" diye konuştu.

                  Mustafa, baştan beri DAEŞ ile mücadele etmelerine rağmen PYD'ye verilen desteğin kendilerine verilmediğini ifade etti.

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #3414


                    PKK ile ve PKK'nın uzantıları ile topyekûn mücadele edilmesi gerektiğini ifade eden Destici, şunları kaydetti: "Ama PKK'ya bu imkanı veren, bu alanı açan, bu bölgeye onları çok rahat bir şekilde bırakan yetkililerin de mutlaka adalet ve hukuk önünde hesap vermesi gerekir. Bedeli millet ödüyor, bedeli ülkemiz ödüyor. Buna sebep olanlar niye bedel ödemiyor. Esnafa ve vatandaşa mali destekler verilecek. Bunları yanlış bulmuyoruz. Seni yaptığın hatadan dolayı millet bu bedeli ödüyor. Bu ortamı sağlayan bunun bedelini niye ödemiyor? Devlet ödüyor, millet ödüyor. Bu ortamı sağlayan niye bedel ödemiyor? Orada ihmali, hatası, kurusu, ihaneti mutlaka onların da hukuk önünde bedel ödemesi lazım ki bir daha aynı süreçleri ülkemiz ve milletimiz yaşamasın."

                    'DEMİRTAŞ, BİR HAFTADA İKİ İHANET GERÇEKLEŞTİRDİ'

                    Selahattin Demirtaş'ın son bir hafta içerisinde iki ihanet gerçekleştirdiğini ileri süren Destici, şöyle devam etti: "Bunları yutacak mı Türkiye Cumhuriyeti devleti? Meclis bunları yutacak mı? İktidar bunları yutacak mı? Sadece kürsüden eleştirip hamasi sözlerle mi geçiştirecek? Bununla ilgili hukuki süreç niye başlatılmıyor?

                    Eğer samimiyse iktidar partisi bu işte, iktidar partisi buna öncülük yapmalı ama CHP ve MHP de bu sorumluluğun sahibidir. Hatta MHP'nin dokunulmazlığın kaldırılması ve yargılanması ile ilgili Meclis'e hemen teklifini vermesi lazım. Meclis'te hangi gurup ne tavır alıyor, bunu da milletin görmesi gerekiyor."

                    http://www.aktifhaber.com/mustafa-de...r-1280910h.htm

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #3415


                      100 Binlerce Kişinin Yararlanacağı Plan!

                      Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde PKK’lı teröristlerin ortaya çıkardığı tahribatı devlet giderecek.



                      :a-o::düsün:

                      Yorum

                      • ata
                        Tecrübeli
                        • 13 Nisan 2014
                        • 439

                        #3416
                        Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                        Sayın Kasap

                        Bu forumda ,6 yazınız var .. ilk 5 yazı..direkt Sayın kuzu ile ilgili ,fakat..
                        son ileti bambaşka bir boyutta; ilk beş yazıyla tamamen alakasız

                        Sizi şöyle alalım mı...


                        http://forum.keyborsa.com/showthread...047#post632047

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #3417


                          Hürriyet Sur'a girdi teröristler mermi yağdırdı

                          Ulu Cami'nin önünde duran İsmet Berkan ve Sebati Karakurt mermi yağmuru başlayınca oradan ayrılmak zorunda kaldı.

                          Diyarbakır Valiliği’nden aldığımız özel izinle Sur’a girebildik. Girmemiz için de polis bize zırhlı araçla gitmeyi ve neredeyse kafamızı bile araçtan çıkartmamamızı şart koştu. Ulu Cami’nin önünde orayı güvenli sanıp durduk ve araçtan indik ama kısa süre sonra mermiler yağdı"

                          http://www.palo.com.tr/a/h%C3%BCrriy...d%C4%B1-995203

                          Sizedemi lo lo yaptılar len ismet etekli yaban domuzları

                          gerçi size dost ateşi yapmışlardır baldırlara o bir türlü

                          bunların yaban domuzu olduğuna inanmadığınız

                          gergedan kellenize


                          ...dikli Figenle Demirbaşıda alsaydınız yanınıza hafif silah onlar

                          bişey yapmaz sadece kevgire dönerdiniz

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #3418


                            Sendikalardan terör operasyonları için iş bırakma eylemi

                            KESK, DİSK ve TMMOB, terör operasyonlarına son verilmesi için iş bırakma eylemi yapacak.

                            http://www.ensonhaber.com/sendikalar...015-12-28.html

                            Milletin vergileriyle Kamudan beslenen Terörist Yuvaları

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #3419
                              Anonymous'u Ayyıldız Çarptı

                              Türkiye€™ye savurduğu tehditlerle gündeme gelen hacker grubu Anonymous’un sitesi, 'Ayyıldız Tim' tarafından ele geçirildi.

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #3420


                                MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural, HDP tarafından yapılan özerklik açıklamalarına tepki göstererek, devletin içinde bir gecekondu kurulmasına izin vermeyeceklerini söyledi.

                                Bu coğrafyayı vatan yapanlar, millet olarak kardeşçe yaşayacaktır.€

                                Başkanlık sisteminin bir üst yapı olduğunu, bunun alt yapısının eyalet ve özerklik olduğunu belirten Vural, AKP hükümetini eleştirerek, bu yönde yapılan açıklamaların hendek kazanlara cesaret verdiğini kaydetti. Vural, €œTürkiye€™nin sistemini değiştirmek tamamen terör örgütünü ve bu coğrafyada yapılacak ameliyatı meşrulaştırmaktır€ diye konuştu.

                                Birçok üniversitede PKK terör örgütünün yapılanması olduğunu ve olayların yaşandığını belirten Vural, Cumhurbaşkanı Erdoğan€™a şöyle seslendi: €œBu olaylar karşısında neden YÖK’ü göreve davet etmiyorsunuz?”

                                Dokunulmazlıklara yönelik sorulara cevap veren Vural, €œBenim askerim kurşunlanacak, Kürdistan talebi dile getirilecek, siyasetçiler teröristleri cesaretlendirecek ondan sonra bunun adına siyaset diyeceksin. Terörü bölünmeyi meşru gösteren hiçbir siyasetin meşruiyeti yoktur€ şeklinde konuştu.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information