VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #1276



    4 Ocak 2016 , görüşmek üzere mutlu yıllar.

    Yorum

    • Kasap
      Katılımcı
      • 05 Aralık 2015
      • 91

      #1277

      Yorum

      • Kasap
        Katılımcı
        • 05 Aralık 2015
        • 91

        #1278

        Yorum

        • Kasap
          Katılımcı
          • 05 Aralık 2015
          • 91

          #1279

          Yorum

          • HAKİKİ ÖZ DAYI
            Katılımcı
            • 02 Ekim 2013
            • 82

            #1280
            ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bu klibi paylaştığımda Vob 91825 görüp 91075 ,Garan 7.45 görüp 7.37 kapatmıştı
            Bugün Vob 89300 Garan 7.20 gördüler ,henüz 2 gün ..ilginç
            TOPİĞİ baştan tekrar okudum bin'i aşkın yazı .. alemde alışık olmadığımız üst düzey paylaşımlar fakat Patron'un yazıları hariç beni en çok etkileyen bu 2 klip oldu.







            Teveccühünüz Sayın ata ,siz ki her bir klibiniz ile 10 bin point yaparak alemi darmadağan eden birisiniz

            Hörmetler

            http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B0T/page16

            http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page330


            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #1281
              HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Teveccühünüz Sayın ata ,siz ki her bir klibiniz ile 10 bin point yaparak alemi darmadağan eden birisiniz

              Hörmetler

              http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B0T/page16

              http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page330



              Böylesine bir "Dilsel Edinç" e ,gavurcası "Linguistic Competence" e..

              Güzelim avatara güzelim nick'e ..

              Tereciye tere satmak haddimiz değil..biz ki sadece emir kuluyuz ,fedaiyiz

              Ne diyelim..ellerinizden öperim.

              Hörmet bendenizdendir.


              Yorum

              • ata
                Tecrübeli
                • 13 Nisan 2014
                • 439

                #1282
                http://forum.keyborsa.com/showthread...-online/page73

                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Ya bu Google bile bilmiyo ilişkiyi alakayı kuramadı demek ki, satranç siteleri de

                epey ilgisizler anlaşılan sayın CR7 bayım, şu bizim meşhur Çoban matı aynı zamanda

                sizin Napolyon açılışı olmakta neredeyse tek yumurta ikizleri mübarek..

                Birinde Vezir ilk çıkış hareketi iki çapraz daha ileride, diğerinde geride..

                Senaryo aynı, hedef tehdit noktası, diğer hamleler adetleri ile, beklenti vesaireler

                kaçışlar dahil tamamen aynı nihayetinde..

                Garip.., koskoca sektörün böylesi temel bir adaşlıktan, eşanlamlılıktan haberi dahi yok ?? )..

                Yorum

                • ata
                  Tecrübeli
                  • 13 Nisan 2014
                  • 439

                  #1283
                  http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B0T/page13

                  ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Sen tavlayı öğren de hele ,sonra satrancı konuşuruz

                  Napolyon hareketini biliyormusun satrançta

                  Bir büyüğün gelsin bir daha karşıma ,hatta 2 -3 büyüğün ,toptan gelsinler

                  Yorum

                  • ata
                    Tecrübeli
                    • 13 Nisan 2014
                    • 439

                    #1284
                    Sayın BEéLLrock bayım

                    Bu sebep ile bu forum Referans bir forum'dur ..teee nerdeyse 2 yıl önceden yazılmışlar şimdi yazılıyor

                    Patron'n müsaaadesi ile, Napolyon hareketini bu alemde ilk defa yazan kişi olarak.....

                    Çoban matı ile Napolyon hareketi bir bütün olarak benzerlik gösterse de fark her zaman olduğu gibi ayrıntıda'dır

                    Şöyle ki ,Çoban mat hareketinde vezir kendi sahasında tehdit oluştururken ,Napolyon hareketinde vezir direkt rakip sahaya geçiyor

                    At hamlesi ise İtalyan stili olduğu için bambaşka bir konu ki beni aşar .

                    ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    kırlangıç , bak güzel paylaşımlar yaptığında ne kadar güzel ,herkes takdir ediyor.. işte böyle ol ki bende senle gurur duyayım
                    bak bu alemde bir tek sen birde sn dimitri var konuşabildiklerim ,yanlız birisiyim yani

                    demin bahsettiğim hatun aradı ,anca uyanmış , güzel yemekler yaptım bu gece de gel diyor

                    tabii mevzu yemek değil herhalde tam uyanmış yani

                    şimdi ben çıkıyorum ,malum hisse 7.54 (+%6) tabelada 3 sırada ; Vob 91975

                    bu akşam yokum anladığın gibi yarın gelebilirim gelmeyedebilirim
                    duruma bağlı
                    buralar sana emanet ,iyi göz kulak ol

                    ben şimdi karı'ya gidiyorum

                    çauv

                    Saygı ile


                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #1285


                      Yeni yılda herkese bol kazanç ve mutluluk dilerim.

                      Yorum

                      • HAKİKİ ÖZ DAYI
                        Katılımcı
                        • 02 Ekim 2013
                        • 82

                        #1286
                        ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Sayın BEéLLrock bayım

                        Bu sebep ile bu forum Referans bir forum'dur ..teee nerdeyse 2 yıl önceden yazılmışlar şimdi yazılıyor

                        Patron'n müsaaadesi ile, Napolyon hareketini bu alemde ilk defa yazan kişi olarak.....

                        Çoban matı ile Napolyon hareketi bir bütün olarak benzerlik gösterse de fark her zaman olduğu gibi ayrıntıda'dır

                        Şöyle ki ,Çoban mat hareketinde vezir kendi sahasında tehdit oluştururken ,Napolyon hareketinde vezir direkt rakip sahaya geçiyor

                        At hamlesi ise İtalyan stili olduğu için bambaşka bir konu ki beni aşar .




                        Saygı ile

                        Paradoksal ironiyi anlıyamadım.

                        Yorum

                        • ata
                          Tecrübeli
                          • 13 Nisan 2014
                          • 439

                          #1287
                          Dipten yaklaşık 2bin puan üstte bir kapanış

                          Fark ayrıntıdadır ,her zaman olduğu gibi.

                          Patron geldikten sonra kısmetse gene görüşürüz.



                          Yorum

                          • HAKİKİ ÖZ DAYI
                            Katılımcı
                            • 02 Ekim 2013
                            • 82

                            #1288
                            Şimdi anladım ,bizde o zaman geliriz bi daha

                            Yorum

                            • HAKİKİ ÖZ DAYI
                              Katılımcı
                              • 02 Ekim 2013
                              • 82

                              #1289
                              Aslında .. hikaye belli de

                              Erken anlatılırsa tadı kaçar ,önce tecrübe etmek gerek..

                              Eyvallah...



                              Yorum

                              • Misafir

                                #1290
                                Bu sebep tavla tercihim, mübarek oyun..

                                Satranç herdaim bi garip sıkıcı ve eksik hissiyatta..

                                Zar'ın kendi bile bir detay bir ayrıntı.. İşin kumarı hariç

                                tabi..

                                Sohbeti vs vs bilare ha keza..

                                Sağlıcakla..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information