VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #811
    En son Çin'li Japonlar şeker11eme yapıyodu..

    Son alana kadar, tekrar alabilirler..
    ...
    Hint de iyidir Paki de.. Afgan Özbek hele..

    Hindi kötüdür, iyiki hindi diye bizde ülke adı yok ??..

    Ayrıca format iyimiss, fon'mat nasıl piyasa? tdk. bknz. )

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #812
      http://forum.keyborsa.com/showthread...-online/page34

      bundan da olabilir yani
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #813
        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        kumar ve 007 ile devam edelim

        dakika doğrusu saniye 57-58 dikkat ile
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #814


          çok ilginç yaniii ,çook
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • Misafir

            #815
            1.08, tek bir saniyeliğine )

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #816


              Değerli sinter ve değerli bayım belrock ,şahsınızda herkese İyi geceler
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #817
                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                1.08, tek bir saniyeliğine )
                Değerli bayım ,iyi geceler dileğimden sonra tekrar yazdırdınız bana ,ne diyeyim şimdi ...

                Hörmet fakir bendenizdendir ,her zaman olduğu gibi
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • Misafir

                  #818
                  )).. ThanXus..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #819
                    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Değerli bayım ,iyi geceler dileğimden sonra tekrar yazdırdınız bana ,ne diyeyim şimdi ...

                    Hörmet fakir bendenizdendir ,her zaman olduğu gibi
                    Estafırullah, hürmetler, en iyi geceler..

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #820
                      tabii ki onların etkisi olabilir de ...
                      siz anımsadıınızın hangi sayfada olduğunu ne gibi bir yetenekle bulabiliyorsunuz merak ediyorum
                      afgan özbeğini de kendileri söyledi afganlaşmış özbek afganistan kökenli özbek eskiden beri varmışlar görünüş afgana yakın ama özbek
                      2 tane var işyerinde ..
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #821
                        bunların da etkisi olabilir

                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #822
                          hafta sonu orucu pilav ve yoğurt serbest
                          yoğurt küçükbaş olmalı
                          iktirin lem öyle oruç mu olur ..18 saat fenalık geçirmeden ...
                          diyemedim tabi
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • Misafir

                            #823
                            ) Sağdaki (bize göre)) daha bi Özbek Afgan anlaşılan.. Diğerinde sanki biraz

                            Ege havası bile var, Mediterranian style da olabilir kardeşimiz..

                            Uyumak serbest mi yoğurt pilav üstü? ve karabiber neden yok?, hadi

                            yoğurdun suyu bile var desek.. Anlamadım yani )
                            ...

                            Meksikalı da varmıdır oralarda?) Taco nefis style.. Can çeker, global food..

                            tavuk kızartma mı yiyolar resimde arkadaşlar?)..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #824
                              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              tabii ki onların etkisi olabilir de ...
                              siz anımsadıınızın hangi sayfada olduğunu ne gibi bir yetenekle bulabiliyorsunuz merak ediyorum
                              afgan özbeğini de kendileri söyledi afganlaşmış özbek afganistan kökenli özbek eskiden beri varmışlar görünüş afgana yakın ama özbek
                              2 tane var işyerinde ..
                              Güzel soruymuş valla bayım..), yinede; az öz yazdığı ve dönemsel zihinsel hafıza

                              arşivlediği için, ilgi zaman aralığından genel alıntı yöntemi en azından şablonu

                              olsa böyle bir işin, gerisi ilgi ustasının maharetinde detayla şekillenerek.. gibi

                              olabilir belki?).. Ve de; yazarken yüreğini ortaya koymuşsa akılda da kolay kalır

                              neyin ne olduğu.. da diyebiliriz )

                              Yorum

                              • sinterklass
                                Tecrübeli
                                • 17 Mayıs 2009
                                • 1522

                                #825
                                ))
                                değerli büyüğüm bunlar benim geçen sene gezdirdiğim hintli turistler
                                ardı peşi sıra konusurken 3 gün kafamı sağa sola salladım ....
                                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information