VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #766


    Son bir defa bu grafiği gönderiyorum ... Hisse direnç noktası olan 8.69 u uğramadı bile ..5 günlük EMA olan 8.66 den döndü

    Teknik işte
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #767


      Klip ilk defa fakat eser ikinci defa

      Garan 8.44 Vob 100075 Endeks 81937 .. CDS yeşil ..Dolar bayağı bi yeşil 2.6637,

      Dow kırmızı Dax kırmızı ..Mscı epeyce %3.32 kırmızı

      Son Şarkıyı Çal Kemancı Gelmeyecek O yalancı

      Sevgiler
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #768


        sizin yapacağınız işin ...
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #769

          Son Şarkıyı Çal Kemancı Gelmeyecek O yalancı


          İkidir bu eseri gönderiyorum Palacan gereğini yapıyor ..ne çok son şarkı varmış ya elemanda


          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #770
            Garan 8.31 görüp 8.55 kapattı , Vob 98350 görüp 100625 kapattı ,Endeks 80703 görüp 82319 kapattı

            İlginç ötesi hadiseler

            Dow yeşil Dax kırmızı,CDS yaşil fakat MSCI de yeşil ,ee TAHVL de yeşil Dolar zatii yeşil 2.6897

            Sevgiler


            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • Misafir

              #771
              Halledecez, teknik-temel minimum 87 altına basacaz Bizt'ik miop'u ilk etap,

              40'ı çıkmaz gayri bunun.. Ve dahi sonrası sonra, çünkü çinko haram çok bulaştı bu merete )..

              En kötü Haziran vade ki 2 hafta kaldı aktifleşmesine, mee'leticez bu

              namussuzu, elele omuz omuza cümle cemaat hep beraber inşallah..

              Ha feleği şaşacak ele birilerinin ama nafile..

              Yorum

              • Misafir

                #772
                Sn. sv CR7 bayım, Minecraft clip süper güncel zamanlamaydı yine )

                Oğlanlar büyük keyifle izledi ve inanamadılar bizim ortamın güzelliğine..

                Thanks again.. Hele ortanca 6 yaş; bu en sevdiğim 2. şarkı dedi.. ) Artık

                ne demekse ?), babasına çekmiş maşallah kerata..

                Üstüne İncesaz ve Dilek Türkan tam taptaze ziyafet oldu bana.. AnadoluJet style..

                Epeydir varlar ancak haftasonu uçakta ailecek enfes dergilerimizi tüketirken

                aklıma yer etmişti.. Tez yetiştin, sağol varol.. Sanırsam yolculuklar yine bol bu ara,

                sağ salim inşallah dualarla..

                Yorum

                • Misafir

                  #773
                  Sv. Sn. emektar sinterklass bayım, Allah mesut etsin..

                  BalAyı var mı balAyı.. Tam zamanları ) kısmetine bu ara..

                  Adı üstünde bi ara bi short patlatırsın tahminim..

                  Nikah da keramet inşallah diyelim.. Af buyur bizde yaşlanıyoruz gari,

                  mürüvetin ilk mi?, ilkse bi ara ekistıra short vaciptir, değilse de farzdır

                  yani artık bilesin.. )) Tiyomuz bu kadar, eli boş yazdık, hoş gör gönüller bir olsun..

                  Maşallah..

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #774
                    Bellrock bayım
                    Anlaşılan siz de büyüğümsünüz ortanca 6 yaş ve eğitim olunca.. Yeni anladım maalesef.
                    allah hepinize güzel ömür versin..

                    Anladığım o ki sadece paylaşımlarınız değil okumanız da ince ince not edercesine..

                    Mürvet ilk.. Haliyle 1sene dolarda bekleşmek tek seçenek şimdilik.. Balayı düğün sonrası Haziran başına nikah malum tayin önleme çalışmaları..

                    İki cihanda niyet önemlidir bu mesajınızdan sonra benim nezdimde niyetiniz bellidir..
                    Gönül dolduktan sonra elin boş olması ne ola ki.. Sevgiler saygılar..
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #775
                      dolar 2.7140 tahvl 9.18 ve piyasa bana mısın demiyor ..ilginç ,piyasayla inatlaşmak olmaz 8.45 den flatledim.
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #776


                        Şimdi ben flatledim ya ... bunun tamda şuhluhu tuttu şıllığın
                        Nazire yaparcasına 8.35 kapattı ..on gün bekledim ya ; sayfalarca yazı klip şiir şarkı grafik makroekonomi microekeonomi her bi şeyi paylaştım.. bu mu olacaktı
                        ya bi kere ya ..çürüyüp gitmeden bi kere yeter inanki.. noolur
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • HAKİKİ ÖZ DAYI
                          Katılımcı
                          • 02 Ekim 2013
                          • 82

                          #777
                          HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Eninde sonunda dozu arttıracağınızı biliyordum.


                          Sizin takip ettiğiniz cds ve dolar tepede mscı dipte ,gene hangi oyunun peşindesiniz.


                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #778
                            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Sn. sv CR7 bayım, Minecraft clip süper güncel zamanlamaydı yine )

                            Oğlanlar büyük keyifle izledi ve inanamadılar bizim ortamın güzelliğine..

                            Thanks again.. Hele ortanca 6 yaş; bu en sevdiğim 2. şarkı dedi.. ) Artık

                            ne demekse ?), babasına çekmiş maşallah kerata..

                            Üstüne İncesaz ve Dilek Türkan tam taptaze ziyafet oldu bana.. AnadoluJet style..

                            Epeydir varlar ancak haftasonu uçakta ailecek enfes dergilerimizi tüketirken

                            aklıma yer etmişti.. Tez yetiştin, sağol varol.. Sanırsam yolculuklar yine bol bu ara,

                            sağ salim inşallah dualarla..




                            Değerli bayım ,size zahmet sorabilecekmısınız birinci şarkının bu olup olmadığını... gerçi klip official değil
                            ve fakat repertuarda 2 şarkı daha var ama sanki birinci bu.
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #779
                              Garan 8.35 Vob 99050 Endeks 81357 (toptan kırmızı yanee ),Dolar 2.7312 gördü an itibarıyla 2.7087

                              Dow yeşil Dax yeşil Cds yeşil Dolar yeşil ee bi tek Mscı kırmızı,bu ne iştir ya

                              İyi geceler dilerim.


                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #780
                                100 lot 8.43 açık yaptım bi o kadar da 8.47 ye yazdım giderse ortalama 8.45 olacak ,bizim ticaretimiz de böyle işte maksat komsiyon ödeyelim
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information