Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
okyanus ötesi aldığım bir bilgiyi paylaşmak istiyorum
rusya is senction yani out of order yani yaptırımda (şu an en büyük müteffiği Türkiye )
amerika borsası yükselecek özellikle alibaba ya dikkat diyorlar çok çıkabilir ama amazon gibi backbown u kuvvetli olmadığı için düşebilirde diyorlar(alışık olduğumuz yorum)
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Dakikalık baktığım kendime göre graf ta henüz senin yönünde bir sinyal almadım ama sizin de vardır bir bildiğiniz inşallah
Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .
bildiğimden değil dünkü grafa göre 84084 ü gözüme kestirdim geçmez dedim onu geçtiği gibi bugünkü direnç hattını da geçti gibi şimdilik
estağfurullah kardeşim
dakikalık ne kadar güvenilir biliyoruz şu anda sana çalışıyor
Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .
Yorum