Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
sistem mistem hikaye anlaşılan içgüdülerin tersine gittin mi iş tamam
tabii işin şakası sistem tam zamanında hemde 3 kere uyarmış ama ki 9.44 den sattığını 9.50 den yerine koymak her babayiğidin harcı değil işteborsa bu ,bunu yapan kazanır yani anında adapte olacağın
geçen grafik gönderdiğimde değerler görünmuyordu o ilk grafik olduğu için gönderirken acemiliğime denk geldi yani bir çok üstat gibi sanki sihirli formülü bulmuşum gibi gizlemedim grafik göndermedeki acemiliğidi .. bizde her şey açıkta saklıyacak gizletecek bir numaramız yok , neyse o
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
önümde 2 yol var ya borsayı bırakacağım ya da daha büyük bir sermaye ile devam edeceğim , çok zor bir seçim düşüneceğim..sermaye şimdilik kuşa döndü ,hayırlısı İNŞALLAH
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum