VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #2476
    sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    132450den shortlandık
    134875 kapattım yukarı 1500 yaparsa tekrar shortlarım ..
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #2477
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #2478
        134900 %75 poz long
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • iki gozum

          #2479
          çin başbakani li: çin ekonomisi üzerindeki aşaği yönlü baski gelecek yil daha da büyük olabilir

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #2480
            134700 stoplu bekliyorum eller tetikte
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • sinterklass
              Tecrübeli
              • 17 Mayıs 2009
              • 1522

              #2481
              sn iki gözüm kaç gramdayız bir türlü kalkmadı
              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #2482
                egeli hocam poz yok hala doğru mu ? yukarıları mı bekliyorsun ?
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #2483
                  çok yordu be .... canım çıktı ...
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • iki gozum

                    #2484
                    sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    sn iki gözüm kaç gramdayız bir türlü kalkmadı
                    An itibari ile XU 100 - 393 grm.

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #2485
                      full longladım ama ömrümden ömür gitti
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #2486
                        çık ulan borsa
                        bir kere de bize gül
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • iki gozum

                          #2487
                          iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Ben uzun vade hisse yatırımcısıyım VİOB da yeniyim,mantığını öğrenmeye çalışıyorum.
                          Aslında tek başına VİOB da pozisyon almak doğru değil.(bence)
                          Mesela portföyümde Garan (7 tl den) veya THY (10 tl den) ucuz maliyetli olsa, güncel fiyatları sigorta etmek için VİOB da sadece hedge amaçlı short pozisyon alırım.
                          20 Kasım da ilk pozisyonumu aldım 1 ayda 3000 kazandım son 5 günde 10.000 kaybettim bu gün toplamda 1100 tl zarardayım.
                          Az önce aracı kurumum ile görüştüm vade sonu nasıl olacak diye?
                          Anladım ki sadece VİOB da para kazanmak için işlem yapmak bana göre değilmiş.
                          VİOB cular gerçekten zavallılar dersem kimse darılmasın.(kendime yazdım-kimse alınmasın)


                          YTD

                          Yorum

                          • sinterklass
                            Tecrübeli
                            • 17 Mayıs 2009
                            • 1522

                            #2488
                            misafir var mecbur 135 100 kapattım akşam görüşmek üzere..
                            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                            Yorum

                            • iki gozum

                              #2489
                              iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Az önce aracı kurumum ile görüştüm vade sonu nasıl olacak diye?
                              Anladım ki sadece VİOB da para kazanmak için işlem yapmak bana göre değilmiş.
                              VİOB cular gerçekten zavallılar dersem kimse darılmasın.(kendime yazdım-kimse alınmasın)


                              YTD
                              Hatta bu ortamda borsada işlem yapmak bile iş değil.
                              Saçma sapan hisseler olmayacak fiyatlara yükseldi,kimler alıyor bu fiyata bu malları?
                              Oylum,oylum fidan boylum.

                              YTD

                              Yorum

                              • iki gozum

                                #2490
                                Çek yasağı kararları Kasım ayında bir önceki aya göre arttı


                                Kasım ayında, çek yasağı kararları bir önceki aya ve geçen yılın aynı
                                ayına göre artış gösterdi.

                                Türkiye Bankalar Birliği Risk Merkezi'nin yayınladığı verilere göre 2018
                                yılı Kasım ayında 6 bin 106 adet ve 2019 yılı Ekim ayında 6 bin 306 adet
                                olan çek yasağı kararları geçtiğimiz ay 6 bin 137 bin oldu.

                                Yılın tamamındaki çek yasağı kararları 73 bin 228'e ulaştı.

                                Kasım ayında bin 885 ve yılın genelinde 16 bin 123 adet çek yasağı ortadan
                                kaldırma kararı verildi.
                                __________________________________________________ _____________________

                                Borsa nereeeeeeee,piyasanın gerçekleri nireeeeee?

                                Ton,Ton,Ton,Dardanel Tooooon.

                                YTD

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information