VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • iki gozum

    #2461
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilmem ,sence!?
    Ben uzun vade hisse yatırımcısıyım VİOB da yeniyim,mantığını öğrenmeye çalışıyorum.
    Aslında tek başına VİOB da pozisyon almak doğru değil.(bence)
    Mesela portföyümde Garan (7 tl den) veya THY (10 tl den) ucuz maliyetli olsa, güncel fiyatları sigorta etmek için VİOB da sadece hedge amaçlı short pozisyon alırım.
    20 Kasım da ilk pozisyonumu aldım 1 ayda 3000 kazandım son 5 günde 10.000 kaybettim bu gün toplamda 1100 tl zarardayım.

    Yorum

    • iki gozum

      #2462
      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Bütün gün sana 2 soruyu defalarca sordum cevaplıyamadın ..ne dedim sana burası başka bir mekan

      Oku ..değerlendir ..mekana göre yaz çiz ..ben diğerleri gibi değilim ..iyi niyetli herkesi korurum kollarım ve umuma katkısı varsa severim sayarım ..

      Sevgili iki gozum ,sen bir bütün olarak donanımlısın ..ama biraz eksiksin ..bilgi olarak değil ama

      Sevgiler
      Google sordum, cevabı buldum ve yazdım.
      Matematik derken nasıl formüle edeceğim bilmiyorum.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #2463
        iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Ben uzun vade hisse yatırımcısıyım VİOB da yeniyim,öğrenmeye çalışıyorum.
        Aslında tek başına VİOB da pozisyon almak doğru değil.
        Mesela portföyümde Garan (7 tl den) veya THY (10 tl den) ucuz maliyetli olsa güncel fiyatları sigorta etmek için VİOB da sadece hedge amaçlı short pozisyon alırım.
        20 Kasım da ilk pozisyonumu aldım 1 ayda 3000 kazandım son 5 günde 10.000 kaybettim bu gün toplamda 1100 tl zarardayım.


        Bir bütün olarak süper,5.46-51..iki kere
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #2464
          iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Google sordum, cevabı buldum ve yazdım.
          Matematik derken nasıl formüle edeceğim bilmiyorum.
          Sayın sevgili iki gozum

          Güzel bir muhabbet oldu ..ALLAH rahatlık versin ,şahsınızda herkese huzurlu geceler diliyorum

          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • iki gozum

            #2465
            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            https://www.youtube.com/watch?v=Ps6FcngSaiQ

            Bir bütün olarak süper,5.46-51..iki kere
            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Sayın sevgili iki gozum

            Güzel bir muhabbet oldu ..ALLAH rahatlık versin ,şahsınızda herkese huzurlu geceler diliyorum

            https://www.youtube.com/watch?v=U68B0MW4GIA
            sn CR7,Sizi tanıdığıma memnun oldum.
            Sizede ALLAH rahatlık versin.
            2 filmde süper dublaj.

            Yorum

            • iki gozum

              #2466

              394 grm üzerinde SAT-394 grm altında AL.
              Dünde böyle 5 defa zig-zag yaptı.

              YTD

              Yorum

              • iki gozum

                #2467

                Dollar 5.94 de dayandı.

                YTD

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #2468
                  Hala büyüyemedim ....
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • iki gozum

                    #2469
                    sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Hala büyüyemedim ....
                    Büyüme,hep küçük kal.
                    Büyürsen sorunlarında beraber büyür.

                    Yorum

                    • iki gozum

                      #2470


                      Biz mekanı açtık patron ne zaman gelecek?

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #2471
                        Patronun işleri yoğundur diye düşünüyorum ....
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #2472
                          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Sen ağır görmemişin

                          Akşam konuştuklarımdan sonra gittim ,Bench Press yaptım ,sonra Deadlift,Barbell Curls,Dumbell Hammer Curls,Neck Pulldown,Upright Rows,Hanging Knee Up,Adonis çıkarma ve yarım saat kelebek yüzme ..veyarın bi çok tahtayı indirme kaldırma
                          İşi çoktur çok Allah yardımcısı olsun.
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • iki gozum

                            #2473
                            İsveç Merkez Bankası, 5 yıllık negatif faiz oranı uygulamasını sona erdirdi


                            İsveç Merkez Bankası, politika faizi oranını çeyrek puan artırarak % 0'a
                            çıkardı
                            ve 5 yıldır süren negatif faiz oranı uygulamasını sona erdirdi.

                            Banka, -0.25% olan faiz oranını sıfıra çekerek, negatif faiz uygulamasından
                            çıkan ilk banka oldu.
                            __________________________________________________ ______

                            Kafa buluyorlar amk.

                            Yorum

                            • iki gozum

                              #2474
                              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              İşi çoktur çok Allah yardımcısı olsun.
                              CR7



                              Vücut yapmak kadar korumak da önemli.
                              Çoook çalışmak lazım çoook.

                              Yorum

                              • iki gozum

                                #2475


                                394 ve üzeri SAT- Altında AL.

                                YTD

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information