CR7 Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Aslında tek başına VİOB da pozisyon almak doğru değil.(bence)
Mesela portföyümde Garan (7 tl den) veya THY (10 tl den) ucuz maliyetli olsa, güncel fiyatları sigorta etmek için VİOB da sadece hedge amaçlı short pozisyon alırım.
20 Kasım da ilk pozisyonumu aldım 1 ayda 3000 kazandım son 5 günde 10.000 kaybettim bu gün toplamda 1100 tl zarardayım.








Yorum