Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • istinyetilkisi
    Aktif
    • 12 Temmuz 2016
    • 273

    #3436
    sarısıcak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "Ekonominin başına Mehmet Şimşek geçecek." gibilerinden bir dedikodu dolaşıyor.
    Bunun sonucu ne olabilir?
    20 yııllık bir iktidar tıkanmış bir sitem var mükemmel bile olsalar biz borsacılara yeni hikayeler lazım.Chp de harikalar yaratamaz köprüden son çıkış lafı enkaz devraldık diyecekler. Bize yeni yalanlar lazım yoksa borsa yükselmez.

    Yorum

    • Misafir

      #3437
      sarısıcak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      "Ekonominin başına Mehmet Şimşek geçecek." gibilerinden bir dedikodu dolaşıyor.
      Bunun sonucu ne olabilir?
      Gezegen yerinden oynar, bigben teoride bile hafif kalır.. Da öyle bi gündemcik bile kalmadıki, kanale$ İstanbul dahi gibi düşünmek lazım ).. Abartmak modaysa.. Hangi iktidar davet edecekmi$ diyelim bari taze palavralar olsun..

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #3438
        Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

        Şimdi bana 3000 index görünüyor.
        Seçimi kılıçdar kazanması lazım.
        Bademler kaçar 3000 e kadar.
        Sonrası ralli kuzunun 10000 i.
        Bist grafiği bunu düşündürüyor.
        Kuzu yine bilecek.

        Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

        Yorum

        • akarcay
          Yeni Üye
          • 19 Mayıs 2009
          • 25

          #3439
          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          %58 - %42 zorlayan yolda %56 - %44 artarak netleşirken %55 ile bile ++%1X kemiksiz fark aylardır oturmuş realiteyken..

          Meclis çoğunlu azınlığı ha keza.. 1. tur desek öyle..

          Daha seçim hesabı bilmemezlik yok anlık olarak.. TAze mevzular.

          Gerisi borsa hesabını yapıcaz.. Nerden ne zaman nasıl çıkar? ile 8000'ler ilk durak

          Viopik 0R Bist, çokta farkmaz zaten.


          Siz Türkçe bilmiyormusunuz.Anlamak için bayağı uğraştım ama nafile.İnsanların zamanını çalıyorsunuz….

          Yorum

          • muratti
            Aktif
            • 09 Eylül 2007
            • 266

            #3440
            Sayın kuzu Amiral ne olur acaba 3 gündür iyi gidiyor. Secim sonucunu beklesekmi acaba

            Yorum

            • raistlin39
              Katılımcı
              • 21 Temmuz 2016
              • 171

              #3441
              muratti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Sayın kuzu Amiral ne olur acaba 3 gündür iyi gidiyor. Secim sonucunu beklesekmi acaba
              Sayin kuzu ben de şöyle sorayim,

              Amiralin boyle gitmesi, erdoganin ilk turda kazanacagi anlamina mi gelir?

              Yorum

              • Misafir

                #3442
                "Hiç bir şey göründüğü gibi değildir."

                By kuzu

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #3443
                  Seçim bitti beyler
                  Tertemiz bir seçimde kk en az 58 ile alıyor
                  Oy çalma sahte oy vs ile 52 bandına dusurebilirler en fazla
                  Sistematik bir hile ile 2. Tura kalır veya bay kriz kazanır
                  Seçimi kabul etmeme durumu soru işareti?

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #3444
                    seçimi millet ilk turda kazanırsa
                    dolarda ve bistde bir düşüş olabileceğini düşünüyorum.
                    ekonomi politikası değişeceğinden dolarda....
                    bademler satacağından bistde....

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #3445
                      Düşürmeyecek havı tilki

                      Yorum

                      • kurt
                        Tecrübeli
                        • 20 Aralık 2022
                        • 1361

                        #3446
                        son birkaç gün alımları beni ikna etti..

                        LONG poz. aldım...

                        Seçime hisse ve LONG poz..
                        Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #3447
                          Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

                          Vay anasını seçime tam 4800 direncinde girecek bunlar . Ama çıkışa ikna olmadım.
                          Seçim ertesi basacaklar.
                          Kaçan kaçana olacak.
                          Şimdi alan yabancı 3 e 5 e bakmıyor.yada günlükçü .kılıçdarın gelişini kutluyor.

                          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                          Yorum

                          • Misafir

                            #3448
                            akarcay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Siz Türkçe bilmiyormusunuz.Anlamak için bayağı uğraştım ama nafile.İnsanların zamanını çalıyorsunuz….
                            Seçimi diyorum, reis diye ortada gezinen gezdirilen reJ0 ve avanesi akepe'den bahsediyorum.

                            C.B. mazbatası başta olmak üzere, meclis ve ittifak çoğunlukları dahil

                            ilk turda herşeyini kaybeder malumlar diyorum. Türkçe diyorum.

                            Açık ara kaybedecek bu güruh diyorum. %11 civarı minimum %16'lara varabilen farklarla hezimete uğrarlar mevcut görüntü diyorum.

                            Daha fazla zamanından da çaldırmaz artık bizim memleket diyorum.

                            Hedef 8000'li Bist çeşit tabelalar olur en az, dövizle belki üstü zaman içinde diye yorumluyorum.

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #3449
                              Konda anketi açıkladı endeksi aldılar

                              Cumhurbaşkanı benim gidişime nasıl sevinirsiniz deyip öğleden sonra çakın varlık fonundaki malları demesin

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #3450
                                Eksi kapar miyiz
                                Dolar koptu vadelide bist tuzak bence

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information