Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kurt
    Tecrübeli
    • 20 Aralık 2022
    • 1361

    #2716
    5.510 ort. ile şort poz. açtım.......
    Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #2717
      guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Benim bir sistemde haftalık çıkışta .6000 olası.
      Ama bir haber herşeyi değiştiriyor.
      O yüzden bilemiyorum artık.
      Ama bistten ben umudumu kestim .
      Ayrıca dünya derin resesyonda.


      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
      bist 100 haftalık
      karmaşık bir tablo
      daha çok mal dağıtımı havası var



      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #2718
        yanlış yere yazmışım.

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #2719
          4800 altı yok dedi hacı tilki

          Yorum

          • Misafir

            #2720
            EyVah eyVah.. +++

            Yorum

            • Misafir

              #2721
              kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              5.510 ort. ile şort poz. açtım.......
              EyVallah.. Nassa dönersin kurda kuzuya yem olmadan ??..

              Yorum

              • arm46
                Yasaklı
                • 21 Ekim 2021
                • 170

                #2722
                Allah Allah Allah Allah Allah pir KUZU hapisten çıkarmış bizi niye ilan etmedin PİR KUZU daha önceden yazardım...Benim gibi bir değeri insanlardan mahrum ettin,olayı bilmeyenler olabilir özelden o kadar mesaj yazdım başkaları aracılığı ile de yazdım umursamadın.Her neyse olayın üzerinden çok zaman geçti ve bir anlamı yok hiç bir şeyin,ben sadece burda mal kitleyici vs dendi böyle birşeyin olmadığını ispat üzere söz hakkı istemiştim ona bile müsade etmediniz bununda bir önemi yok yazdığım nick ile yazdığım senetlerin fiyatı tarihi getirisi orda duruyor açıp bulun bakın, aramızdaki meydan okumada da benim hakliligim ortada (Sasa ile ilgili idi evet taban oldu ama rakamları bilemedin 94 den değil 186 dan oldu ve benim dediğim şekilde oldu konuyu bilmeyenler için ve ben bildiğim için topikten atıldık bugün nasıl yazıyorum bilmiyormuyum engel mi kaldirildi sistem hatası mı bilmiyorum)bununda önemi yok...sonuç olarak hiç bir şeyin anlamı ve önemi yok...BY ARM46

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #2723
                  kuzu kin tutmaz.
                  verir cezayı geçer.
                  cezalar süreli..
                  dikkat etmemişsin.
                  beni sever buna rağmen banada verir cezayı yeri gelince.
                  ama önceden kaldırmaz ne dersen de..
                  sen yinede ölçülü ol...
                  kuzu gibi adam bu alemde yok.
                  her şeyin dibi tepesini bulacak diyede bir kural yok..
                  haa
                  senin meydan okumana da hiç gerek yoktu.
                  yaz fikrini geç dostum...arm 46
                  bekli faydalanan olur.

                  ben sabahlara kadar çalışıp matematikle bu işlere sistem uydurmaya çalışırım..
                  olur veya olmaz.olacağıda şüpheli zaten..
                  ne öte köyde ne bu köyde kıymetimi bilen olmadı..
                  üstelik istemiyorlar bunu yapmamı..
                  ama dünyada bu işle uğraşan milyonlarca insan var..
                  kıymetini bilenler var..
                  buraya verdiğim bir sisteme bakan olmaz.bunları verme de derler.
                  ama rus sitesine vereyim.özelden yüzlerce mesaj gelir.açık kaynak dosyasını ver diye.
                  niye geri kalmış bir ülkeyiz.anla artık

                  Yorum

                  • Misafir

                    #2724
                    Hallederiz yine bayım BiST style.. Müsterih müsterih.. İnşallah…

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #2725
                      ------

                      Yorum

                      • arm46
                        Yasaklı
                        • 21 Ekim 2021
                        • 170

                        #2726
                        guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        kuzu kin tutmaz.
                        verir cezayı geçer.
                        cezalar süreli..
                        dikkat etmemişsin.
                        beni sever buna rağmen banada verir cezayı yeri gelince.
                        ama önceden kaldırmaz ne dersen de..
                        sen yinede ölçülü ol...
                        kuzu gibi adam bu alemde yok.
                        her şeyin dibi tepesini bulacak diyede bir kural yok..
                        haa
                        senin meydan okumana da hiç gerek yoktu.
                        yaz fikrini geç dostum...arm 46
                        bekli faydalanan olur.

                        ben sabahlara kadar çalışıp matematikle bu işlere sistem uydurmaya çalışırım..
                        olur veya olmaz.olacağıda şüpheli zaten..
                        ne öte köyde ne bu köyde kıymetimi bilen olmadı..
                        üstelik istemiyorlar bunu yapmamı..
                        ama dünyada bu işle uğraşan milyonlarca insan var..
                        kıymetini bilenler var..
                        buraya verdiğim bir sisteme bakan olmaz.bunları verme de derler.
                        ama rus sitesine vereyim.özelden yüzlerce mesaj gelir.açık kaynak dosyasını ver diye.
                        niye geri kalmış bir ülkeyiz.anla artık
                        Sorun şu idi, bazıları mal kitleyici mal pazarlamaci vs yazdı hakkimda böyle bir şeyin olmadığını olmayacağının ispatı için söz hakkı istemiştim bu söz hakkı verilmedi, İDDİA KONUSUNDADA BU ZAMANA KADAR İDDİA KAYBETMEDİM SASA İLE İLGİLİ KUZU YA KARŞI DA KAYBETMEDİM...BY ARM46 KAYBETMEZ...BEN ZATEN SÖZ HAKKI VERİLSİN KENDİMİ SAVUNAYİM GERÇEK ORTAYA CİKSİN SONRA YAZMAYACAGİMİDA BELİRTTİM...İSTE BUYURSUNLAR MAL KİTLEMİSİM İSPAT ETSİNLER YADA ONU DİYENLER OZUR DİLESİNLER, SONRASINDA YAZMAYACAGİM...BY ARM46

                        Yorum

                        • Misafir

                          #2727
                          guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          kuzu kin tutmaz.
                          verir cezayı geçer.
                          cezalar süreli..
                          dikkat etmemişsin.
                          beni sever buna rağmen banada verir cezayı yeri gelince.
                          ama önceden kaldırmaz ne dersen de..
                          sen yinede ölçülü ol...
                          kuzu gibi adam bu alemde yok.
                          her şeyin dibi tepesini bulacak diyede bir kural yok..
                          haa
                          senin meydan okumana da hiç gerek yoktu.
                          yaz fikrini geç dostum...arm 46
                          belki faydalanan olur.
                          Sn. Koç'a ilaveten Sn. Arm46 kendinize ait açacağınız topikte sizi dikkatle takip edenler ve laf atanlar mutlaka olacaktır diye düşünüyorum.

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #2728
                            arm46 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Sorun şu idi, bazıları mal kitleyici mal pazarlamaci vs yazdı hakkimda böyle bir şeyin olmadığını olmayacağının ispatı için söz hakkı istemiştim bu söz hakkı verilmedi, İDDİA KONUSUNDADA BU ZAMANA KADAR İDDİA KAYBETMEDİM SASA İLE İLGİLİ KUZU YA KARŞI DA KAYBETMEDİM...BY ARM46 KAYBETMEZ...BEN ZATEN SÖZ HAKKI VERİLSİN KENDİMİ SAVUNAYİM GERÇEK ORTAYA CİKSİN SONRA YAZMAYACAGİMİDA BELİRTTİM...İSTE BUYURSUNLAR MAL KİTLEMİSİM İSPAT ETSİNLER YADA ONU DİYENLER OZUR DİLESİNLER, SONRASINDA YAZMAYACAGİM...BY ARM46

                            Hocam geçmişe mazi deyip bundan sonra endeks ile ilgili ne düşünüyorsunuz onu yazarsanız seviniriz

                            Yorum

                            • kemal52x
                              Aktif
                              • 11 Ocak 2011
                              • 237

                              #2729
                              Buraya Kuzu abinin görüşlerini öğrenmek için geliyoruz.Başka yerde topik açın lütfen ,buradan çok isimler geçti gitti ne söyledikleri ne söylenenler ne de isimleri kaldı.

                              Yorum

                              • arm46
                                Yasaklı
                                • 21 Ekim 2021
                                • 170

                                #2730
                                Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Hocam geçmişe mazi deyip bundan sonra endeks ile ilgili ne düşünüyorsunuz onu yazarsanız seviniriz
                                Yazmaya yazarız önemli değil önce HESAPLASMA olmalı MAL KİTLEME,MAL PAZARLAMA iftirası açıklığa kavuşturulması lazım...BY KUZU dan cevap BEKLİYORUM...Kİ BENİM BU TOPİGE GİRİS AMACİMİ NASIL VE NE ŞEKİLDE BURAYA YAZDİGİMİ GENELE YAZMIŞTIM...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information