5.510 ort. ile şort poz. açtım.......
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
bist 100 haftalıkguner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBenim bir sistemde haftalık çıkışta .6000 olası.
Ama bir haber herşeyi değiştiriyor.
O yüzden bilemiyorum artık.
Ama bistten ben umudumu kestim .
Ayrıca dünya derin resesyonda.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
karmaşık bir tablo
daha çok mal dağıtımı havası var
Yorum
-
EyVallah.. Nassa dönersin kurda kuzuya yem olmadan ??..kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster5.510 ort. ile şort poz. açtım.......
Yorum
-
Allah Allah Allah Allah Allah pir KUZU hapisten çıkarmış bizi niye ilan etmedin PİR KUZU daha önceden yazardım...Benim gibi bir değeri insanlardan mahrum ettin,olayı bilmeyenler olabilir özelden o kadar mesaj yazdım başkaları aracılığı ile de yazdım umursamadın.Her neyse olayın üzerinden çok zaman geçti ve bir anlamı yok hiç bir şeyin,ben sadece burda mal kitleyici vs dendi böyle birşeyin olmadığını ispat üzere söz hakkı istemiştim ona bile müsade etmediniz bununda bir önemi yok yazdığım nick ile yazdığım senetlerin fiyatı tarihi getirisi orda duruyor açıp bulun bakın, aramızdaki meydan okumada da benim hakliligim ortada (Sasa ile ilgili idi evet taban oldu ama rakamları bilemedin 94 den değil 186 dan oldu ve benim dediğim şekilde oldu konuyu bilmeyenler için ve ben bildiğim için topikten atıldık bugün nasıl yazıyorum bilmiyormuyum engel mi kaldirildi sistem hatası mı bilmiyorum)bununda önemi yok...sonuç olarak hiç bir şeyin anlamı ve önemi yok...BY ARM46
Yorum
-
kuzu kin tutmaz.
verir cezayı geçer.
cezalar süreli..
dikkat etmemişsin.
beni sever buna rağmen banada verir cezayı yeri gelince.
ama önceden kaldırmaz ne dersen de..
sen yinede ölçülü ol...
kuzu gibi adam bu alemde yok.
her şeyin dibi tepesini bulacak diyede bir kural yok..
haa
senin meydan okumana da hiç gerek yoktu.
yaz fikrini geç dostum...arm 46
bekli faydalanan olur.
ben sabahlara kadar çalışıp matematikle bu işlere sistem uydurmaya çalışırım..
olur veya olmaz.olacağıda şüpheli zaten..
ne öte köyde ne bu köyde kıymetimi bilen olmadı..
üstelik istemiyorlar bunu yapmamı..
ama dünyada bu işle uğraşan milyonlarca insan var..
kıymetini bilenler var..
buraya verdiğim bir sisteme bakan olmaz.bunları verme de derler.
ama rus sitesine vereyim.özelden yüzlerce mesaj gelir.açık kaynak dosyasını ver diye.
niye geri kalmış bir ülkeyiz.anla artık
Yorum
-
Sorun şu idi, bazıları mal kitleyici mal pazarlamaci vs yazdı hakkimda böyle bir şeyin olmadığını olmayacağının ispatı için söz hakkı istemiştim bu söz hakkı verilmedi, İDDİA KONUSUNDADA BU ZAMANA KADAR İDDİA KAYBETMEDİM SASA İLE İLGİLİ KUZU YA KARŞI DA KAYBETMEDİM...BY ARM46 KAYBETMEZ...BEN ZATEN SÖZ HAKKI VERİLSİN KENDİMİ SAVUNAYİM GERÇEK ORTAYA CİKSİN SONRA YAZMAYACAGİMİDA BELİRTTİM...İSTE BUYURSUNLAR MAL KİTLEMİSİM İSPAT ETSİNLER YADA ONU DİYENLER OZUR DİLESİNLER, SONRASINDA YAZMAYACAGİM...BY ARM46guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterkuzu kin tutmaz.
verir cezayı geçer.
cezalar süreli..
dikkat etmemişsin.
beni sever buna rağmen banada verir cezayı yeri gelince.
ama önceden kaldırmaz ne dersen de..
sen yinede ölçülü ol...
kuzu gibi adam bu alemde yok.
her şeyin dibi tepesini bulacak diyede bir kural yok..
haa
senin meydan okumana da hiç gerek yoktu.
yaz fikrini geç dostum...arm 46
bekli faydalanan olur.
ben sabahlara kadar çalışıp matematikle bu işlere sistem uydurmaya çalışırım..
olur veya olmaz.olacağıda şüpheli zaten..
ne öte köyde ne bu köyde kıymetimi bilen olmadı..
üstelik istemiyorlar bunu yapmamı..
ama dünyada bu işle uğraşan milyonlarca insan var..
kıymetini bilenler var..
buraya verdiğim bir sisteme bakan olmaz.bunları verme de derler.
ama rus sitesine vereyim.özelden yüzlerce mesaj gelir.açık kaynak dosyasını ver diye.
niye geri kalmış bir ülkeyiz.anla artık
Yorum
-
Sn. Koç'a ilaveten Sn. Arm46 kendinize ait açacağınız topikte sizi dikkatle takip edenler ve laf atanlar mutlaka olacaktır diye düşünüyorum.guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterkuzu kin tutmaz.
verir cezayı geçer.
cezalar süreli..
dikkat etmemişsin.
beni sever buna rağmen banada verir cezayı yeri gelince.
ama önceden kaldırmaz ne dersen de..
sen yinede ölçülü ol...
kuzu gibi adam bu alemde yok.
her şeyin dibi tepesini bulacak diyede bir kural yok..
haa
senin meydan okumana da hiç gerek yoktu.
yaz fikrini geç dostum...arm 46
belki faydalanan olur.
Yorum
-
arm46 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSorun şu idi, bazıları mal kitleyici mal pazarlamaci vs yazdı hakkimda böyle bir şeyin olmadığını olmayacağının ispatı için söz hakkı istemiştim bu söz hakkı verilmedi, İDDİA KONUSUNDADA BU ZAMANA KADAR İDDİA KAYBETMEDİM SASA İLE İLGİLİ KUZU YA KARŞI DA KAYBETMEDİM...BY ARM46 KAYBETMEZ...BEN ZATEN SÖZ HAKKI VERİLSİN KENDİMİ SAVUNAYİM GERÇEK ORTAYA CİKSİN SONRA YAZMAYACAGİMİDA BELİRTTİM...İSTE BUYURSUNLAR MAL KİTLEMİSİM İSPAT ETSİNLER YADA ONU DİYENLER OZUR DİLESİNLER, SONRASINDA YAZMAYACAGİM...BY ARM46
Hocam geçmişe mazi deyip bundan sonra endeks ile ilgili ne düşünüyorsunuz onu yazarsanız seviniriz
Yorum
-
Yazmaya yazarız önemli değil önce HESAPLASMA olmalı MAL KİTLEME,MAL PAZARLAMA iftirası açıklığa kavuşturulması lazım...BY KUZU dan cevap BEKLİYORUM...Kİ BENİM BU TOPİGE GİRİS AMACİMİ NASIL VE NE ŞEKİLDE BURAYA YAZDİGİMİ GENELE YAZMIŞTIM...Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHocam geçmişe mazi deyip bundan sonra endeks ile ilgili ne düşünüyorsunuz onu yazarsanız seviniriz
Yorum
Yorum