Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • hayalım
    Tecrübeli
    • 27 Şubat 2009
    • 822

    #2596
    bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Meydan BOS salla...

    Pankalar çok boktan durumdalardı.
    KKM bu yüzden icat edildi.

    HSBC basta olmak üzere rest çektiler TR piyasasından çıkıyoruz dediler.
    Çünkü UsdTL 8.30 dan 2 haftada 18.30 a ciktiydi!

    Bankaların alayi sictilar o donemde.

    Haa O icat edilen KKM ile Pankalar ne kaa bilançolarını düzelttiler acaba?

    Bu piyasada bir tek sen bilirsin deeel mi LO?

    Isin gücün 'tereciye tere' satmak senin.
    Meydani bu iki okkalariyle ovunene birakmaya gelmiyor sevgili babo. Ara sira onun deyimiyle er meydanina cik ki o iki okkalari soguk dusun altina girmis oglan cocugunku gibi olsun. Amanallahim ovunecek biseyi de kalmaz gari.

    Hep soyluyorum,

    ULA GUZU YIGIT ADAMSAN 1/10 KALDIRAC OLAN VIOP DENEN NANEDEN CIK VE 1/100 KALDIRAC OLAN FOREX'E gel.

    TISSSS se seda yoktur garibimde.

    Yorum

    • azina
      Katılımcı
      • 17 Ağustos 2011
      • 196

      #2597
      Böyle bir güzellik var mı!

      Düşünsene hayal kuruyorsun bir taraftan KUZU yazacak bir taraftan BABO. Açıyorsun burayı hayal değilmiş

      Bunun devamı için ne yapmamız lazım ?
      ...::[AZİNA]::...

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #2598
        Devlet her tahtayı alırsa bunun örneği var mı acaba sonu ne olur

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #2599
          bir dönem viopta dolar shortlayarak yediler mb nin rezervlerini
          şimdide borsada kalanı yiyecekler.

          onsu başlayan resesyon düşürecek.
          MB ler piyasanın para ihtiyacını altın satarak karşılıyacak..

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #2600
            İsctr 15 geçti kuzu kuralı endeks 7500 diyelim o zaman

            Yorum

            • smartinvestor
              Tecrübeli
              • 29 Kasım 2015
              • 901

              #2601
              Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              İsctr 15 geçti kuzu kuralı endeks 7500 diyelim o zaman
              Henüz üstünde günlük kapanışlar gelmedi. Temkin iyidir, üstünde kalırsa ne ala.

              Yorum

              • e.yegen
                Tecrübeli
                • 05 Mart 2009
                • 530

                #2602
                Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                İsctr 15 geçti kuzu kuralı endeks 7500 diyelim o zaman
                cumayı da görmek lazım

                Yorum

                • kurt
                  Tecrübeli
                  • 20 Aralık 2022
                  • 1361

                  #2603
                  kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  viop 5.770 civarına kadar tepki koyabilir..pull back

                  bu durumda gerekeni yaparım....
                  Dün 5.770 pull back hedefimdi.Bugün 5.800 gördü..pull back ...

                  5.790 ort ile ..şort pozisyon açtım..

                  Kritik yerdeyiz..Kuzu emminin paylaştığı gibi banka ve holdingler endekse öncülük ederler..

                  Eğer tepki maksadını aşarsa ( amirali izliyoruz )şortumu kapatır ve holding hissemi geri alırım...
                  Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #2604
                    Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    İsctr 15 geçti kuzu kuralı endeks 7500 diyelim o zaman
                    Gitmez,gidemez


                    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                    Yorum

                    • MJ232323
                      Yeni Üye
                      • 24 Nisan 2019
                      • 40

                      #2605
                      kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      gozun amiralde...15 ustune atarsa...bist 100...7500 hedeftir.
                      tabi hangi kur ile olacak bu işlem..
                      ülke borsasının ve ekonomisinin uçuyor dendiği zamanda bist100 4 cent olmuştu..
                      şimdi 2,7 sentte yiz..mb eksi rezerv muhabbetine girmiyorum..
                      ocak cari açık 10 bn usd..
                      bu parametre ile yabancı akp gidişine para getirecektir ama hangi kurdan
                      ydışı ile swapları açarsın bu işlem filan risk düşürür de kura ne kadar etkisi olur..
                      deprem öncesi finansman açığı barizdi şimdi daha da bariz..
                      borsa kötü olur diyemem ancak borsanın artabilmesi için yeni alıcı şart..
                      varlık fonu çıktı sendikasyon kredisi aldı onunla borsa istanbul dan senet aldı ...
                      emeklilik fonları geldi aldı ,oranlar artırıldı vs sonuç elde var sıfır..
                      bize finansman dışarıdan gelmeli gelecektir ancak mevcut kurdan gelir mi çok şüpheliyim..
                      bankalar iyi olacaktır (riskleri yönetebilirsek) ama cazip bir kur olmadan tüm bunlar bence zor

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #2606
                        amb kararı öncesi
                        benim sinyaller
                        dxy yukarı
                        ons-parite aşağı..
                        bakalım ters mi olacam düz mü.?
                        altınlarımı sattım bakalım...


                        ----
                        bir halt olmadı

                        Yorum

                        • kurt
                          Tecrübeli
                          • 20 Aralık 2022
                          • 1361

                          #2607
                          kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Dün 5.770 pull back hedefimdi.Bugün 5.800 gördü..pull back ...

                          5.790 ort ile ..şort pozisyon açtım..

                          Kritik yerdeyiz..Kuzu emminin paylaştığı gibi banka ve holdingler endekse öncülük ederler..

                          Eğer tepki maksadını aşarsa ( amirali izliyoruz )şortumu kapatır ve holding hissemi geri alırım...
                          Hacı tilkiyi sağmaya devam..Şort poz.lar 5.725 den kapatıldı..

                          Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                          Yorum

                          • kurt
                            Tecrübeli
                            • 20 Aralık 2022
                            • 1361

                            #2608
                            pull back yaparsa 5.780 gibi yeniden poz.açabilirim.....
                            Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #2609
                              onsda isviçre mb en büyük oyuncu.
                              onu takip etmek lazım.

                              Yorum

                              • e.yegen
                                Tecrübeli
                                • 05 Mart 2009
                                • 530

                                #2610
                                kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                pull back yaparsa 5.780 gibi yeniden poz.açabilirim.....
                                bist te oyun alanı daraldı iyice

                                5.045- 5.228

                                al sata devam

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information