Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Kuzu Emmim, 5045 üstü g.tünüze nişadır sürün dedi, haftalık kapanışı da üstünde yaptı ama bence çok güçlü bir kapanış yapamadı ve 5045in çok az üstünde tuzak gibi geldi. Hızlıca düşeni hacimli kırmaz ise tuzak olduğu daha da belirgin hale gelir diye düşünüyorum. 5045 altına gelirse endeksi artık zor tutarlar gibime geliyor. Düşeni hacimli kırar ise hareket yine hızlı olur yukarı..diye düşünüyorum..
Bu haber resmi olarak açıklanırsa endekste büyük ralli başlatır.Kuzum bu habere senin bakış açın çok önemli yorumlarmısın lütfen. 1 milyar dolar 20 milyar TL yaklaşık. Ziraat üzerinden yine birilerinin malı mı alınacak devlet bankasına kitlenecek. Neresinden bakmamız gerek bu habere?
Bu haber resmi olarak açıklanırsa endekste büyük ralli başlatır.Kuzum bu habere senin bakış açın çok önemli yorumlarmısın lütfen. 1 milyar dolar 20 milyar TL yaklaşık. Ziraat üzerinden yine birilerinin malı mı alınacak devlet bankasına kitlenecek. Neresinden bakmamız gerek bu habere?
Varlık fonunun kasasında böyle bir para yok.
Hatta bu bloomberg de kerim karakaya'ya atfedilen dedikoduda geçen 1 milyar usd'nin
%5 kadar bile para yok kasada...
BU DEDİKODU GERÇEK OLACAKSA TVF nin YA KREDİ KULLANMASI YA DA HAZİNENİN BU PARAYI AKTARMASI LAZIM.
Endeks zaten sıkışmıştı.Bu haberikullanarak sürdüler yukarı.
Seçim olacaksa,seçime bir şey kalmadı.Zaten her taraftan sıkıştılar.
Seçim öncesi yatırımcılardan da tepki yememek ve dolara para gitmesini bir nevi önlemek,
ekonomi daha da kötü dedirtmemek ve daha kolay mal çıkmak için yukarda tutmaya çalışacaklar gibi.
Kuzu emminin radar ne diyecek,ne görecek bakalım.
Almak da, satmak da 30 saniye..Farklı bir durumda gereği yapılır.
Yorum