Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #2041
    Helal olsun BJK taraftarına çok güzel olmuş

    Tekrar bu takıma gönül vermekten gurur duydum

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #2042
      Şimdi odalarda bes lerden her ay kaç tl borsaya gelecek bunun hesapları yapılmaya başlandı

      Yaw kardeşim adamlar adrese teslim mal alımı yaptı

      Bu kadar para normalde bu endeksi 7000 yapardı

      Cidden bizim ky çok polyannacı

      Yorum

      • smartinvestor
        Tecrübeli
        • 29 Kasım 2015
        • 901

        #2043
        Kuzu Emmim, 5045 üstü g.tünüze nişadır sürün dedi, haftalık kapanışı da üstünde yaptı ama bence çok güçlü bir kapanış yapamadı ve 5045in çok az üstünde tuzak gibi geldi. Hızlıca düşeni hacimli kırmaz ise tuzak olduğu daha da belirgin hale gelir diye düşünüyorum. 5045 altına gelirse endeksi artık zor tutarlar gibime geliyor. Düşeni hacimli kırar ise hareket yine hızlı olur yukarı..diye düşünüyorum..

        Yorum

        • sarisicak01
          Tecrübeli
          • 22 Ağustos 2018
          • 491

          #2044
          Bu hafta kader haftası, yukarı çıkışın ilk haftası.
          Bence yukarı yönlü yoluna devam edecek.
          Yatırım tavsiyesi değildir.

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #2045
            Taban gelse sasirmam ülke komple çöplüğe dönmüş durumda
            Bistin tek bir ilacı o hariç hepsi hikaye
            İktidar degisikligi olmadan bisey olmaz burdan

            Yorum

            • Tuncer
              Tecrübeli
              • 03 Mart 2022
              • 2825

              #2046
              eksi 1,5 ordan artı 1

              çok sığ hale geldik

              Yorum

              • Tuncer
                Tecrübeli
                • 03 Mart 2022
                • 2825

                #2047
                varlık fonu 1 milyar dolarlık hisse alacakmış

                bu haberle nefes aldık

                demek ki seçim olacak endeksi de bırakmayacaklar

                Yorum

                • selam
                  Yeni Üye
                  • 10 Nisan 2009
                  • 32

                  #2048
                  Taşıma suyla değirmen dönmez!...

                  Yorum

                  • Hale Türk
                    Aktif
                    • 05 Haziran 2018
                    • 318

                    #2049
                    Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    varlık fonu 1 milyar dolarlık hisse alacakmış

                    bu haberle nefes aldık

                    demek ki seçim olacak endeksi de bırakmayacaklar
                    Bu haber resmi olarak açıklanırsa endekste büyük ralli başlatır.Kuzum bu habere senin bakış açın çok önemli yorumlarmısın lütfen. 1 milyar dolar 20 milyar TL yaklaşık. Ziraat üzerinden yine birilerinin malı mı alınacak devlet bankasına kitlenecek. Neresinden bakmamız gerek bu habere?

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #2050
                      Valla matbaa adamların elinde mürekkep ve kağıdı koyup parayı basıyorlar

                      Tamam borsadakiler para kazanıyor ama halkın geri kalanı ne olacak

                      Parayı bastıkça maaşların değeri kalmıyor

                      Yorum

                      • AmurTemur
                        Katılımcı
                        • 06 Ekim 2012
                        • 120

                        #2051
                        Hale Türk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bu haber resmi olarak açıklanırsa endekste büyük ralli başlatır.Kuzum bu habere senin bakış açın çok önemli yorumlarmısın lütfen. 1 milyar dolar 20 milyar TL yaklaşık. Ziraat üzerinden yine birilerinin malı mı alınacak devlet bankasına kitlenecek. Neresinden bakmamız gerek bu habere?
                        Varlık fonunun kasasında böyle bir para yok.

                        Hatta bu bloomberg de kerim karakaya'ya atfedilen dedikoduda geçen 1 milyar usd'nin

                        %5 kadar bile para yok kasada...

                        BU DEDİKODU GERÇEK OLACAKSA TVF nin YA KREDİ KULLANMASI YA DA HAZİNENİN BU PARAYI AKTARMASI LAZIM.

                        Endeks zaten sıkışmıştı.Bu haberikullanarak sürdüler yukarı.

                        Seçim olacaksa,seçime bir şey kalmadı.Zaten her taraftan sıkıştılar.

                        Seçim öncesi yatırımcılardan da tepki yememek ve dolara para gitmesini bir nevi önlemek,
                        ekonomi daha da kötü dedirtmemek ve daha kolay mal çıkmak için yukarda tutmaya çalışacaklar gibi.

                        Kuzu emminin radar ne diyecek,ne görecek bakalım.

                        Almak da, satmak da 30 saniye..Farklı bir durumda gereği yapılır.

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #2052
                          Varlık fonu haberi döndürdü endeksi kan cikaracaklardi yoksa
                          Bu habere gore seçim en kısa sürede yapılacak olmali

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #2053
                            Varlık fonunda para olmasa ne olacak makine adamlarda

                            Bas Allah bas

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #2054
                              Amiral , tayyibin gidişini mi kutlamaya basladi acaba
                              Aklınızdaki hisseleri yazin beyler akp gidince en iyi hisseler hangileri olur
                              Benim 1 amiral 2 halk vakıf 3 sise 4 aselsan 5 aefes 6 thy ve varlık fonunda sömürülen diger şirketler

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #2055
                                vicente gaza gelme..
                                pis düşecek bist ..ve dünya borsaları
                                o zaman bakarız ne alacağımıza.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information