Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kuzu
    furuşan akıncı
    • 11 Aralık 2008
    • 13961

    #1981
    halkimin yigit evlatlarina....


    Tutam yar elinden tutam....

    CIKAM DAGLARA DAGLARA....

    olam bir yareli bulbul....



    inemmmm....baglara baglara.....




    KAMIL OLMAYINCA menzil gozukmez....

    korrrr cahil elinde kuuul dertli dertli...
    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

    Yorum

    • kuzu
      furuşan akıncı
      • 11 Aralık 2008
      • 13961

      #1982
      DARILMIS GULE BULBUL...

      gelip dalina konmaz......
      YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #1983
        Kuzu abi

        Bu endeks nasıl 1900 lere düşecek

        Bankası bitiyor havayollları başlıyor

        Havayolları bitiyor demiri çimentosu başlıyor

        Hiç birşey bulamazlarsa devrik sasa hekts alıyorlar

        Hükümetle el ele alıcı bulamazlarsa fonlar var diyorlar

        Vallaha 10 yıl önce böyle değildi bu işler

        Düşüş bir başladı mı ayılar çökerdi

        Nerde böyle tekrar tekrar zirveler zorlanacak

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #1984
          Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Kuzu abi

          Bu endeks nasıl 1900 lere düşecek

          Bankası bitiyor havayollları başlıyor

          Havayolları bitiyor demiri çimentosu başlıyor

          Hiç birşey bulamazlarsa devrik sasa hekts alıyorlar

          Hükümetle el ele alıcı bulamazlarsa fonlar var diyorlar

          Vallaha 10 yıl önce böyle değildi bu işler

          Düşüş bir başladı mı ayılar çökerdi

          Nerde böyle tekrar tekrar zirveler zorlanacak
          Seçimi erteledigi veya kabul etmediğinde

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #1985
            Seçim olacak

            Erteleme yapamayacak

            Yaparsa tam biterler

            Yorum

            • Tuncer
              Tecrübeli
              • 03 Mart 2022
              • 2825

              #1986
              şişeyi 18 den alıcaz derken 50 oldu be

              Yorum

              • troas
                Yeni Üye
                • 01 Ekim 2013
                • 47

                #1987
                Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Seçim olacak

                Erteleme yapamayacak

                Yaparsa tam biterler
                Bir çok açıklamasında "bize bir yıl verin, bu arada evleri yapıp teslim edelim" belirtiyor. Son Osmaniye açıklaması içeriği de aynı şekilde.

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #1988
                  3 dakikada 1 günlük yükselişi yiyor ayılar
                  Borsada hala tehlike gecmedi
                  Yükseliş enkazın telafisi görülen sektörlerde sadece
                  Malum kurum hergun olduğu gibi 1 milyar satışta hergun 1 milyar satiyor
                  İktidar değişikliğinde direk suç duyurusunda bulunulacak bu kuruma
                  Hergun 1 milyar kimin hisseleri ??

                  Yorum

                  • bir bilmeyen
                    Katılımcı
                    • 21 Ağustos 2011
                    • 93

                    #1989
                    kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    2B degil....2C...daha fazla mal dagitimi ucun....onun tepesi 5950 de....yayinliyacagim onuda...

                    OYUN TARZIMI....bu yuzden henuz yazmadim....2a,2b,2c....uc simulasyon...
                    5 şubatta böyle dediydin kuzum; bu simülasyonlar artık devre dışı mı? Hisseleri sattım, viopu da kapadım dedin. Artık 5300 ü geçemez dedin,en son. Ordayız. Önceki bütün, önce çöküş sonra 2 ay seçim rallisi senaryoları bitti mi? Depremden hemen önce mala girdim. %20 kardayım, henüz satmadım. Ama sence köprüden önce son çıkışta mıyız?

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #1990
                      Oynaklık çok fazla

                      Koca hisseler gün içi yüzde 5 oynuyor

                      Ralli de böyle değildi

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #1991
                        Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Oynaklık çok fazla

                        Koca hisseler gün içi yüzde 5 oynuyor

                        Ralli de böyle değildi
                        Güya robotlar kısıtlanmış
                        Eregli de islemler salisede 50 kuruş oynuyor
                        Bu hukumet gitmeden buraya kalıcı kurallar gelmeden bist her yükseliş satis firsati

                        Yorum

                        • Titrettin
                          Aktif
                          • 20 Aralık 2016
                          • 318

                          #1992
                          çimento ve demirçelik ile 5150 civarında endeks duruyor. bankalar endeksin 4400 seviyesindeki fiyatta. küçük hisseler ise endeksin 3 binli fiyatlarında... ayar bozuldu..

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #1993
                            Bana göre son saat Mittal geldi tepeden vurdu yine malları

                            Yorum

                            • oprman
                              Katılımcı
                              • 19 Aralık 2021
                              • 120

                              #1994
                              41-42 de de paso vuruyordu. Sonra 53 e gitti hisse.

                              Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Bana göre son saat Mittal geldi tepeden vurdu yine malları

                              Yorum

                              • julia.luthor
                                Yeni Üye
                                • 09 Ağustos 2012
                                • 25

                                #1995
                                Gıdıvan ve FB'li ayan poh yesin...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information