Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #1546
    Kuzu hocam

    Bu borsa hala kapanmıyorsa satan ky değil

    Skenderin ta kendisidir

    Benim görüşüm böyle tabi sen daha iyi bilirsin

    Hatta bakan yardımcısının ana shortu açan olduğu dillendi

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #1547
      Son düşüşü hicbirsey desteklemiyor
      Saray çetesinin başka bir planı yoksa sert tepki gelmeli , satan bunlar olduğu için emin konuşmak da yanlış

      Burda bademler borsayı tutuyor diyip surekli akp propagandası yapan vardı bu itler yarin seçim öncesi gelip yine aynısını yapmaya caliscaklar umarım izin verilmez

      Yorum

      • Furki49
        Katılımcı
        • 02 Mayıs 2020
        • 101

        #1548
        Ben ilk alımlarımı tamamladım
        İkinci kısım için 4100 bekliyorum
        Emmi 3700 iptal dedi son yorumuna göre full mallanacam
        Güneşi bir kuvvet karartır mı hiç
        Allah sevmediğini yaratır mı hiç
        İnsan olan insan darıltır mı hiç
        Haksızlık haksızın yüzünden olur...

        Yorum

        • freeyourmind
          Katılımcı
          • 12 Mart 2016
          • 198

          #1549
          kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          bu yeni durumda....artik dususun duracagini....3700 e inmiyecegimizi dusunuyorum...

          depremle ilgili....konsolidasyon 4500 ila 4100 arasi tamamlanir....

          normalde boyle acili gunlerde yazmam...fekaat...eski yorumlarimi revise etmem gerek.
          Milletimizin başı sağolsun gerçekten kelimelerin yetersiz kaldığı bir durum.
          planda revize olması çok makul bence zaten bir düşüş günü daha geçirilince biraz önce baktım benim takip ettiğim birçok hisse kuzu hocamın daha önce belirttiği tepeden düşüş miktarına ya ulaşıyor ya çok yaklaşıyor. Bir miktar mal aldım bugün veya yarın full girmeyi düşünüyorum. daha önce 4000 civarında alım yapacaktım ama düşüş çok hızlı oldu o yüzden dün aldım bir miktar. bugün kuzu hocamın revizesini görünce de bana oldukça mantıklı geldi.

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #1550
            %20 oyu göremezsin uzun intihar etti resmen
            Borsanın maddelerinde alenen yazıyor ağır mücbir sebeplerden kapatılır. Kuralı calistirmadi kendi cepleri icin
            Yaptigin son vurgundu bu millet sana bunu odetir

            Yorum

            • Tuncer
              Tecrübeli
              • 03 Mart 2022
              • 2825

              #1551
              kapattılar borsayı ve bugünkü işlemler iptal edilmiş

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #1552
                Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                kapattılar borsayı ve bugünkü işlemler iptal edilmiş
                Asıl şaibe dun de
                Bugun yfas yoktu dun satan borsayı açık tutan el
                Dünü de iptal et gorelim
                Cok dava açılacak spk ya bu 2 3 gündür ettiğiniz zararları belgelerini saklayin

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #1553


                  Bu ayıp bize yeter cok ayıp çok utanç verici

                  Yorum

                  • kuzu
                    furuşan akıncı
                    • 11 Aralık 2008
                    • 13961

                    #1554
                    Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    kapattılar borsayı ve bugünkü işlemler iptal edilmiş
                    dun KUZU PANIC KURALI....bu nedenle onemli idi....dun kapatmasaydin pozu...bugun imkansizlasti...

                    normalde depremden hemen sonar kapatilmaliydi....Ecevit doneminde 1999 da bu yapildi....acildigi gun serbest piyasa uygulandi yuzde 15 dusus vardi...bu dusus 10 gun sonar sifirlandi...

                    KAPATAMADILAR...cunki MANIPULASYONLA cikmis bir borsayi kapatirsan....o manipulasyonu yapanlarin paralari borsada kilitli kalacakti...

                    bu yaptiklari cok yanlisti...simdi...HERKES SATIP CIKMAK ISTIYECEK...SATIS KISKIRTILDI....buda dususu derinlestirecek.

                    diyecek ki....insanlar...param bana ait degilmis...bak...alamiyorum parami.
                    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                    Yorum

                    • Titrettin
                      Aktif
                      • 20 Aralık 2016
                      • 318

                      #1555
                      İptal edilen bir sey yok. Sadece dayağa ara verdiler. Açılınca soyguna , pardon işleme devam edecekler. Mola verildi.

                      Olumlu bir şey zerre olamaz..

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #1556
                        Titrettin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        İptal edilen bir sey yok. Sadece dayağa ara verdiler. Açılınca soyguna , pardon işleme devam edecekler. Mola verildi.

                        Olumlu bir şey zerre olamaz..
                        Hırsız kanlı parayı vermem de vermem diyormus

                        Yorum

                        • kuzu
                          furuşan akıncı
                          • 11 Aralık 2008
                          • 13961

                          #1557
                          Titrettin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          İptal edilen bir sey yok. Sadece dayağa ara verdiler. Açılınca soyguna , pardon işleme devam edecekler. Mola verildi.

                          Olumlu bir şey zerre olamaz..
                          titretinim hep ne yazdim....BU CIKIS MANUPULASYON....HAYALI...GERCEK DEGIL...DEYIP VE SATTIM.

                          boyle durumlarda....borsa serbest fiyatla acilir...yani birgunde isterse yuzde 50 dusus serbest olur...
                          YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #1558
                            kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            titretinim hep ne yazdim....BU CIKIS MANUPULASYON....HAYALI...GERCEK DEGIL...DEYIP VE SATTIM.
                            kuzu hocam bu el çekildi diyelim

                            kim kaldıracak bu endeksi

                            yada kalktığında satmak isteyecek bu kadar insan varken kaldırır mı

                            vallahi millet soğudu borsadan

                            yanbancıyı kovduk diye sevindik

                            şimdi adamlar iyiki satıp çıkmışız diyor

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #1559
                              İptal etmek isteseler tek tusluk işlem anında deprem öncesine gelir takas makas dahi hikaye
                              Ama işlemi yapanlar bu hırsızlar suçüstü yakalandılar
                              İptal işlemi yapılırsa 3 5 kelle alınıp göstermelik bunlar yapti demek zorunda kalacaklar

                              Yorum

                              • Titrettin
                                Aktif
                                • 20 Aralık 2016
                                • 318

                                #1560
                                büyük iddialar var. kimliği bilenen mavi tikli bir borsa fenomeni direk bakan yardımcısının adını veriyor. çok iddialı şeyler yazıyor.



                                ben bunları yazmasam işlemler devam edecekti yazmış.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information