Cakirmetin05 Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Hisse_Trade 12
Collapse
X
-
17630 ekledim. İçimizden geçiyor namussuz. Biraz daha çakarsa sabahki karları süpürüp gidecek.
" Her şeyi bidiğini iddia edene
Hiçbir şey öğretemezsin "
-
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
- 0,69radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
14335
- 0,05
14246
GAP DOLACAKMI BU HAFTA ?
göreceğizDÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
👍 1Yorum
-
-
Belki yarını bile beklemez üstad. Adam gemi azıya aldı. Yabancılar sağlam satıyorradyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
- 0,69
14246
GAP DOLACAKMI BU HAFTA ?
göreceğiz" Her şeyi bidiğini iddia edene
Hiçbir şey öğretemezsin "
Yorum
-
$a$kın palacık buradan döner +10 Milyar TL fazlası mal alır piYasadan, en tez vakte.. BOFA'lı neli, soluksuz non stop ..
En azZ hesabı o da, belki +15 veya +20 Milyar TL'ye de VARabilir alımları, dı$ piYasalar ve sürelere bağlı style.
Olu$umlar ve beklentimizZ bu yönde.
Kolay gele...
hAdios.-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Selamlar, iyi TRade'ler...
👍 1Yorum
-
Sizin gap da kapanacak sanki Sn. Radyolog. Ama adam endeksi düşürmeden nasıl çaktı bankalara helal olsun valla.radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
18050 / 17400 GAP ini doldurmak ister bence
Yarın gap kapama günü olacak galiba
)
" Her şeyi bidiğini iddia edene
Hiçbir şey öğretemezsin "
Yorum
-
14259radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
- 0,69
14246
GAP DOLACAKMI BU HAFTA ?
göreceğiz
- 047
yarın bence 141XX ler denenir hatta inebilirde.. kapanış ne olacak BANKOF ne yapacak baköak lazım
iyi akşamlarDÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum

Yorum