Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...338#post618338ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterben geldim,kısa süreliğine ,ben gelince ne olur herkes bilir ...ben kazanırım genel kaybeder.
Tam da Christmas gecesinde yazdım yani 25 Aralık 2014
Garan 9.36 Vob 106450 kapatmışlardı
Bugün 21 Ocak 2015 Garan 10.60 Vob 113825
Hep'te böyle cömert olmam haa
ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYarın Haziran vadenin ilk günü
Piyasa longerlerine ithafen
Yorum
-
bu genel kültürü yüksek olup klipli ithaflarda bulunup özgüveni yüksek ağa kim ola ki
Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .
Yorum
-
İsim vermemişiniz alıntı da yapmamışınız fakat hemen yazımdan sonra yazdığınız için şahsıma yazılmış algıladım gerçi beni başkasıyla karıştırdığınızın farkındayım ,fakat...sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu genel kültürü yüksek olup klipli ithaflarda bulunup özgüveni yüksek ağa kim ola ki
Biz... 2014 senesinin en flaş hisseleri olan LOGO ve LINK'i zamanında bilememişiz ki.. ağa olalım
Naçizane Endeks ve Vob'u bilmişiz , yani GARAN ,ISCTR,YKBNK,TUPRS,PETKM.. vs vs vs ...
İthaf klip seviyorsunuz anlaşılan ,şahsınızda zamanında 7.22 den alan ve bugün 10.60 kapatan tüm GARAN'cılara gelsin.
Herşey tamam da , hafıza'yı yazmayı unutmuşunuz galiba
Hörmet bizdendir ,her zaman olduğu gibi
Yorum
-
maşşallah bu hafızaya diyip ipucu vericek hitabı kullanmadan saygılarımı sunuyorum
Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .
Yorum
-
ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterben geldim,kısa süreliğine ,ben gelince ne olur herkes bilir ...ben kazanırım genel kaybeder.http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page111HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBen çok yazmam ,
fakat ...6.18(22) bıraktığım ISCTR yi ... 5.29 da görmek şahsım adına sevindirici olsa da ,ahali adına üzücü bir durum.
Topiği defalarca baştan sona okuyorum ,gözlemlediğim...
Sayın ata ... yükseliş işaretini veriyor
Sayın NUH ... ara dalgaları milimine kadar paylaşıyor (altın tesbiti klasman dışı ..O ,apayrı bir hadise)
Sayın korayy ... da ... finalı yapıyor.
Bu tesbite göre , Sayın NUH'un gelmesi an meselesi...
Gelirse ne ala ...gelmezse ben yanılmış olurum.
En çok sevdiği ikinci klip
İyi hafta sonları...
http://forum.keyborsa.com/showthread...338#post618338
Nasıl da kaçırmışız.
Yorum
-
evet tahminde bulunulabilirdi ...
lakin
yazılan başlığın haber içerikli olduğundan fazlaca takip edildiğini sanmıyorum.
ben görmedim mesela... gözden kaçırmak eksiklik tabi...ama...
messela bazı insanlar vardır ...
peşinden gidersin nerede olsa bilmiş bilmemiş önemli değil ...
kuzu gibi bıkmıs gibi levent hocam gibi sizin gibi ...
hata arayıp nerde olduğunu bulamamakta mesela ... çünki bilgi.....derya deniz ....
kuzu üstadın karataya laf çakıp kızdırıp yazdırmak istemesi mesela ...
güzel dünya .Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .
Yorum
-

Kuzey Irak’ta 2003’te Türk askerinin başına çuval geçirten ABD’li komutanlardan Odierno Org.
Özel’den sonra Genelkurmay Başkanı olması beklenen Org. Akar’a madalya taktı.
Bu ................... memleketinde hiç mi onurlu makam sahibi kalmamış
Yorum
-
-

İçişleri Bakanlığı'nın TBMM'ye sunduğu mevsimlik işçi raporu, Suriyeli mültecilerle ilgili acı gerçeği ortaya koydu.
Suriyeliler'in iş alanlarını daralttığına vurgu yapılan raporda,
“Yakın gelecekte potansiyel birtakım güvenlik riskleri barındırmaktadır” denildi.
Yorum
-

Paris dün Ulusal Mecliste aldığı kararla kreşlerde cep telefonu kullanımıyla,
kablosuz internet için kullanılan Wireless Fidelity kısa adı Wi-Fi yasaklandı.
Sağlığı tehdit eden elektro manyetik ışınların küçük çocuklar için daha tehlikeli olmasından endişe duyuluyor.
Küçük çocuklar için özel bir sınırlamayla kablosuz ağ bağlantısı kreşlerde artık yasak.
Çoğu Avrupa ülkelerinde elektro manyetik dalgaların kanserojen ve diğer
hastalıklara yol açtığı iddiaları giderek yükseliyor
http://www.sabah.com.tr/teknoloji/20...an-wifi-yasagi
Yorum
-

Sık sık gündeme gelen 'Kürdistan' tabirine dayanak olan
Osmanlı dönemi yeniden konuşulmaya başlandı.
Tarihi kayıtlarda Kürdistan denilen asıl bölge
Güneybatı İran,
Osmanlı döneminde ise
Güneydoğu Anadolu'nun çok az bir kısmına tekabül ediyordu...
Yorum
-

AK Parti Şırnak Milletvekili Mehmet Emin Dindar,
Cizre'nin 'Botan'ın Kobani'si yapılmak istendiğine' dikkat çekerek, “Devlet isterse o hendekleri bir günde kapatır.
Ama güvenlikçi politikalar çözüm olmaz.
HENDEKLERİ BELEDİYENİN KEPÇELERİ AÇIYOR
Gerek PKK, gerek PKK'nın gençlik yapılanması olduğunu iddia edenler oraya hakim olmak istiyorlar.
10 mahallenin 7'sinde hendek var. 184 sokakta hendek açılmıştır.
Cizre belediyesinin iş makinaları bizzat kullanılarak bu hendekler yeniden açılıyor.
İlçede tek bir yerde geçiş izni veriliyor. Bu da gençlik yapılanmasının kontrolünde oluyor.
Onlardan olmayanlar ise adeta bir ızdırap içinde.
Yorum





Yorum