Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1861


    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1862


      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #1863


        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #1864
          ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          ben geldim,kısa süreliğine ,ben gelince ne olur herkes bilir ...ben kazanırım genel kaybeder.
          http://forum.keyborsa.com/showthread...338#post618338

          Tam da Christmas gecesinde yazdım yani 25 Aralık 2014

          Garan 9.36 Vob 106450 kapatmışlardı

          Bugün 21 Ocak 2015 Garan 10.60 Vob 113825

          Hep'te böyle cömert olmam haa


          ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Yarın Haziran vadenin ilk günü

          Piyasa longerlerine ithafen


          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #1865
            bu genel kültürü yüksek olup klipli ithaflarda bulunup özgüveni yüksek ağa kim ola ki
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #1866
              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bu genel kültürü yüksek olup klipli ithaflarda bulunup özgüveni yüksek ağa kim ola ki
              İsim vermemişiniz alıntı da yapmamışınız fakat hemen yazımdan sonra yazdığınız için şahsıma yazılmış algıladım gerçi beni başkasıyla karıştırdığınızın farkındayım ,fakat...

              Biz... 2014 senesinin en flaş hisseleri olan LOGO ve LINK'i zamanında bilememişiz ki.. ağa olalım

              Naçizane Endeks ve Vob'u bilmişiz , yani GARAN ,ISCTR,YKBNK,TUPRS,PETKM.. vs vs vs ...

              İthaf klip seviyorsunuz anlaşılan ,şahsınızda zamanında 7.22 den alan ve bugün 10.60 kapatan tüm GARAN'cılara gelsin.

              Herşey tamam da , hafıza'yı yazmayı unutmuşunuz galiba






              Hörmet bizdendir ,her zaman olduğu gibi

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #1867
                maşşallah bu hafızaya diyip ipucu vericek hitabı kullanmadan saygılarımı sunuyorum
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • HAKİKİ ÖZ DAYI
                  Katılımcı
                  • 02 Ekim 2013
                  • 82

                  #1868
                  ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  ben geldim,kısa süreliğine ,ben gelince ne olur herkes bilir ...ben kazanırım genel kaybeder.
                  HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Ben çok yazmam ,
                  fakat ...6.18(22) bıraktığım ISCTR yi ... 5.29 da görmek şahsım adına sevindirici olsa da ,ahali adına üzücü bir durum.

                  Topiği defalarca baştan sona okuyorum ,gözlemlediğim...

                  Sayın ata ... yükseliş işaretini veriyor
                  Sayın NUH ... ara dalgaları milimine kadar paylaşıyor (altın tesbiti klasman dışı ..O ,apayrı bir hadise)
                  Sayın korayy ... da ... finalı yapıyor.

                  Bu tesbite göre , Sayın NUH'un gelmesi an meselesi...
                  Gelirse ne ala ...gelmezse ben yanılmış olurum.



                  En çok sevdiği ikinci klip





                  İyi hafta sonları...
                  http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page111


                  http://forum.keyborsa.com/showthread...338#post618338


                  Nasıl da kaçırmışız.

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #1869
                    evet tahminde bulunulabilirdi ...
                    lakin
                    yazılan başlığın haber içerikli olduğundan fazlaca takip edildiğini sanmıyorum.
                    ben görmedim mesela... gözden kaçırmak eksiklik tabi...ama...
                    messela bazı insanlar vardır ...
                    peşinden gidersin nerede olsa bilmiş bilmemiş önemli değil ...
                    kuzu gibi bıkmıs gibi levent hocam gibi sizin gibi ...
                    hata arayıp nerde olduğunu bulamamakta mesela ... çünki bilgi.....derya deniz ....
                    kuzu üstadın karataya laf çakıp kızdırıp yazdırmak istemesi mesela ...
                    güzel dünya .
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #1870


                      Kuzey Irak’ta 2003’te Türk askerinin başına çuval geçirten ABD’li komutanlardan Odierno Org.

                      Özel’den sonra Genelkurmay Başkanı olması beklenen Org. Akar’a madalya taktı.



                      Bu ................... memleketinde hiç mi onurlu makam sahibi kalmamış

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #1871


                        http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/t...ise_hapis.html

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #1872


                          İçişleri Bakanlığı'nın TBMM'ye sunduğu mevsimlik işçi raporu, Suriyeli mültecilerle ilgili acı gerçeği ortaya koydu.

                          Suriyeliler'in iş alanlarını daralttığına vurgu yapılan raporda,

                          “Yakın gelecekte potansiyel birtakım güvenlik riskleri barındırmaktadır” denildi.

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1873


                            Paris dün Ulusal Mecliste aldığı kararla kreşlerde cep telefonu kullanımıyla,

                            kablosuz internet için kullanılan Wireless Fidelity kısa adı Wi-Fi yasaklandı.


                            Sağlığı tehdit eden elektro manyetik ışınların küçük çocuklar için daha tehlikeli olmasından endişe duyuluyor.

                            Küçük çocuklar için özel bir sınırlamayla kablosuz ağ bağlantısı kreşlerde artık yasak.

                            Çoğu Avrupa ülkelerinde elektro manyetik dalgaların kanserojen ve diğer

                            hastalıklara yol açtığı iddiaları giderek yükseliyor


                            http://www.sabah.com.tr/teknoloji/20...an-wifi-yasagi

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #1874


                              Sık sık gündeme gelen 'Kürdistan' tabirine dayanak olan

                              Osmanlı dönemi yeniden konuşulmaya başlandı.

                              Tarihi kayıtlarda Kürdistan denilen asıl bölge

                              Güneybatı İran,

                              Osmanlı döneminde ise

                              Güneydoğu Anadolu'nun çok az bir kısmına tekabül ediyordu...

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #1875


                                AK Parti Şırnak Milletvekili Mehmet Emin Dindar,

                                Cizre'nin 'Botan'ın Kobani'si yapılmak istendiğine' dikkat çekerek, “Devlet isterse o hendekleri bir günde kapatır.
                                Ama güvenlikçi politikalar çözüm olmaz.

                                HENDEKLERİ BELEDİYENİN KEPÇELERİ AÇIYOR

                                Gerek PKK, gerek PKK'nın gençlik yapılanması olduğunu iddia edenler oraya hakim olmak istiyorlar.
                                10 mahallenin 7'sinde hendek var. 184 sokakta hendek açılmıştır.

                                Cizre belediyesinin iş makinaları bizzat kullanılarak bu hendekler yeniden açılıyor.
                                İlçede tek bir yerde geçiş izni veriliyor. Bu da gençlik yapılanmasının kontrolünde oluyor.
                                Onlardan olmayanlar ise adeta bir ızdırap içinde.


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information