Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1246


    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1247


      Yılmaz Özdil 10 Ekim 2014


      Alavere dalavere Türk Memet nöbete

      “Alavere dalavere Kürt Memet nöbete” diye bi deyim vardı. Bütün yükün, bütün sorumluluğun, hileli şekilde, sahipsiz insanın üstüne yıkılması manasına gelirdi.
      *
      Artık böyle bi deyim yok.
      Tedavülden kalktı.
      Çünkü artık, bu memlekette Kürtler sahipsiz değildir, Türkler sahipsizdir.
      O nedenle, alavere dalavere “Türk Memet” nöbete yapmak istiyorlar.
      *
      Halbuki…
      İki milyon Suriyeli geldi.
      Dörtte üçü kadın, çocuk, yaşlı desen, en az beş yüz bin erkek eder.
      Beş yüz bin erkek, Türk ordusunun silah altındaki kara kuvvetleri mevcudundan kalabalık demektir.

      *
      Bunlar oturacak…
      Yedireceğiz, içireceğiz, ceplerine para koyacağız, hastanelerde bedava bakacağız, oturma izni vereceğiz, çalışma izni vereceğiz, canları isterse İzmir’de dükkan açacaklar, canları isterse İstanbul’da şirket kuracaklar, çalışmak istemezlerse trafik ışıklarında dilenecekler, para vermeyenin camını yumruklayacaklar, padişahımız efendimiz 4.5 milyar dolar harcadık diyecek, sadrazam Malezyalı Ahmet 3.5 milyar dolar harcadık diyecek, kaç para harcadığımızı bile bilmeyeceğiz… Bunlar, ekmek elden su gölden, yan gelip yatacak, “Türk Memet” bunların vatanını kurtarmak için, bunların yerine nöbete gidecek öyle mi?
      *
      Yok öyle!
      *
      Başbakan olsun demiştim, beğenmemişlerdi, belki bu önerimi beğenirler…
      Bilal gitsin Suriye’ye.

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #1248


        http://www.posta.com.tr/turkiye/Habe...ticleID=248175

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1249


          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #1250









            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #1251


              "Türkiye - Suriye hududunda, Kara Kuvvetleri 4'üncü Hudut Alay Komutanlığı (Mardin)
              Kapı Hudut Karakol Komutanlığı sorumluluk bölgesinde, Türkiye tarafından gelerek
              Suriye / Ayn El Arab ilçesine IŞİD tarafından yapılan saldırıları protesto etmek isteyen
              4000-5000 kişilik bir grup
              , 2'nci Derece Askeri Yasak Bölge içerindeki mayınlı sahaya girmişler,
              bilahare 1'inci Derece Askeri Yasak Bölgedeki hudut nöbet kule ve mevzilerine doğru ilerlemeye başlamışlardır.

              Suriye tarafından bölgeye yaklaşan başka bir grup da yine aynı bölgede askerlerimizin bulunduğu kule ve
              nöbet mevzilerine yaklaşmaya başlamış, anılan gruba da gerekli uyarılar yapıldıktan sonra, havaya uyarı
              ateşi açılmıştır. Ancak, Suriye tarafındaki söz konusu grup, uyarı ateşi üzerine, hedef
              gözetmeksizin askerlerimizin üzerine ateş açmaya başlamıştır.
              Askerlerimiz,
              derhal ateşe ateşle karşılık vermiş ve grubun hududa yaklaşmasını engellemiştir

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #1252


                Terör örgütü PKK içinde örgütlenen TAK "Kobane yangın yerine çevrilmişken Türkiye metropolleri rahat uyumayacaktır" açıklaması yaptı.

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #1253


                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #1254


                    Demir-taş

                    Cumhurbaşkanlığı adaylığı sürecinde HDP lideri Selahaddin Demirtaş’ın çizdiği pembe tablodan etkilenerek ülkenin geleceği adına umutlanmış, birbirimize ne kadar benzediğimizi ve nasıl da “aynı toprağın çocukları” olduğumuzu anlatacağım bir yazı yazmayı planlamıştım.

                    Kobani sürecinde üstlendiği “rol”ü ve bugün yaptığı açıklamaları görünce yanıldığımı anladım ve o yazıyı yazmadığıma bir kez daha sevindim. Bu satırları yazdığım sıralarda gerçekleştirilen Bingöl emniyet müdürüne yönelik saldırı sırasında şehit olan iki polis başta olmak üzere son bir haftada hayatını kaybeden otuzdan fazla kişinin katili, halkı sokaklara çağıran Selahaddin Demirtaş’tır.

                    Kobani’ye destek olmak için sınırı geçip IŞİD’in karşısına dikilecek cesareti kendinde bulamayan korkaklar onlarca yıldır yaptığı gibi yine her türlü nimetinden istifade ettiği bu ülkeye zarar verme ve kendi insanını kurban etme yolunu seçmiştir.

                    Böylesi bir çağrı, dünyanın hiçbir yerinde cezasız ve cevapsız kalmaz. Akıl alır gibi değil, Kobani’ye destek olmak için Meclise getirilen tezkereye destek vermeyeceksin, sonra da “hükümet Kobani’ye destek olmuyor” diyerek vatandaşları eyleme çağırıp ülkeyi kan gölüne, sokakları savaş alanına çevirecek, ardından da utanmadan, sıkılmadan kalkıp yaşananlardan hükümeti sorumlu tutacaksın.

                    Alçaklığın, hainliğin, pişkinliğin bu kadarına da pes doğrusu. Eğer dünyada ve bu ülkede hukuk diye bir şey varsa Demirtaş, kaybedilen tüm canların hesabını vermeli ve uğranan tüm maddi zararları tazmin etmelidir.

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #1255
                      [COLOR="rgb(75, 0, 130)"]Adana'da etekli gösterici[/COLOR]

                      Adana’da IŞİD terör örgütünün Kobani saldırısını gerekçe göstererek gösteri yapan
                      grup arasında bulunan etekli bir erkek dikkat çekti



                      http://www.mynet.com/haber/yasam/ada...rici-1496333-1

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #1256


                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #1257


                          Bingöl’de düzenlenen silahlı saldırı emniyet müdür yardımcısıyla birlikte şehit olan komiser Hüseyin Hatipoğlu’nun ölmeden önce sosyal medya hesabından ölümü ve şehâdeti anlatmış.



                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1258
                            IŞİD Kobani'den fotoğrafları paylaştı



                            http://www.gazetevatan.com/isid-koba...aleri/?Sayfa=3

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #1259


                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #1260


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information