Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Yüzlerce kişi sınır tellerini yıkıp Kobani'ye geçti
Suriyeli Kürtlere destek için sınır hattında toplanmaya başlayan HDP öncülüğündeki çeşitli
siyasi parti ve STK üyesi yüzlerce kişi, sınır tellerini yıktı. Kobanililerin zılgıtlarıyla
YPG’ye destek sloganları arasında Kobani’ye geçiş yaptı.
1 SAAT SONRA DÖNMEK İSTEDİLER :he::kahkah:ley:
Kobani’ye gittikten yaklaşık 1 saat sonra yeniden Türkiye ’ye gelmek için tellerin bulunduğu alana gelenlere de güvenlik güçlerince izin verilmedi.
sınırı kaçak geçen kişilerin Türkiye’ye sadece Mürşitpınar Sınır Kapısı’ndan girebileceklerini Türkçe ve Kürtçe anonslarla bildirdi.
Kaçak elektriğin en fazla olduğu Doğu ve Güneydoğu’da çiftçilerin soğuk kuyu suyunu,
kaçak elektrikle ısıttığı belirlendi.
KUYU SUYU ISITILIYOR
Dicle EDAŞ’tan edinilen bilgilere göre bölgede yapılan denetimlerde çok sayıda çiftçinin de tarımsal sulamada kullandığı kuyunun içindeki suyu ısıtarak pamuk gibi ürünlere üşümemesi için verdiği ortaya çıktı. Su, 300 metreden, 4 derece sıcaklıkta çıktığı için ürün soğuk nedeniyle yanabiliyor. Tarla sahipleri de kuyuya koydukları bir ısıtıcı ile ürünlerini soğuğa karşı koruyor.
KAYIP KAÇAK ORANI ARTIYOR
Türkiye genelinde kayıp kaçak oranı son 10 yılda yüzde 25’üen yüzde 14-15’e kadar düşerken, aynı başarı Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri’nde gösterilemiyor. Geçen yıl Dicle Elektrik’in sorumluluk bölgesinde kayıp kaçak oranı yüzde 75 iken Van Gölü Elektrik bölgesinde ise yüzde 65. Dicle Elektrik’te kayıp kaçak oranı bugünlerde yüzde 78’e çıkmış durumda.
Dicle Bölgesi’nde kaçak elektrik tüketimi 1 puan düşmesi halinde yaklaşık 30 milyon liralık kazanç ortaya çıkacağı hesaplanıyor
Yorum