Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1096


    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1097
      Nickli Üyeden Alıntı
      marko paşa Nickli Üyeden Alıntı
      Türkmenleri öksüz yetim sahipsiz bırakırken

      Suriyeli *****leri Iraktaki aç köpekleri besliyoruz




      http://www.dogruhaber.com.tr/Haber/E...ak-140757.html
      Şengal’deki katliamdan kaçan binlerce Ezidi, Türkiye’ye sığınıyor.



      ürkiye’ye giriş yapabilenler ise Batman başta olmak üzere Diyarbakır, Silopi, Midyat ve Viranşehir gibi kentlere yerleştirildi. Batman’da Belediye Konukevi, otel ve evlerde barındırılan Ezidiler için, 1990’larda boşaltılan ve şu anda bazıları harabe durumunda olan Ezidi köyleri hazırlanıyor. Savaştan kaçan çocukların savaşın psikolojisini üzerlerinden atması için gönüllü psikologlar her gün Musa Anter Halk Evi’ne gelip çocuklarla ilgileniyor.

      http://www.milliyet.com.tr/-babami-k...undem-1925426/

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #1098
        Bank Asya’da satış fiyatının belirlenmesi aşamasına gelindi-Hürriyet

        Riskler ayıklanıyor

        Satış için olası yatırımcılarla müzakereleri yürütmek üzere Goldman Sachs’a yetki veren Bank Asya’da satış fiyatının belirlenmesi için kurumun riskli kredilerinin bankanın bilançosundan düşülerek hesaplanmasına çalışıldığı belirtildi. Hürriyet Gazetesi'nden Hülya Güler'in haberine göre, geçen yıl
        sonundan bu yana ilk kamu katılım bankası kurulması çalışmalarını başlatan Ziraat Bankası’nın Bank Asya’ya yönelik ilgisi biliniyor.


        Yurtiçi yatırımcılarla görüşebilmek için Katar Islamic Bank ile yürüttüğü müzakereleri sonlandıran Bank Asya’da satış fiyatının belirlenmesi için riskli kredilerin tespiti ve bilançodan düşülmesi aşamasına gelindiği öğrenildi.

        SATIŞ için olası yatırımcılarla müzakereleri yürütmek üzere Goldman Sachs’a yetki veren bank asya’da satış fiyatının belirlenmesi için kurumun riskli kredilerinin bankanın bilançosundan düşülerek hesaplanmasına çalışıldığı öğrenildi. Geçen yıl sonundan bu yana ilk kamu katılım bankası kurulması çalışmalarını başlatan Ziraat Bankası’nın Bank Asya’ya yönelik ilgisi biliniyor.

        DEUTSCHE BANK ARACI MI

        Konuya yakın kaynaklar, Bank Asya ve Ziraat Bankası yetkililerinin bu hafta başında bir araya geldiği bilgisini verdi. Geçen pazartesi gerçekleşen görüşmede, taraflar arasında bir ön anlaşma imzalanarak müzakere sürecinin başlatılabileceği ortak görüşünün oluştuğu kaydedildi. Edinilen bilgiye göre Ziraat Bankası, bu konuda bir yabancı kuruma yetki vermeyi de planlıyor. Kulislerde bu anlamda öne çıkan isim ise, Deutsche Bank. Ziraat’in yetkilendirmeyi tamamlaması ve üst düzeyde Bank Asya’nın satın alınması yönünde nihai kararın verilmesinin ardından kamuoyuna yapılacak bir açıklama ile iki kurum arasındaki görüşmelerin resmen başlaması bekleniyor.


        Bilişim ‘know how’ı güçlü

        Bank Asya’nın katılım bankacılığı alanında özellikle bilişim altyapısında oldukça güçlü bir ‘know how’a sahip olduğu, Ziraat’in de özellikle bu yanıyla kuruma ilgi gösterdiği belirtiliyor. Ziraat’in belli bir aşamaya getirdiği katılım bankası kurulması çalışmalarında özellikle katılım bankacılığı için gereken yazılım konusunda Bank Asya’yı alarak avantaj yakalayabileceği belirtiliyor. Tecrübeli insan kaynağının da tercihte etkili olduğu belirtiliyor.

        Birden çok ilgili var

        ÖNCEKİ gün Bank Asya CEO’su Ahmet Beyaz’ın, Ziraat Bankası’nın Bank Asya ilgisinin bilindiğini ancak kendilerinden resmi bir başvuru almadıkları yönünde bir açıklaması kamuoyuna yansıdı. Beyaz ayrıca açıkalamasında Goldman Sachs’tan kendilerine iletilen bilgiye göre birden çok ilgilinin olduğu bilgisini de paylaştı.


        http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/27000216.asp

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1099


          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #1100


            5 MOSSAD ajanı, Türkiye'ye giriş yapmak istedi... Siyasi suikast hedefleyen bu ekip, Türk ekibi tarafından sınırın ötesinde infaz edildi.

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #1101


              Yorum

              • HAKİKİ ÖZ DAYI
                Katılımcı
                • 02 Ekim 2013
                • 82

                #1102
                HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                18.06.2014 ISCTR 5.67
                25.07.2014 ISCTR 6.18(6.22)

                En sevdiği klip






                İyi Bayramlar
                Ben çok yazmam ,
                fakat ...6.18(22) bıraktığım ISCTR yi ... 5.29 da görmek şahsım adına sevindirici olsa da ,ahali adına üzücü bir durum.

                Topiği defalarca baştan sona okuyorum ,gözlemlediğim...

                Sayın ata ... yükseliş işaretini veriyor
                Sayın NUH ... ara dalgaları milimine kadar paylaşıyor (altın tesbiti klasman dışı ..O ,apayrı bir hadise)
                Sayın korayy ... da ... finalı yapıyor.

                Bu tesbite göre , Sayın NUH'un gelmesi an meselesi...
                Gelirse ne ala ...gelmezse ben yanılmış olurum.



                En çok sevdiği ikinci klip





                İyi hafta sonları...

                Yorum

                • NUH
                  Aktif
                  • 12 Nisan 2014
                  • 207

                  #1103
                  NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Dünya kupası maçlarının bundan sonraki kademelerini canlı izlemek için ,bu gece yarısı Brezilyaya gidiyorum .. dönüşte görüşürüz

                  Herkese huzurlu günler diliyorum.

                  Sevgi ve Saygılarımla

                  Selamlar

                  En son yazdığım yazı buydu ,Almanya yı şampiyon gördük ...geldik ...

                  Yorum

                  • NUH
                    Aktif
                    • 12 Nisan 2014
                    • 207

                    #1104
                    Bir klibi ile Vob'u 13 bin point arttıran Sayın ata varken

                    Bir yazısıyla Vob'u 9000 point düşüren Sayın korayy varken

                    Sayın HAKİKİ ÖZ DAYI , lütfetmiş bendenizin adını bu duayenler arasında anmış

                    Sağolsun...varolsun...

                    Fazla kalıcı değilim ,DAVETE İCABET ETMEK GEREKTİĞİNDEN...Naçizane bi kaç yazalım.

                    Yorum

                    • NUH
                      Aktif
                      • 12 Nisan 2014
                      • 207

                      #1105

                      Yorum

                      • NUH
                        Aktif
                        • 12 Nisan 2014
                        • 207

                        #1106

                        Yorum

                        • NUH
                          Aktif
                          • 12 Nisan 2014
                          • 207

                          #1107
                          Ben borsadan pek anlamam ,üstatlar gibi 10bin point yukarı götürüp aynen aşağı getirmesini de bilmem,

                          Bir Elitosiyen gibi diagonal üçgenin ikinci tip patternini bilmem veya Running Flat patternini hiç ama hiç bilmem ,
                          Klasik teknikçiler gibi ,%38-50-61.8 Oranlarını da bilmem
                          PU ve NU dan hele hiç mi hiç anlamam
                          Öylesine ,keyfe kadar yazarım...bildiğim naçizane en amatör borsacının da bildiği ,bi 5 günlük ve 20 günlük EMA dır ki onu da paylaşmışımdır.

                          Yorum

                          • NUH
                            Aktif
                            • 12 Nisan 2014
                            • 207

                            #1108
                            Hasbelkader bi Gold analizi yaptık ,habire onu anlatıp dururlar

                            İnanınki tamamen şans

                            Yorum

                            • NUH
                              Aktif
                              • 12 Nisan 2014
                              • 207

                              #1109
                              Benim ,bu topikte yazan bir çok yazara göre Sinema kültürüm de çok fazla değil

                              Fakat Paul NEWMAN'ı severim , Akademi ödülünü aldığı bu filmini çok beğenirim.

                              Yorum

                              • NUH
                                Aktif
                                • 12 Nisan 2014
                                • 207

                                #1110
                                http://tr.wikipedia.org/wiki/Belal%C4%B1lar_(film,_1973)

                                En güzel filmlerinden biri de budur ,10 dalda Oskar'a aday olmuş ,yedisini kazanmıştır.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information