Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Afferin bak ,böyle kaliteli hisseler paylaşın ,ne o öyle kapkaççı hisseleri
tuprs 37 ken sat grafikleri paylaştınız 51 olunca al grafikleri ,afferim size afferim spek uşakları size
harıl harıl kaliteli hisseler paylaşmaya başladınız bi paylaşım bi paylaşım..
korkman olm ,şutingen yapmicaz ,rahat olun.....


Yorum
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...afe-EL%C4%B0T?
petkm ,dolar ve vob tesbitlerine ithafen abim benim
Ramazan'da ara verseydin bari Tarabya fatihi

Yorum
-
Sizin keyifli geceler dileğinize ben anında hem de en kibar bir şekilde cevap verdimkorayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSayın amisos55
Keyifli geceler

Şu an 10 kullanıcı var. (2 üye ve 8 konuk)
korayy amisos55
Siz cevap vermeden çekip gittiniz
Yakışmadı öyle uzaktan engin paylaşımlara
Yorum

















Yorum