Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #736


    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #737



      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #738


        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #739





          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #740

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #741




              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #742


                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #743


                  Yorum

                  • korayy
                    Yasaklı
                    • 06 Temmuz 2014
                    • 226

                    #744
                    Afferin bak ,böyle kaliteli hisseler paylaşın ,ne o öyle kapkaççı hisseleri

                    tuprs 37 ken sat grafikleri paylaştınız 51 olunca al grafikleri ,afferim size afferim spek uşakları size

                    harıl harıl kaliteli hisseler paylaşmaya başladınız bi paylaşım bi paylaşım..

                    korkman olm ,şutingen yapmicaz ,rahat olun.....

                    Yorum

                    • korayy
                      Yasaklı
                      • 06 Temmuz 2014
                      • 226

                      #745


                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #746




                        PETKM 3.44 oldu....



                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #747
                          gidip akbil imi doldurayım ,sonrada iftar için pide kuyruğuna gireyim

                          sigara içmediğim için de bugünlük kazandığımla iftar sonrası güzel bi şerbet içim diyorum



                          Yorum

                          • korayy
                            Yasaklı
                            • 06 Temmuz 2014
                            • 226

                            #748
                            http://forum.keyborsa.com/showthread...afe-EL%C4%B0T?








                            petkm ,dolar ve vob tesbitlerine ithafen abim benim

                            Ramazan'da ara verseydin bari Tarabya fatihi

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #749
                              Sayın amisos55

                              Keyifli geceler


                              Şu an 10 kullanıcı var. (2 üye ve 8 konuk)
                              korayy amisos55

                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #750
                                korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Sayın amisos55

                                Keyifli geceler


                                Şu an 10 kullanıcı var. (2 üye ve 8 konuk)
                                korayy amisos55
                                Sizin keyifli geceler dileğinize ben anında hem de en kibar bir şekilde cevap verdim

                                Siz cevap vermeden çekip gittiniz

                                Yakışmadı öyle uzaktan engin paylaşımlara

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information