Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-

Diyarbakır’da kaçak oranı yüzde 75
Bölgenin elektrik dağıtımını gerçekleştiren Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş (DEDAŞ) verilerine göre Diyarbakır, Batman, Siirt, Şanlıurfa, Mardin ve Şırnak'ta kaçak-kayıp oranı yüzde 75 seviyesinde. Bu bölgeden tahsil edilemeyen elektrik faturaları mevcut sistemde 35 milyon elektrik abonesine bölüştürülüyor. Bu yüzden aboneler her yıl 140 lira fazla ödemek zorunda kalıyor.
TEDAŞ Çınar İlçe Başmüdürlüğü binasına giren bir grup, binanın içinde ne varsa sokağa çıkarıp ateşe verdi. Öfkeli grup, binanın içindeki dolaplarda bulunan binlerce elektrik faturası, borç ve alacak senetleri ile çok sayıda farklı belgeleri yaktı. Camlarını kıran grup, binanın ikinci katında bulunan bilgisayarları da caddeyi indirip ateşe verdi. Bina sakinlerinin ve itfaiyenin müdahalesiyle yangın söndürüldü ancak bina kullanılamaz hale geldi.
45 derecelik sıcaklığa rağmen iki gündür elektriklerin kesik olduğunu belirten vatandaşlar, binanın içinde bulunan bilgisayar, masa, sandalye, dosya ve bilgisayarları sokağa çıkararak ateşe verdi.
Diyarbakır-Mardin karayolunu trafiğe kapatan öfkeli vatandaşlar, TEDAŞ’a ait kamyonetleri de taşlayarak harap hale getirdi.
Yorum
-
Türkmen Cephesi'nden Barzani'ye Tepki!
Irak Türkmen Cephesi Başkanı Salihi, Kürt Bölgesel Yönetimi Başkanı Barzani'nin, Kerkük ziyaretinde yaptığı açıklamalara tepki gösterdi.
Irak Türkmen Cephesi (ITC) Başkanı Erşed Salihi, Irak Kürt Bölgesel Yönetimi Başkanı Mesut Barzani'nin, Kerkük ziyaretinde yaptığı açıklamaların, kendilerini endişelendirdiğini belirterek, "Hiçkimse bir emrivakiye giderek Kerkük'ün geleceğini belirleme hakkına sahip değildir. Bu oldu bitti politikasından uzak durulmalıdır" dedi.
Salihi, ITC Başkan Yardımcısı Hasan Turan, ITC Resmi Sözcüsü Ali Mehdi ve Türkmen Milletvekili Aydın Maruf ve diğer partililerle düzenlediği basın toplantısında, Mesut Barzani'nin, Kerkük'e hafta içi yaptığı ziyareti değerlendirdi.
Barzani'nin, bir Iraklı olarak Kerkük'ü ziyaretinin son derece normal olduğunu ancak açıklamalarına tepkli olduklarını ifade eden Salihi, "Barzani'nin, 'Kerkük, Kürdistan bölgesinin bir parçasıdır' şeklindeki sözleri başta Türkmenler olmak üzere tüm Kerküklüleri endişelendirdi. Barzani, Irak'ın içinden geçtiği bu hassas ve belirsiz süreçte böyle bir açıklama yapmamalıydı. Bu açıklama, siyasi taraflar arasında gerginliğe neden olabilir" diye konuştu.
Salihi, şöyle devam etti:
"Irak'ın, şuan içinden geçtiği krizi yaşamasının bir nedeni de sürekli alınan tek taraflı kararlardı. Dolayısıyla bu aşamadan sonra aynı politikayla hareket edilmemelidir. Yıllardır Kerkük'te ortaklıktan bahsediyoruz. Şimdi hiçkimse bir emrivakiye giderek Kerkük'ün geleceğini belirleme hakkına sahip değildir. Bu oldu bitti politikasından uzak durulmalıdır. Irak Anayasası ve Birleşmiş Milletler'in raporlarına göre Kerkük ve diğer tartışmalı bölgeler sorunu ancak yerel halkın uzlaşmasıyla çözülür."
Kerkük'te, Irak ordusunun çekilmesinin ardından yaşanan güvenlik boşluğunun tedirginliğe neden olduğunu anlatan Salihi, Kerküklülerin en çok bugünlerde birlik ve beraberliğe ihtiyacı olduğunu dile getirdi.
Barzani ne demişti?
Mesut Barzani, perşembe günü Kerkük'e yaptığı ziyarette, "Kerkük'ün savunması için peşmerge olmaya ve elime silah almaya hazırım. Kerkük için artık kötü günler geride kalmıştır. Kerkük'ün geleceğinin, bugünden çok daha iyi olacağı açıkça ortadadır. Kerkük, Kürdistan bölgesi sınırlarına geri döndüğünde, Kürtlerin ne kadar cömert ve dürüst olduğunu herkes görecek" açıklamasını yapmıştı.
Barzani, dün İngiltere Dışişleri Bakanı William Hague ile düzenlediği basın toplantısında ise "Biz 140. Maddeyi uyguladık ve artık bunun üzerine konuşmayız" sözleriyle Kerkük'ten çıkmayacaklarını ilan etmişti.
Kerkük'te, Irak ordusuna bağlı 12. Tümenin dağılmasının ardından peşmerge güçleri, 12 Haziran'da kentte girerek kontrolü sağlamışlardı.
Yorum
-

Şırnak'ın Silopi İlçesi'nde elektrik kesintilerini protesto eden kalabalık bir grup, DEDAŞ binasını basarak ateşe verdi
http://www.borsagundem.com/siyaset-e...ldi-603447.htm
Yorum
-
-

İsrail Dışişleri Bakanı Avigdor Lieberman, Irak'ın siyasi geleceğine Irak halkının karar vermesi gerektiğini belirterek
"Gerçek öyle görünüyor ki bağımsız bir Kürt devleti engellenemeyecektir" dedi.
dünde ingilizler arapları ermenileri kışkırtıyordu
arapların ermenilerin analarını ilk s........ yine ingiliz oldu
bu günde İsrail pişpişliyor eyi bakam kaç gün cicim yaşayacaksınız
israilli yahudiyle gordaşlık edebiyatı onlara sökecekmi beleş elektrik belek
işkembe doldurtacakmı yahudi
Yorum
-
-
....................^v^ Nickli Üyeden Alıntıhoylu_bey Nickli Üyeden Alıntıkol_ağası Nickli Üyeden Alıntı
'Artık Kürdistan'ı İnşa Edeceğiz'
HDP Eş Genel Başkanı Sabahat Tuncel, Abdullah Öcalan’ın son görüşmesinde neler söylediğini açıkladı.
Abdullah Öcalan son görüşmesinde dedi ki, ’ Artık sıra bizde; biz özerk Kürdistan’ı inşa edeceğiz. Artık daha derinlikli bir süreci, ya derinlikli bir müzakere sürecini, yada bir savaşlı çatışmayı getirir.’
http://www.habervaktim.com/haber/370...-edecegiz.html
Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da kullanılan kaçak elektriğin faturasını tüm Türkiye ödüyor.
http://www.habervaktim.com/haber/369...a-cikiyor.htmlYamak Nickli Üyeden Alıntı

Sözcü'nün haberine göre Başbakan Erdoğn'ın hediyesi olan yaklaşık 300 liralık yarım Cumhuriyet altınının faturası 1 milyon 200 bin lira. 2013 yılının ilk 8 ayında 873,6 milyon TL'ye ulaşan örtülü ödenek harcamaları ile kendi alanında bir rekora sahip olan Erdoğan, Diyarbakır'daki düğün hediyelerinin kaynağını da bu fondan sağladı.
Öteki_Berber Nickli Üyeden Alıntı14 ilde 2B arazilerine 320 bin başvuru geldi
En fazla arazi Antalya’da
İl 2B arazisi İl 2B arazisi
Adı (Hektar) Adı (Hektar)
Antalya 45.548 Kırıkkale 12.706
Mersin 39.287 Burdur 8.363
Balıkesir 34.887 Edirne 4.122
Ankara 31.706 Kütahya 5.152
Sakarya 29.643 Denizli 4.265
Muğla 29.138 Konya 4.895
İstanbul 18.233 Çankırı 4.516
Bolu 16.095 Manisa 6.848
Samsun 15.290 Aydın 5.134
Kırklareli 14.757 Tokat 3.558
İzmir 14.772 Tekirdağ 2.991
Bursa 14.534 Kocaeli 5.338
Bolu 16.095 Amasya 3.602
Adana 12.357 Hatay 3.856
Afyon 10.673 Isparta 3.174
Zonguldak 10.910 Uşak 2.769
Gaziantep 9.960 Malatya 2.645
Eskişehir 9.456
Kaynak: Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
2B ARAZİLERİ EN AZ OLAN İLDEN COK İLE SIRALI

kol_beyi Nickli Üyeden AlıntıDevletin doğu ve Güneydoğuda bir karış yeri yoktur hepsini bağışlamıştır. Batı Ortaanadolu ve diğer bölgelerdeki köylerde yaşayan fakir fukaranın tarla ve evlerini açık artırmayla kenevir tüccarlarına mafyaya kara para aklayanlara PEŞKEŞ çekmedir şu anki 2B uygulaması batının orta anadolunun yoksul köylüleri nereden bulacakki parayı oysa doğuda gdoğuda adamlara herşey serbest herşey mübah kenevir ekiyorlar beyaz kadın ticareti yapıyorlar kaçakçılık ona keza devletde maşallah elektriğinden sağlığına aşiretin neredeyse çoban köpeklerine kadar maaş ödüyor harcama da yok yeşil kartlarda cepte ekilemeyen taşlık alanlara dahi mercimek mısır ekiliyor nasıl oluyorsa adam izmirde istanbulda antalyada oturuyor tarlasını resimde dahi görmüyor oysa devletten yüzlerce dönüm ekim teşviki alıyor
şimdi soruyorum bu insanlarda para çuvalla bir kilo toz bir otoboz diyen zihniyetle yoksul garip anadolunun diğer insanlarının zor zahmet köyünde başını sokacak inşaa ettiği köhne evleri çoluk çocuğuna bir dilim ekmek için ekip biçtiği bir kaç dönüm tarlasını kenevir tüccarlarına pazarlamak marifetmi
sıkıyorsa sahil boylarında mafyanın yaktığı ormanları imara kapatın yiyorsa büyük şehirlerde mafya ve eşkıyaca işgal edilen para edecek arsaları orman alanlarını hazine arazilerini satın
Adamlık devletine güvenip inanmış bu topraklar uğruna defalarca kanını dökmüş ve her ne istemişse vermiş bu vatana şehit olmuş gazi olmuş aç sefil olduğu halde hainlik yapmamış yapmayıda düşünmemiş dağa çıkmamış askerine polisine silah doğrultmamış illegal kazancı haram sayarak yaşamış insanların bedelini canıyla ödedikleri toprakları elinden almak değildir.
SOMA’da 301 işçinin hayatını kaybettiği maden faciasındaki hüzünlü hikayelere bir yenisi eklendi. Madende çalışan Ahmet Yankın, ocakta ölen ağabeyinin naaşının taşındığı battaniyeyi “İhtiyacı olan başka kişiler de kullanır” diyerek Kızılay’a iade etti.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26455990.asp
Yorum
-

Şırnak'ın Silopi İlçesi'nde elektrik kesintilerini protesto eden kalabalık bir grup, DEDAŞ binasını basarak ateşe verdi
http://www.borsagundem.com/siyaset-e...ldi-603447.htm
Yorum
-

Diyarbakır’da kaçak oranı yüzde 75
Bölgenin elektrik dağıtımını gerçekleştiren Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş (DEDAŞ) verilerine göre Diyarbakır, Batman, Siirt, Şanlıurfa, Mardin ve Şırnak'ta kaçak-kayıp oranı yüzde 75 seviyesinde. Bu bölgeden tahsil edilemeyen elektrik faturaları mevcut sistemde 35 milyon elektrik abonesine bölüştürülüyor. Bu yüzden aboneler her yıl 140 lira fazla ödemek zorunda kalıyor.
TEDAŞ Çınar İlçe Başmüdürlüğü binasına giren bir grup, binanın içinde ne varsa sokağa çıkarıp ateşe verdi. Öfkeli grup, binanın içindeki dolaplarda bulunan binlerce elektrik faturası, borç ve alacak senetleri ile çok sayıda farklı belgeleri yaktı. Camlarını kıran grup, binanın ikinci katında bulunan bilgisayarları da caddeyi indirip ateşe verdi. Bina sakinlerinin ve itfaiyenin müdahalesiyle yangın söndürüldü ancak bina kullanılamaz hale geldi.
45 derecelik sıcaklığa rağmen iki gündür elektriklerin kesik olduğunu belirten vatandaşlar, binanın içinde bulunan bilgisayar, masa, sandalye, dosya ve bilgisayarları sokağa çıkararak ateşe verdi.
Diyarbakır-Mardin karayolunu trafiğe kapatan öfkeli vatandaşlar, TEDAŞ’a ait kamyonetleri de taşlayarak harap hale getirdi.
Yorum
-
-
.........^aktolgalı^ Nickli Üyeden Alıntı^v^ Nickli Üyeden Alıntıhoylu_bey Nickli Üyeden Alıntıkol_ağası Nickli Üyeden Alıntı
'Artık Kürdistan'ı İnşa Edeceğiz'
HDP Eş Genel Başkanı Sabahat Tuncel, Abdullah Öcalan’ın son görüşmesinde neler söylediğini açıkladı.
Abdullah Öcalan son görüşmesinde dedi ki, ’ Artık sıra bizde; biz özerk Kürdistan’ı inşa edeceğiz. Artık daha derinlikli bir süreci, ya derinlikli bir müzakere sürecini, yada bir savaşlı çatışmayı getirir.’
http://www.habervaktim.com/haber/370...-edecegiz.html
Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da kullanılan kaçak elektriğin faturasını tüm Türkiye ödüyor.
http://www.habervaktim.com/haber/369...a-cikiyor.htmlYamak Nickli Üyeden Alıntı

Sözcü'nün haberine göre Başbakan Erdoğn'ın hediyesi olan yaklaşık 300 liralık yarım Cumhuriyet altınının faturası 1 milyon 200 bin lira. 2013 yılının ilk 8 ayında 873,6 milyon TL'ye ulaşan örtülü ödenek harcamaları ile kendi alanında bir rekora sahip olan Erdoğan, Diyarbakır'daki düğün hediyelerinin kaynağını da bu fondan sağladı.
Öteki_Berber Nickli Üyeden Alıntı14 ilde 2B arazilerine 320 bin başvuru geldi
En fazla arazi Antalya’da
İl 2B arazisi İl 2B arazisi
Adı (Hektar) Adı (Hektar)
Antalya 45.548 Kırıkkale 12.706
Mersin 39.287 Burdur 8.363
Balıkesir 34.887 Edirne 4.122
Ankara 31.706 Kütahya 5.152
Sakarya 29.643 Denizli 4.265
Muğla 29.138 Konya 4.895
İstanbul 18.233 Çankırı 4.516
Bolu 16.095 Manisa 6.848
Samsun 15.290 Aydın 5.134
Kırklareli 14.757 Tokat 3.558
İzmir 14.772 Tekirdağ 2.991
Bursa 14.534 Kocaeli 5.338
Bolu 16.095 Amasya 3.602
Adana 12.357 Hatay 3.856
Afyon 10.673 Isparta 3.174
Zonguldak 10.910 Uşak 2.769
Gaziantep 9.960 Malatya 2.645
Eskişehir 9.456
Kaynak: Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
2B ARAZİLERİ EN AZ OLAN İLDEN COK İLE SIRALI

kol_beyi Nickli Üyeden AlıntıDevletin doğu ve Güneydoğuda bir karış yeri yoktur hepsini bağışlamıştır. Batı Ortaanadolu ve diğer bölgelerdeki köylerde yaşayan fakir fukaranın tarla ve evlerini açık artırmayla kenevir tüccarlarına mafyaya kara para aklayanlara PEŞKEŞ çekmedir şu anki 2B uygulaması batının orta anadolunun yoksul köylüleri nereden bulacakki parayı oysa doğuda gdoğuda adamlara herşey serbest herşey mübah kenevir ekiyorlar beyaz kadın ticareti yapıyorlar kaçakçılık ona keza devletde maşallah elektriğinden sağlığına aşiretin neredeyse çoban köpeklerine kadar maaş ödüyor harcama da yok yeşil kartlarda cepte ekilemeyen taşlık alanlara dahi mercimek mısır ekiliyor nasıl oluyorsa adam izmirde istanbulda antalyada oturuyor tarlasını resimde dahi görmüyor oysa devletten yüzlerce dönüm ekim teşviki alıyor
şimdi soruyorum bu insanlarda para çuvalla bir kilo toz bir otoboz diyen zihniyetle yoksul garip anadolunun diğer insanlarının zor zahmet köyünde başını sokacak inşaa ettiği köhne evleri çoluk çocuğuna bir dilim ekmek için ekip biçtiği bir kaç dönüm tarlasını kenevir tüccarlarına pazarlamak marifetmi
sıkıyorsa sahil boylarında mafyanın yaktığı ormanları imara kapatın yiyorsa büyük şehirlerde mafya ve eşkıyaca işgal edilen para edecek arsaları orman alanlarını hazine arazilerini satın
Adamlık devletine güvenip inanmış bu topraklar uğruna defalarca kanını dökmüş ve her ne istemişse vermiş bu vatana şehit olmuş gazi olmuş aç sefil olduğu halde hainlik yapmamış yapmayıda düşünmemiş dağa çıkmamış askerine polisine silah doğrultmamış illegal kazancı haram sayarak yaşamış insanların bedelini canıyla ödedikleri toprakları elinden almak değildir.
SOMA’da 301 işçinin hayatını kaybettiği maden faciasındaki hüzünlü hikayelere bir yenisi eklendi. Madende çalışan Ahmet Yankın, ocakta ölen ağabeyinin naaşının taşındığı battaniyeyi “İhtiyacı olan başka kişiler de kullanır” diyerek Kızılay’a iade etti.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26455990.asp
Yorum
-

BATMAN'IN PETROLÜ BATMANLIYA...
Kanun teklifinin gerekçe bölümünde Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı’nın küçültüldüğüne dikkat çeken Ata, Türkiye’deki petrol ihtiyacının beşte birinin Batman’dan sağlandığını belirtti ve Batman’da çıkarılan petrolden il yönetimine de pay verilmesi gerektiğine vurgu yaptı. Aka'nın kanun teklifinden verilecek olan pay ise dikkat çekti. Ata, petrolün üretildiği yerdeki yerel yönetime, gelirin yarısının verilmesini kanun teklifinde talep etti.
Yorum
-

VAN'ın Başkale İlçesi kırsalında 1 PKK'lının öldürüldüğünün ileri sürülmesi, ilçeyi karıştırdı.
PKK'lının cesedi, Başkale Devlet Hastanesi'ne getirildi. Bunun ardından bir grup PKK yandaşı, ilçe merkezinde eylem yapmaya başladı. Kepenklerin kapalı olduğu ilçede, göstericiler, Van-Hakkari karayolunda barikat kurarak ateş yaktı.
Mobese direklerinin devrildiği ilçe, adeta savaş alanınına dönerken, çevrede güvenlik önlemi alan polisler, PKK yandaşlarını gözyaşartıcı bomba ve tazyikli su kullanarak dağıtmaya çalışırken, göstericiler ise taş ve molotof kokteyli atarak karşılık verdi.
^^ Nickli Üyeden Alıntı
Yorum
-


Batman'da PTT girişindeki asılı Türk bayrağı, sahur vakti vatandaşlarca yerde bulundu.
Yorum




Yorum