Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • NUH
    Aktif
    • 12 Nisan 2014
    • 207

    #481


    İkinizin şahsında ,tüm aleme

    İyi geceler...

    Yorum

    • NUH
      Aktif
      • 12 Nisan 2014
      • 207

      #482



      Hakiki dostluk, hakiki güven demektir...

      Genç adamın biri,
      Dermiş babasına her gün;
      'Benim de dostlarım var, sendeki dost gibi'
      Baba, itiraz eder,
      Olmaz öyle çok dost, hakikisi
      Belki bir, belki iki,
      Fazlasını bulamazsın gerçek, hakiki...

      Devam eder durur konuşma...
      Aralarında başlar bir tartışma,
      Karar verirler bir sınava,
      Dostun hakikisini anlamaya...

      Bir akşam bir koyun keserler,
      Ve koyarlar çuvala,
      Baba der ki oğluna,
      'Hadi al bu çuvalı, şimdi götür dostuna'

      Çuvaldan kanlar damlamakta,
      Sanki öldürmüşler de bir adamı,
      Koymuşlar çuvala,
      Dıştan böyle sanılmakta,

      Delikanlı sırtlar çuvalı,
      Gider en iyi bildiği dostuna,çalar kapıyı,
      O dost, bakar ki bir çuval, hem de kanlı,
      Kapar hızla kapıyı delikanlının suratına,
      Almaz içeri arkadaşını,

      Böylece tek tek dolaşır delikanlı,
      Kendince tanıdığı, sevdiği dostlarını,
      Ne çare, hepsinde de sonuç aynıdır,
      Evlat geriye döner,
      Ama içten yıkılır...

      Babasına dönerek; 'haklıymışsın baba' der,
      Dost yokmuş şu dünyada ne sana, ne de bana,
      Baba 'hayır Evlat' der, 'benim bir dostum var bildiğim,
      Hadi, çuvalı alda bir kerede git ona',

      Genç adam, çuvalı sırtlar tekrar,
      Alnından ter, çuvaldan kanlar damlar...
      Gider, baba dostuna,
      Kabul görür, sevinir,
      O dost, delikanlıyı alır hemen içeri,

      Geçerler arka bahçeye,
      Bir çukur kazarlar birlikte,
      Çuvaldaki koyunu gömerler adam diye,
      Üzerine de serpiştirirler toprak,
      Belli olmasın diye dikerler sarımsak...

      Genç adam gelir babasına;
      'Baba, işte dost buymuş' diye konuşunca,
      Babası; 'daha erken, o belli olmaz daha,
      Sen yarın git Ona, çıkart bir kavga,
      Atacaksın iki tokat, hiç çekinmeden ona,
      İşte o zaman anlaşılacak, dostun hakikisi,
      Sonra gel olanları anlat bana...'

      Genç adam, aynen yapar babasının dediğini,
      Maksadı anlamaktır dostun hakikisini,
      Babasının dostuna istemeden basar iki tokadı,
      Der ki tokadı yiyen DOST;
      'Git de söyle babana,
      Biz satmayız sarımsak tarlasını
      Böyle iki tokada'

      Yorum

      • NUH
        Aktif
        • 12 Nisan 2014
        • 207

        #483
        Yorma beni daha fazla

        Sana günlerce,aylarca... hikaye analtırım...

        Yorum

        • NUH
          Aktif
          • 12 Nisan 2014
          • 207

          #484
          Sıkışırsam da Sayın ata'yı çağırırım haa ...

          Yorum

          • NUH
            Aktif
            • 12 Nisan 2014
            • 207

            #485


            Bu gecelik bu kadar ders yeter...anlıyana tabii ki; herzamanki gibi...

            Yorum

            • NUH
              Aktif
              • 12 Nisan 2014
              • 207

              #486



              İyi geceler...

              Yorum

              • NUH
                Aktif
                • 12 Nisan 2014
                • 207

                #487


                Eyvallah...

                Bunu biliyordum zaten



                Bunu da

                Yorum

                • NUH
                  Aktif
                  • 12 Nisan 2014
                  • 207

                  #488


                  Eeh artık uyuyalım da...

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #489


                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #490


                      Yorum

                      • VIX100
                        Tecrübeli
                        • 03 Kasım 2011
                        • 1945

                        #491
                        tarık gardaşım,başkana selamımı söle bi zahmet
                        oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #492


                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #493


                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #494






                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #495


                                ECB’nin faiz indirimi ile birlikte Türkiye’de de indirim beklentisi arttı. Bunun sonucu olarak hisselere ilgi hayli canlı. Faiz indirimi gündemde kalmaya devam ettikçe hisselerdeki yükseliş eğilimi de sürecek. Büyüme beklentisinin güçlenmesi, enflasyonda aşağı doğru bir hareketin yaşanması, hisselerdeki hareketi destekleyen unsurlar olarak öne çıkıyor.





                                Son üç ayın dipteki BIST 50 hisseleri

                                Yabancıların ilgi göstermediği hisseler ya yerinde saydı ya da değer kaybetti. Yerli yatırımcılar ülkedeki sıcak gelişmelerin etkisinden kurtulamazken yabancı yatırımcı kâr ediyor. Yabancıların ilgi göstermediği, payını azalttığı hisseler ise toparlanmada zorlanıyor. Borsa İstanbul son üç aydaki çıkışı ile yatırımcıların gözdesi olurken endeksteki yükselişin yarısını bile yakalayamayan hatta değer kaybeden hisseler var.

                                Koza Madencilik, Yazıcılar Holding, İpek Doğal Enerji, Türk Telekom, Türk Hava Yolları, Aselsan, Bizim Mağazaları, Doğan Yayın Hol., İhlas Holding, Pegasus yükseliş kervanının seyircisi olan hisseler arasında yer alıyor.

                                http://www.finansgundem.com/para-piy...80_p363006.htm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information