Dolarda bitirici 1 1.5 veya 2 kuruşluk gevşeme gelmediği sürece 2.20 üzerine hızlı bir atak bekliyorum..
günlük haftalık hepsi al beni diye bağırıyor..
Borsada marttan beri füze gibi yükselen macd ilk defa aşşa kesti..
Bu yüzden alımlar neşesiz..
71000 72000 lere doğru bir gevşeme olacak mı bakalım..
Yukarıdaki dolar beklentim ile korele bir görüş tabi..
günlük haftalık hepsi al beni diye bağırıyor..
Borsada marttan beri füze gibi yükselen macd ilk defa aşşa kesti..
Bu yüzden alımlar neşesiz..
71000 72000 lere doğru bir gevşeme olacak mı bakalım..
Yukarıdaki dolar beklentim ile korele bir görüş tabi..



Yorum